סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחשבות שאסור מעשים שמותר

מוחו הקודח של יצור מיני
לפני 11 חודשים. 17 במאי 2023 בשעה 21:38

ראיתי איך את כורעת לפני, עיניך נעולות על שלי, גופך מוכן לשרת. הושטתי יד ותפסתי את שערך, מושך את ראשך לכיוון המפשעה שלי. את גונחת בציפייה כשדחפתי את פניך לתוך המפשעה שלי.
פלטתי נהמה עמוקה כשהתחלת ללקק ולמצוץ את הזין שלי בלטיפה פרועה. פיך היה חם ורטוב, ולקחת אותי עמוק, שפתיך כרוכות בחוזקה סביב הזין שלי.
דחפתי את ירכי קדימה, דוחף את עצמי עמוק יותר לתוך פיך. את נאנקה קלות, אבל אני לא מרפה, אוחז בשערך בחוזקה כשאני מזיין את פניך חזק יותר ויותר. יכולתי להרגיש את עצמי מתקרב לקצה, הביצים שלי מתהדקות כשהתקרבתי לאורגזמה.
בדחיפה אחרונה, התפרצתי לתוך פיך, יריתי את הזרע הלוהט שלי במורד גרונך. את בלעה הכל בשקיקה, לשונך נקפה כל טיפה אחרונה. נשענתי לאחור, מתנשף בכבדות, כשאת מרימה אלי את מבטך בחיוך מרוצה.
אבל עדיין לא סיימתי איתך. דחפתי אותה בחזרה למיטה, פרשתי את רגליך לרווחה וטמנתי את פני בין ירכיך. ליקקתי ומצצתי את הכוס שלך, משגע אותך בהנאה ומביא אותך לסף אורגזמה.
ואז, ללא אזהרה מוקדמת, נסוגתי אחורה ותפסתי אותך בקרסולים, משכתי אותך לעברי עד שישבנך היה תלוי מקצה המיטה. דחפתי את עצמי לתוכך במכה אחת ועוצמתית, ממלא אותך בזין הקשה שלי.
דפקתי אותך חזק ומהר, דחפתי את עצמי עמוק יותר ויותר לתוכך עד שיכולתי להרגיש את גופך רועד בהנאה. הושטתי יד ותפסתי את ידייך, אחזתי בהן בחוזקה בעודי דופק אותך חזק יותר ויותר.
לבסוף, לא יכולתי יותר. שלפתי החוצה ויריתי את המטען שלי על כל פניך, מכסה אותך בנוזל החם שלי. את התנשפת בהנאה כשהתמוטטתי על המיטה לידך.

"אני אוהב אותך," לחשתי וקרבתי אותך. את חייכת והתכרבלה לתוך החזה שלי, גופך עדיין רועד מעוצמת התשוקה שלנו. וידעתי שנחקור זה את הרצונות והפנטזיות של זה עוד הרבה זמן..

לפני שנה. 28 בפברואר 2023 בשעה 21:02

כשהשולט השרירי, ג'יימס, נכנס לחדר האפלולי, עיניו ננעצו מיד על הכנועה שלו, אמילי, שכרעה על הרצפה עם ראשה מורכן בכניעה. הוא יכול היה לחוש את הגירוי נבנה בתוכו כשהביט בדמותה המעוקלת, קשורה ברצועות עור הדוקים.

"ילדה טובה," הוא נהם, הולך לעברה ומעביר את ידו בשערה המשיי. אמילי רעדה למגע שלו, מרגישה את חום גופו קורן על עורה.

"תודה, אדוני," היא לחשה, ועיניה נפערו לפגוש את מבטו העז. היא יכלה להרגיש את הכוח הנובע ממנו, את האנרגיה של הדומיננטיות שלו גוברת על רצונה.

ג'יימס כרע ברך לפניה, חופן את סנטרה בידו הגדולה ואילץ אותה לפגוש את עיניו. "את מוכנה לשרת אותי, כנועה קטנה שלי?" שאל, קולו נמוך ומצווה.

