ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שולטת.

שליטה היא מתנה. תלוי למי
לפני 11 חודשים. 6 ביולי 2023 בשעה 18:30

״שכבי על השולחן״ 

היא נשכבת על הגב עם תחתונים וחזייה וגרביוני רשת שחורים. אני פורסת את עוגת השוקולד שהבאתי ומניחה על הגוף שלה חתיכות עוגה. יש לה יום הולדת- וביום הולדת חייבים עוגה. הם עומדים מעליה. כולם בתחתונים אחרי שאמרתי להם להתפשט ולהישאר ככה. מחכים שאסיים להניח עליה את העוגה. אני מסיימת ואומרת להם להתחיל ושלושתם מתחילים ללקק אותה. אני מתבוננת בהם מוקסמת. עוד אשה מהממת שוכבת על הספה ומתבוננת במתרחש. 

ידיים חזקות תופסות אותי מאחורה וחופנות את שדיי. 

״ בא לי לזיין אותך. חזק״ 

״ עוד מעט״ אני מבטיחה. 

אחד הגברים מבקש ממני רשות לקרוע ממנה את הגרביונים. אני מאשרת. היא כבר גונחת כשאחד מהם מלקק לה את הפטמה וצובט את השניה. ושני האחרים בתורות מללקים את כל השאריות עוגה מבין הרגליים שלה. 

אני אומרת לגברים להעביר אותה למיטה. הם ממשיכים שם. הוא מכופף אותי על ספה וחודר אלי חזק. ממש. לוקח לי זמן להתרגל לגודל שלו. לקצב שלו. הגניחות מסביב לא מפסיקות. שלי מצטרפות לכולם. אנחנו עוברים לספה ואני על הגב. רגליים למעלה והוא ממשיך לזיין אותי. הנשלטת שלו תופסת לי את הרגליים ופותחת אותי יותר. הכל רטוב וחלק. אני גומרת. מתכווצת סביבו ומרטיבה אותו. הוא נפלא. אני מתנשפת. מחזירה לעצמי נשימה. 

קמה להסתובב בחדר. לשתות מים כבר עירומים. כולם עסוקים. 

כמו שרציתי. אורגיה. 

על הספה השניה אשה מהממת במיוחד על ארבע. גבר ערום קבור בין פלחי הישבן שלה מלקק אותה. אני מתיישבת לידה והיא נשכבת עלי. מניחה את הראש על החזה שלי. אני מחזיקה את הראש של הגבר המלקק ודוחפת אותו יותר לתוך הישבן שלה. מורה לו להוסיף אצבע. אני שורטת לה את הגב. משאירה סימני ציפורניים אדומים. קולות של עונג וכאב בו זמנית מלווים את הגניחות שלה. גבר אחר עומד ומסתכל עלינו. אני קוראת לו לשבת מהצד השני שלי. תופסת את השיער של הגונחת שעלי ודוחפת את הראש שלה על הזין שלו. הוא גונח ועוצם עיניים. אני אומרת לו לפקוח עיניים ולהסתכל איך בת הזוג שלו על הברכיים. מוצצת לשולט שיושב מולנו. אנחנו מסתכלים אחד על השני ומחייכים. אף אחד לא ינוח הערב. חוץ מאתנו. 

על הספה נשענת אשה מהממת. מכופפת וישבנה פונה החוצה ואני מבקשת את רשותו של השולט שלה להורות לנשלט שלי לחדור אליה. מקבלת אישור. הוא מזיין אותה ואני נצמדת עליו. דוחפת את הישבן שלו חזק יותר. שולטת בתנועות שלו. הגניחות שלה הן משהו שצריך להיחשב כנכס צאן ברזל של החברה הישראלית. באמת. היא כזאת מדהימה. כזאת מתמסרת לעונג. כזאת יפה. 

 

8 אנשים ערומים על מיטה אחת. כולם יפים בעיני מאוד. כולם גונחים בעיני נפלא. צוחקים. מסופקים. נוגעים, מלקקים. נראה לי שאני מתחילה מסורת ימי רביעי נפלאה. 

בסוף אני שואלת את כולן איך היה להן. אחת מהן אומרת שלא זיינו אותה מספיק. בפעם הבאה עוד גבר. או שניים. אף אחת לא תצא מארועים שלי לא מזויינת מספיק. מארגנת לך. מבטיחה. מציעה לך לאגור כוחות מעכשיו. 

נרגל - מדהים
לפני 11 חודשים
sid​(נשלטת){נווד במדבר} - הוווו!!!!
לפני 11 חודשים
Aציבעוני​(אחר) - קמליה את.מדהימה
לפני 11 חודשים
נשלט וחם​(נשלט) - איך בא לי להצטרף אליכם לערב כזה
לפני 11 חודשים
קמליה - תגיש מועמדות בשלושה העתקים
לפני 11 חודשים
Bent - נשמע חלומי
לפני 11 חודשים
GIJOE​(נשלט) - מציתה את הדמיון, מעיפה את המחשבות!
לפני 10 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י