צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחשבות שאסור מעשים שמותר

מוחו הקודח של יצור מיני
לפני שנתיים. 25 בינואר 2022 בשעה 17:38

היא עובדת חמש דקות מהבית. שלחתי אותה הבוקר עם קצת ארוחת צהריים ארוזה, וספנק חזק לישבן ברזל שלה כשהיא יצאה מהדלת. היא שאפה נשימה חדה ויבבה מעט. צעד אחר כך היא הניפה את ראשה ונתנה בי מבט שקרא 'איך אתה מעז לעשות לי רטובה בדרך לעבודה!' ובכן, לא יכולתי לקבל את החוצפה שלה... משכתי אותה בחזרה פנימה, תפסתי אותה בגרון ודחפתי אותה על הקיר. רכנתי פנימה ודיברתי בשלווה אך בסמכותיות "את שלי ואני אעשה איתך כרצוני". עיניה היו כמו ארנבת שנתפסה בפנסים והיא נכנעה, היא יודעת מי האדון שלה. בנשיקה ובחיוך אוהב שלחתי אותה לעבודה ואמרתי שאראה אותה מאוחר יותר, (למרות שהיא לא הבינה מה תכננתי להפסקת הצהריים שלה). ראיתי את החצאית הקצרה שלה קופצת על ישבנה העז כשסגרתי את הדלת. אני יודע שהעוקץ בתחת שלה והפעימה בגרונה יחלפו עד שהיא תגיע לעבודה. בינתיים הכנתי בהתרגשות את ההפתעה שלה בצהריים.

 

התעמקתי בארגז העץ הכהה הישן שלי בפינת חדר השינה שלנו. אביזרי הברזל נקשו כשפתחתי את החלק העליון. הייתי צריך לשלוף הרבה מהצעצועים, השוטים והחבלים כדי להגיע ליריעת PVC שחורה. לא השתמשנו בזה זמן מה, ומוחי השתולל במחשבה על כך שהיא מתפתלת עליו. התחלתי בקשירה של האזיקים לעמודי העץ הישנים בראש המיטה בעזרת איזה חבל סגול, כל אותו הזמן דמיינתי ותיכננתי את המעשים המלוכלכים שלי. ידעתי שלא יהיה לי הרבה זמן איתה, שעה מקסימום. שלחתי לה הודעה לראות איך הולך הבוקר שלה. השעה הייתה בערך 11.00 והיא כבר אכלה את ארוחת הצהריים שלה. זה טוב חשבתי, יותר זמן בשבילי! אמרתי לה שאני רוצה אותה בבית בזמן ההפסקה שלה. היא כמובן זכרה את השיעור שלה ממקודם ורק ענתה "כן מאסטר" - היא ידעה שאני זומם משהו. 

 

החלטתי להתקלח. כשהתפשטתי גיליתי שהזין שלי נפוח מעט ודלפו חוטים של מיץ דביק על הירכיים שלי. בהחלט הייתי חרמן קצת. המחשבה עליה ועל התחושות האלה גרמה לזין שלי לרעוד. אני חייב לחכות, "אסור לשחק במקלחת" אני אומר לעצמי.

 

כשהיא נכנסה בדלת. קיבלתי אותה בברכה, "היי מותק", אבל היא ידעה שמשהו קורה. בעודי סובב אותה, החלקתי את ידי במעלה החצאית הקצרה שלה ומצאתי את עצמי קורא " זונה! יש לך רק חוטיני". החלקתי את האצבע שלי בין ישבנה והלכתי אחרי הרטיבות אל שפתיה, הרטיבות שלה כיסתה את האצבע שלי. הרמתי אותה אל פי וליקקתי אותה בהתגרות ליד אוזנה, ולחשתי "מה שדמיינת, לא הלכת מספיק רחוק". 

 

הושטתי יד אל שקית בד שחורה תלויה מכיסי האחורי. כשגופי הצמיד אותה לדלת, כיסיתי בה את ראשה, ואז אחזתי בפרקי הידיים שלה מאחורי גבה ביד אחת. העברתי אותה לחדר השינה, הנחתי אותה לצד המיטה וקרעתי את חולצתה, חושף את שדיה. היא התנשפה והתנועעה אבל החזקתי אותה בחוזקה עד שהיא נעצרה.

