סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סקיצות מחיים דיספונקציונליים

האמת, כול האמת, ורק האמת, (כפי שהיא משתקפת בעדשתי העקומה)
לפני 18 שנים. 3 בינואר 2006 בשעה 7:02

אין לי כבר כוח לטלטלות הרגשיות האלו
כבר לרגע חשבתי, אולי ישתנה המזל שלי
והנה גם כשזה באינטרס שלך אתה לא מחזיר אימייל. כן כבר 11 יום החלק של הפרוייקט שלנו תקוע אצלך. לפני ארבעה ימים שלחתי מייל לשאול איך הולך ואם אתה צריך עזרה- ואין קול ואין עונה. חופש עכשיו ארבעה ימים דרך אגב. אין לך תרוצים, בטח שלא לזה שאינך עונה לאימייל מה נשמע שלי. בית הלל גורס שאתה עסוק וזה לא בראש סדר העדיפויות שלך. בית שמאי גורס שזו דרכך הדפוקה להתנער מכול העניין אחרי שהתלהבת כול כך. בכול מקרה זה לא טוב. לא מנומס, מגעיל אפילו הייתי אומרת. אבל מה חדש?
ואני? נמאס לי. כול פעם נמאס לי מחדש אבל הפעם נמאס לי באמת. או אולי הבנתי את הרמז אם היה כזה. באמת אני מרימה ידיים. מה גרם לי לחשוב אחרי שפעמים רבות התחמקת מלענות לי שאם אציע לך להתקרב עוד יותר תפסיק להתחמק ממני? מה באמת?
אבל הייתי חייבת לדעת שניסיתי הכול. ובאמת עכשיו אני יודעת- ניסיתי הכול. אז אני מרימה ידיים, נופלת על הרגליים, אורזת את גאוותי הפגועה ומהר יותר מנאד ברוח אעלם מתוך חייך. כנראה שאכן זה יהיה הסוף עוד מספר חודשים כמו שדימיתי על הספה במשרדך: שלום, תודה, מכונית, כדור הרגעה. אני מודה. נחלתי מפלה.

זרה מוכרת - ואולי....

זו לא באמת מפלה מה שנחלת.

כמו שכתבת בעצמך..
ניסית את כל מה שיכולת
אפילו את ההזדמנות האחרונה להציל משהו שחשוב לך.

אני מעריצה אותך על היכולת הזו


זרונת
לפני 18 שנים
חברה - מהצד זה נראה כי על קו הרצף הסבלנות שלך פוקעת. ובצדק, כי הוא ממלא את כולך וכל דקה נראית נצח....
מהעבר השני של קו הרצף התשובה לשאלה "למה הוא לא עונה?" יכולה להיות פשוטה ורציונלית לגמרי אלא שהחיפוש שלך אחריה מייסר ומענה.
זו דמה מפלה, יקירה. אולי זו הכנה למפלה מפכחת ומכאיבה עוד יותר לכן רוצי ילדה ובני לך מילוי נוסף שימלא אותך עכשיו ולשעת חירום כי אם תהיה מפלה אמיתית בהמשך, היא עשויה להיות כ"כ הרסנית, שלא יישאר אף הכוח לשאול "אם היו הדברים מעולם...".
חברה ת"א.
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י