"כן, אדוני," נשמה אמילי, לבה דופק בציפייה. היא השתוקקה לרגע הזה במשך ימים, התשוקה לרצות את הגבר שלה ולספק את תשוקותיו האפלות גברה על כל מחשבה.

"טוב," מילמל ג'יימס, משך אותה למעלה ברצועה והוביל אותה לעבר צלב סנט אנדרו העץ. אמילי יכלה להרגיש את הדופק שלה מואץ בכל צעד, הציפייה כמעט בלתי נסבלת כשהיא ציפתה לעונג ולכאב שעתידים לבוא.

ג'יימס קשר אותה לצלב, אבטח את פרקי ידיה וקרסוליה במעצורים, ואז נסוג לאחור כדי להתפעל מעבודות ידו. גופתה של אמילי הייתה פרושה לפניו, פגיעה וחשופה לכל גחמה שלו. הוא יכול היה לראות את הפחד וההתרגשות בעיניה, וידע שיש לו אותה בדיוק איפה שהוא רוצה אותה.

בהינף מפרק כף היד, הוא החל להצליף בצידה האחורי, רצועות העור נחתו בסדק חד על עורה. אמילי צעקה בהנאה ובכאב, תחושת הצריבה שולחת גלי חום בגופה. עם כל מכה, היא הרגישה את עצמה שוקעת עמוק יותר לתוך כניעה, הרצון שלה לרצות את אדוניה מכריע את כל השאר.

ג'יימס המשיך לדחוף אותה לגבולותיה, מתגרה בה בהנאה ובכאב עד שהתחננה לשחרור. לבסוף, הוא נתן לה את רשות השיא, התענוג האינטנסיבי שולח אותה אל מעבר לקצה ואל תהום האקסטזה.

כשהיא התמוטטה כנגד המעצורים, גופה רעד מהנאה, ג'יימס נשען קרוב לאוזנה. "שימחת אותי, כנועה קטנה שלי," הוא לחש. "אבל תמיד יש עוד מה ללמוד. האם אתה מוכן לשיעור הבא שלך?"

אמילי הנהנה בשקיקה, התשוקה שלה לגבר שלה גברה על כל השאר. היא ידעה שאיתו, אין גבול להנאה ולכאב שהוא יכול להסב, והיא הייתה מוכנה להיכנע לכל גחמה שלו.

לפני שנתיים. 7 באפריל 2022 בשעה 20:20

Looking for some education
Made my way into the night
All that bullshit conversation
Baby, can't you read the signs?

I won't bore you with the details, baby
I don't even wanna waste your time
Let's just say that maybe
You could help to ease my mind
Baby, I ain't Mr. Right

But if you're looking for fast love
If that's love in your eyes
It's more than enough
Had some bad love
Some fast love, is all that I've got on my mind

Looking for some affirmation
Made my way into the sun
My friends got their ladies
They're all having babies
But I just wanna have some fun

I won't bore you with the detail, baby
You gotta get there in your own sweet time
Let's just say that maybe
You could help to ease my mind
Baby, I ain't Mr. Right

But if you're looking for fast love
That's love in your eyes
It's more than enough
Had some bad love
Some fast love, is all that I've got on my mind

In the absence of security
I made my way into the night
Stupid Cupid keeps on calling me
And I see lovin' in his eyes
I miss my baby, oh yeah
I miss my baby tonight
So why don't we make a little room in my BMW, babe
Searchin' for some peace of mind
Hey, I'll help you find it
I do believe that we are practicing the same religion

 

לפני שנתיים. 31 במרץ 2022 בשעה 13:15

אך אפשר בלי בושה.