הלכתי אל ארגז כדי להביא פלג. הוא היה גדול יותר ממה שהייתה רגילה אליו. ישבתי על גבה, שמתי את הפלג וירקתי עליו וירקתי על התחת שלה, ואז התחלתי להכניס אותו פנימה. הקור גרם לה להתנשף. לאט לאט מתחתי את החור שלה, עד שלבסוף הוא נכנס וגרם לה לגנוח בהנאה, והקלה. אזקתי במהירות את פרקי ידיה למקומן ואת קרסוליה למוט המפזר. איזה מראה, חצאית הקפלים הקצרה שלה אפילו לא מכסה את ישבנה, וחוטיני הכותנה הלבן והנוטף שלה נראה בבירור. "את יודעת מה עשית לא בסדר?" אני שואלת רטורית, נותן לה לייבב, "התנהגת כמו זונה קטנה" אני מסביר. "את הולכת להיות ילדה טובה וצייתנית מעתה ואילך, נכון?" הורדתי את ראשי אל ישבנה ושתלתי עליו שיניים וחזקתי את הלסת על בשרה הרך, נשכתי חזק ודאגתי שהיא תזכור את זה עוד כמה ימים! 

הגיע הזמן לקשיחות אחרת, התחלתי למלא את הכוס הצמוד, הרטוב, והלוהט שלה עם הזין העבה והמוצק שלי. סנטימטר אחר סנטימטר החלקתי פנימה. יכולתי להרגיש אותה אוחזת, בולעת כל סנטימטר, מושכת אותי פנימה. ההרגשה הזו, התחושה הזו, החיבור הזה היה קסם. לאחר כמה משיכות ארוכות ואיטיות, עליתי מהירות ושיניתי את החדירה. כבר יכולתי להרגיש אותה מתהדקת והרעשים הקצרים והגבוהים שיצאו מפיה אמרו לי שהיא מגמרת עליו. תפסתי אותה לתוכי. דחפתי את מפשעתי חזק, חזק אליה, משכתי את הזין שלי עד הקצה וטרקתי אותו עד הסוף, עמוק לתוך הכוס הנוטף שלה, דופק את הכוס שלה, מזיין אותה, מזיין לה את המוח! זה היה מדהים, היא התחילה לגמור על כל הזין שלי, המיצים החלביים שלה נטפו וראשה נדחף לתוך הסדין, הוא היה רטוב וחלקלק מהרוק שלה, היא כמעט סיימה, אבל התכוונתי לגרום לה להמשיך לגמור. שמעתי כמה מילים עמומות, אני חושב שהיא התחננה שאפסיק, אבל היא צריכה להשפריץ, היא הייתה צריכה לצלוע והכוס שלה היה צריך להיות כואב לפני שאסיים.

 דחפתי הכי חזק שיכולתי, נכנסתי הכי עמוק לתוכה שיכולתי. עכשיו היא צרחה, הגאג לא מעמעם כלום! היא התגברה וכל גופה רעד. ראשי היה מוטה לאחור, הפה שלי פעור לרווחה ורעשי גבורה מילאו את החדר בכל דחיפה. הביצים שלי היו הדוקים, ממש צמודים והתכוננו לשחרר את כל מה שהם מכילים. הגוף שלנו היה אחד, הנשמות שלנו שזורות. העיניים שלי התגלגלו לאחור, לתוך הראש שלי. היא פלטה צרחה מתמשכת של אקסטזה ושחררה זרם עצום שנשפך בכל מקום! מכסה אותי.

 "פאאאאאאאאקקקקקק!!" צרחתי בדחיפה אחרונה. הביצים שלי התכווצו והזרע שלי השפריץ החוצה לתוך הכוס הקפוץ שלה. ממלא את הכוס שלה, מתערבב עם המיצים שלה, נשפך החוצה, עושה בלגן טעים. 

התמוטטתי עליה חסר נשימה. לאחר זמן קצר הצלחתי לכרוע בחזרה. יצאתי החוצה ויכולתי לראות את הכוס האדום, הנפוח, המגולח והנוטף שלה. קמתי לקחת את הטלפון שלי וצילמתי כמה תמונות כדי ללכוד את ההשלכות של המעשה הארוטי שלנו. היא הייתה חבולה, סתומה, אזוקה, מופשטת, מוכה, דפוקה, מלאה, רטובה ונוטפת, בלגן יפה. 

 

הושטתי יד כדי לשחרר את האזיקים ואת המפזר כדי שהיא תוכל להירגע. הסתכלתי על פניה הזוהרות. היא לא אמרה דבר, אבל חיוך מדהים, אם כי עייף. שכבתי מאחוריה והתכרבלנו כפיות קצת לפני שהייתי צריך לגרום לה ללכת להתנקות. אחרי מקלחת מהירה מרחתי מעט קרם על הגוף שלה, הלבשתי אותה בבגדים נקיים ושלחתי אותה חזרה לעבודה לכמה שעות - עם שייק מהמקרר וכמה ביסקוויטים שוקולד. 

 

אני חושב שהיא תהיה ילדה קטנה וטובה, לפחות לזמן מה...

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י