 

ארקדי דוכין

לפני שנתיים. 3 בפברואר 2022 בשעה 21:02

השעה מאוחרת והחדר שקט. נרות ריחניים דולקים מסביבך כשאת טובלת באמבטיה חמה. את נשכבת בעיניים עצומות, נותנת למים לעטוף אותך. הריח המתוק באוויר והמים החמים על עורך מרגיעים אותך ביסודיות. את מעלה את ידך בהיסח הדעת אל החזה. היד מחליקה בקלות על השדיים שלך ואת מתחילה לשפשף אותם. מרימה את היד השנייה ומתחילה למשוך ולעסות את הציצים. האצבעות שלך מוצאות את הפטמות ואת מושכת בהן בעדינות. לאט את מאפשרת ליד אחת לרדת בין רגליך ולשחק עם הכוס שלך. כשאת מוצאת את הדגדגן, גניחה קטנה בורחת לך מהשפתים. עם היד השניה את מחדירה שתי אצבעות עמוק לתוך החור. מתחילה לפנק את הכוס שלך. כשאת מרגישה את האורגזמה עולה, הקצב עולה יחד איתה. האורגזמה משתלטת עליך ואת נותנת לעצמך להיסחף מתחת למים. התחושה מדהימה אותך, ואת נסחפת לאט לאט בחזרה אל פני השטח.

 

עכשיו את רואה אותי עומד בפתח. הפנים שלך מסמיקות כשתפסתי אותך, לא רק ברגע מאוד אינטימי, אלא כשסיפקת את עצמך ללא רשותי. "זו ממש סצנה מסרט שנכנסתי אליה" אני אומר. "נהנית?" המוח שלך דוהר. את יודעת שאת חייבת לענות בכנות, כי נתפסת, אבל את גם מנסה למצוא דרך להציל את עצמך. "כן דאדי. אני יודעת שמה שעשיתי היה לא בסדר אבל לא יכולתי להתאפק. חלמתי עליך בזמן האמבטיה שלי ו..." "שֶׁקֶט! בבקשה אל תעליבי אותי, זונה קטנה שלי." את כבר יודעת שעשית טעות. "צאי מהאמבטיה, תתייבשי ותגיעי לחדר השינה," אמרתי כשאני יוצא מהחדר. את ממהרת ועושה מה שאמרתי לך. כשאת נכנסת לחדר השינה, את רואה אותי יושב על המיטה. את ניגשת לפני וכורעת ברך לרגלי.

 

"אני חייב להודות, זונה קטנה שלי, מאוד נהניתי מהמופע הקטן שהעלית בחדר האמבטיה... אבל עשית זאת בלי רְשׁוּת." "כן, דאדי, אני מתנצלת על ההתנהגות שלי." "תשכבי לי על הברך," אני מצווה. ואת מתמקמת מעל הברך ומחכה לעונש שלך. היד יורדת לך על הישבן, שוב ושוב, גורמת לצעקות קטנות להימלט מהשפתיים שלך. "עכשיו זונה קטנה שלי - לפינה." את הולכת לפינה, בראש מורכן נמוך. מצמידה את ידייך מאחורי הגב. "לא, לא, מתוקה שלי...מכיוון שאת אוהבת כל כך לשחק, זה בדיוק מה שאת הולכת לעשות. אני רוצה שיד אחת תשחק עם השדיים והפטמות והשנייה תשחק עם הכוס והדגדגן שלך." "הו, כן דאדי, אני יכול לעשות את זה." "כן את יכולה...ואת תעשי זאת...תוך כדי שאני נותן לך את העונש שלך. אני אשתמש בחגורה שלי ואצליף לך את התחת בזמן שאת משחקת. ואני יעשה את זה עד שתגמרי." "אווהה דאדי," את מייללת. "שקט זונה! את יודעת שיש השלכות להתנהגות שלך - עכשיו, בואי נמשיך עם זה, בסדר?" הידיים שלך מגיעות אל השדיים והכוס בדיוק בהצלפה הראשונה על ישבנך. ההצלפות ממשיכות להגיע וגורמות לך ללחוץ על הפטמות וללטף בזעם את הדגדגן שלך. הכאב שאני גורם לך בתחת רק בונה את האורגזמה הממשמשת ובאה. בעודך עדיין משפשפת את הדגדגן שלך, את מושיטה יד נוספת ומחדירה שתי אצבעות לתוך הכוס שלך ומתחילה לשפשפ חזק. האורגזמה שלך קרובה ואת קוראת אלי..."בבקשה דאדי, אפשר לגמור?"

 

"תדחפי חזק זונה קטנה שלי... תספרי עוד חמישה הצלפות ואז את יכולה לגמור." את מרגישה שההצלפות פוגעות בתחת שלך בהילוך איטי כשאת מתנדנדת על סף אקסטזה. סוף סוף ההצלפה החמישית מגיעה ואת רשאית להגיע לשיא בהקלה מפוארת. "תודה לך, דאדי," את אומרת, לאחר שחזרת לנשום. "תודה דאדי... אני כל כך מצטערת שאכזבתי אותך קודם לכן עם אי הציות שלי." "הכל בסדר, מתוקה שלי... עכשיו בואי אלי." את באה אלי ומחבקת אותי כשאני אוחז בך ומלטף את התחת הרך שלך. 

 

"בואי למיטה אנחנו הולכים לעשות עוד קצת כיף..." את מחייכת, ויודעת שהערב שלנו רק התחיל.

 

 

 

 

 

לפני שנתיים. 26 בינואר 2022 בשעה 15:45

ויקי ענתה "זה לא מה שעשית לנו, זה מה שלא עשית למען בעלך. יש לך גבר שרוצה לזיין לך את המוח בכל הזדמנות אפשרית ואת חושבת שהוא צריך לחיות כמו נזיר. אנחנו לא צריכים לסבול נשים עצלניות שרוצות להזדיין רק פעם בחודש, אם לא תלמדי את הלקח שלך היום אנחנו ניקח אותו ממך"

הזין שלי דפק כל כך חזק שזה היה כואב. ידעתי שאני צריך להיות בחדר השני ולהגן על אשתי מההתעללות הזו, אבל המחשבה על כך הייתה כל כך מדליקה וכל הדחייה במהלך השנים האחרונות גרמה לי לרצות לראות את דנה סובלת מזה עד הסוף. ויקי הסתכלה עלי ופתאום הבינה שדנה היא אשתי. היא התנשפה והתחילה לומר סליחה כשראתה את הבליטה בג'ינס שלי.

ויקי התכופפה ושפשפה את ידה על המפשעה שלי ושאלה אם היא יכולה לעזור לי עם זה. נשענתי לאחור ואמרתי "אוי לעזאזל כן!" ויקי הגיבה בכך שפתחה את כפתורי הג'ינס שלי ופתחה את הרוכסן שלי. הזין שלי זינק קדימה כשויקי כרעה בין רגלי ומשכה את הזין שלי מהתחתונים. הלשון שלה עברה על קצה הזין, ואז היא החליקה לאט את לשונה במורד הזין אל הביצים שלי ואז חזרה אל הקצה. ליקקה בהצטיינות מהקצה ועד למטה.

כשהיא לוקחת את הזין שלי לפיה היא החליקה מטה ולקחה את רובו פנימה עד שהוא נגע בחלק האחורי של גרונה. היא מצצה פנימה את לחייה והחליקה חזרה למעלה כאילו ניסתה לינוק אותי במכה אחת. הפה של ויקי צץ מהסוף והיא אמרה "תפוס לי את הציצים וצבוט לי את הפטמות, זה גורם לי לגמור ממש קשה." להוט לרצות דחפתי את שתי ידיי לתוך החולצה שלה ומצאתי את הציצים החמים שלה והתחלתי ללחוץ את הבשר הרך ולהקניט את הפטמות הקשות. ויקי נאנקה ואמרה "צבוט אותם חזק יותר" לפני שהחזירה את הזין שלי לתוך פיה.

צבטתי את הפטמות שלה הכי חזק שיכולתי וויקי התחילה לטלטל את פיה למעלה ולמטה בטירוף עד שגופה התקשח ומשכה את פיה מהזין שלי היא שוב צרחה הפעם בהנאה. מעולם לא שמעתי אישה צורחת בקול רם כל כך בגלל ששיחקו לה עם הציצים. ויקי רעדה וגנחה במשך כדקה עד שהיא אמרה בקוצר נשימה "אני רוצה את הזין שלך בתוכי עכשיו, תזיין אותי חזק!"

היא קמה ומשכה את המכנסיים הקצרים שלה, לקחה איתם את התחתונים שלה, סובבה את הישבן שלה אלי ואמרה "תזיין אותי מאחור, אני רוצה לראות את אשתך כשאתה ממלא את הכוס שלי." הסתכלתי מולי וראיתי את גיא כורע על המיטה בין ירכיה הנרחבות של דנה לבוש דילדו 10 אינץ'. הזין שלי התעוות למראה ותפסתי את ירכיה של ויקי ודחפתי את ראש הזין שלי לעבר הכוס הסוחף שלה. ויקי הייתה כל כך רטובה עד שלא הייתה שום התנגדות לדחף העדין שלי והחלקתי ישר פנימה לתוך הכוס הרטוב שלה.

ויקי נשכבה על השולחן והחלה להתנדנד קדימה ואחורה עד שהתחלנו קצב. מולי ראיתי את גיא דוחף את הדילדו נגד הפתח של דנה והראש נעלם פנימה. גופה של דנה התעקם כאילו היא מנסה להתרחק אבל אז גיא דחף חזק וכמחצית מהדילדו נכנס לכוס של דנה.

ויקי ואני שמענו את אנחתה של דנה כששפתי הכוס שלה נדחקו בכוח, זה רק גרם לנו להאיץ את הקצב שלנו. תפסתי את הפטמות של ויקי שוב וצבטתי אותן בחוזקה, זה גרם לויקי לגמור מיד והיא הפסיקה להחזיר אותי בחזרה כשהקואורדינציה שלה הלכה והברכיים שלה צנחו.

החזקתי אותה בחוזקה בזרוע אחת והמשכתי לצבוט את הפטמות שלה ביד השנייה, תחבתי את הזין שלי לתוכה הכי חזק שיכולתי. כל הגוף שלה רעד מגל אחר גל של עונג, לא יכולתי להתאפק יותר ופשוט התפוצצתי בתוכה. נסוגתי מהר אבל זה היה מאוחר מדי למנוע מהזרע שלי להציף בתוכה. דחפתי את הזין שלי בין לחיי ישבנה והורדתי את הזרע שנותר על גבה ועל התחת הקטן וההדוק.

שנינו שקענו לאחור והייתי צריך לתמרן אותנו בזהירות לתוך הכיסא של ויקי. ויקי התכרבלה על ברכי כמו ילדה קטנה עם ברכיה למעלה. יכולתי להרגיש את המיצים שלנו נוזלים מהנרתיק שלה אל הרגליים שלי.

מולנו הדילדו של גיא היה עכשיו עמוק בתוך דנה וההבעה על פניה השתנתה מכאב להנאה עצומה. קולה של דנה עלה והיא צרחה "תזיין אותי, תזיין אותי חזק". הקצב של גיא גבר ועד מהרה דנה התחבטה מתחתיה כשהיא עורגת אורגזמה בכל כניסה מחדש.

בסופו של דבר גיא האט ורכן והחל לנשק בלהט את אשתי, שבניגוד לקודם הגיבה בלהיטות.

ויקי קמה והשפילה את מבטה לחיקי היכן שבדיוק לפני רגע ישבה ואמרה "אנחנו צריכים לנקות אותך." היא כרעה על ברכיה והניחה את ראשה ליד מפשעתי וליקקה ארוכה כאילו היא מתענגת על כוס יין. היא אמרה "הממ. הארומה הטעימה של סקס טרי." ואז משכה בביישנות את מכנסיה הקצרים והתחתונים ובאה לצאת מהחדר. רגע לפני שיצאה הוסיפה "השיעור הראשון של אשתך עבר בסדר ואני חושבת שתמצא שינוי נעים בגישה שלה, בבקשה תחזיר אותה בשבוע הבא להמשך טיפול, אני חושבת שהיא תהיה הרבה יותר להוטה לטיפול הבא"

לפני שנתיים. 25 בינואר 2022 בשעה 17:38

היא עובדת חמש דקות מהבית. שלחתי אותה הבוקר עם קצת ארוחת צהריים ארוזה, וספנק חזק לישבן ברזל שלה כשהיא יצאה מהדלת. היא שאפה נשימה חדה ויבבה מעט. צעד אחר כך היא הניפה את ראשה ונתנה בי מבט שקרא 'איך אתה מעז לעשות לי רטובה בדרך לעבודה!' ובכן, לא יכולתי לקבל את החוצפה שלה... משכתי אותה בחזרה פנימה, תפסתי אותה בגרון ודחפתי אותה על הקיר. רכנתי פנימה ודיברתי בשלווה אך בסמכותיות "את שלי ואני אעשה איתך כרצוני". עיניה היו כמו ארנבת שנתפסה בפנסים והיא נכנעה, היא יודעת מי האדון שלה. בנשיקה ובחיוך אוהב שלחתי אותה לעבודה ואמרתי שאראה אותה מאוחר יותר, (למרות שהיא לא הבינה מה תכננתי להפסקת הצהריים שלה). ראיתי את החצאית הקצרה שלה קופצת על ישבנה העז כשסגרתי את הדלת. אני יודע שהעוקץ בתחת שלה והפעימה בגרונה יחלפו עד שהיא תגיע לעבודה. בינתיים הכנתי בהתרגשות את ההפתעה שלה בצהריים.

 

התעמקתי בארגז העץ הכהה הישן שלי בפינת חדר השינה שלנו. אביזרי הברזל נקשו כשפתחתי את החלק העליון. הייתי צריך לשלוף הרבה מהצעצועים, השוטים והחבלים כדי להגיע ליריעת PVC שחורה. לא השתמשנו בזה זמן מה, ומוחי השתולל במחשבה על כך שהיא מתפתלת עליו. התחלתי בקשירה של האזיקים לעמודי העץ הישנים בראש המיטה בעזרת איזה חבל סגול, כל אותו הזמן דמיינתי ותיכננתי את המעשים המלוכלכים שלי. ידעתי שלא יהיה לי הרבה זמן איתה, שעה מקסימום. שלחתי לה הודעה לראות איך הולך הבוקר שלה. השעה הייתה בערך 11.00 והיא כבר אכלה את ארוחת הצהריים שלה. זה טוב חשבתי, יותר זמן בשבילי! אמרתי לה שאני רוצה אותה בבית בזמן ההפסקה שלה. היא כמובן זכרה את השיעור שלה ממקודם ורק ענתה "כן מאסטר" - היא ידעה שאני זומם משהו. 

 

החלטתי להתקלח. כשהתפשטתי גיליתי שהזין שלי נפוח מעט ודלפו חוטים של מיץ דביק על הירכיים שלי. בהחלט הייתי חרמן קצת. המחשבה עליה ועל התחושות האלה גרמה לזין שלי לרעוד. אני חייב לחכות, "אסור לשחק במקלחת" אני אומר לעצמי.

 

כשהיא נכנסה בדלת. קיבלתי אותה בברכה, "היי מותק", אבל היא ידעה שמשהו קורה. בעודי סובב אותה, החלקתי את ידי במעלה החצאית הקצרה שלה ומצאתי את עצמי קורא " זונה! יש לך רק חוטיני". החלקתי את האצבע שלי בין ישבנה והלכתי אחרי הרטיבות אל שפתיה, הרטיבות שלה כיסתה את האצבע שלי. הרמתי אותה אל פי וליקקתי אותה בהתגרות ליד אוזנה, ולחשתי "מה שדמיינת, לא הלכת מספיק רחוק". 

 

הושטתי יד אל שקית בד שחורה תלויה מכיסי האחורי. כשגופי הצמיד אותה לדלת, כיסיתי בה את ראשה, ואז אחזתי בפרקי הידיים שלה מאחורי גבה ביד אחת. העברתי אותה לחדר השינה, הנחתי אותה לצד המיטה וקרעתי את חולצתה, חושף את שדיה. היא התנשפה והתנועעה אבל החזקתי אותה בחוזקה עד שהיא נעצרה.

הלכתי אל ארגז כדי להביא פלג. הוא היה גדול יותר ממה שהייתה רגילה אליו. ישבתי על גבה, שמתי את הפלג וירקתי עליו וירקתי על התחת שלה, ואז התחלתי להכניס אותו פנימה. הקור גרם לה להתנשף. לאט לאט מתחתי את החור שלה, עד שלבסוף הוא נכנס וגרם לה לגנוח בהנאה, והקלה. אזקתי במהירות את פרקי ידיה למקומן ואת קרסוליה למוט המפזר. איזה מראה, חצאית הקפלים הקצרה שלה אפילו לא מכסה את ישבנה, וחוטיני הכותנה הלבן והנוטף שלה נראה בבירור. "את יודעת מה עשית לא בסדר?" אני שואלת רטורית, נותן לה לייבב, "התנהגת כמו זונה קטנה" אני מסביר. "את הולכת להיות ילדה טובה וצייתנית מעתה ואילך, נכון?" הורדתי את ראשי אל ישבנה ושתלתי עליו שיניים וחזקתי את הלסת על בשרה הרך, נשכתי חזק ודאגתי שהיא תזכור את זה עוד כמה ימים! 

הגיע הזמן לקשיחות אחרת, התחלתי למלא את הכוס הצמוד, הרטוב, והלוהט שלה עם הזין העבה והמוצק שלי. סנטימטר אחר סנטימטר החלקתי פנימה. יכולתי להרגיש אותה אוחזת, בולעת כל סנטימטר, מושכת אותי פנימה. ההרגשה הזו, התחושה הזו, החיבור הזה היה קסם. לאחר כמה משיכות ארוכות ואיטיות, עליתי מהירות ושיניתי את החדירה. כבר יכולתי להרגיש אותה מתהדקת והרעשים הקצרים והגבוהים שיצאו מפיה אמרו לי שהיא מגמרת עליו. תפסתי אותה לתוכי. דחפתי את מפשעתי חזק, חזק אליה, משכתי את הזין שלי עד הקצה וטרקתי אותו עד הסוף, עמוק לתוך הכוס הנוטף שלה, דופק את הכוס שלה, מזיין אותה, מזיין לה את המוח! זה היה מדהים, היא התחילה לגמור על כל הזין שלי, המיצים החלביים שלה נטפו וראשה נדחף לתוך הסדין, הוא היה רטוב וחלקלק מהרוק שלה, היא כמעט סיימה, אבל התכוונתי לגרום לה להמשיך לגמור. שמעתי כמה מילים עמומות, אני חושב שהיא התחננה שאפסיק, אבל היא צריכה להשפריץ, היא הייתה צריכה לצלוע והכוס שלה היה צריך להיות כואב לפני שאסיים.

 דחפתי הכי חזק שיכולתי, נכנסתי הכי עמוק לתוכה שיכולתי. עכשיו היא צרחה, הגאג לא מעמעם כלום! היא התגברה וכל גופה רעד. ראשי היה מוטה לאחור, הפה שלי פעור לרווחה ורעשי גבורה מילאו את החדר בכל דחיפה. הביצים שלי היו הדוקים, ממש צמודים והתכוננו לשחרר את כל מה שהם מכילים. הגוף שלנו היה אחד, הנשמות שלנו שזורות. העיניים שלי התגלגלו לאחור, לתוך הראש שלי. היא פלטה צרחה מתמשכת של אקסטזה ושחררה זרם עצום שנשפך בכל מקום! מכסה אותי.

 "פאאאאאאאאקקקקקק!!" צרחתי בדחיפה אחרונה. הביצים שלי התכווצו והזרע שלי השפריץ החוצה לתוך הכוס הקפוץ שלה. ממלא את הכוס שלה, מתערבב עם המיצים שלה, נשפך החוצה, עושה בלגן טעים. 

התמוטטתי עליה חסר נשימה. לאחר זמן קצר הצלחתי לכרוע בחזרה. יצאתי החוצה ויכולתי לראות את הכוס האדום, הנפוח, המגולח והנוטף שלה. קמתי לקחת את הטלפון שלי וצילמתי כמה תמונות כדי ללכוד את ההשלכות של המעשה הארוטי שלנו. היא הייתה חבולה, סתומה, אזוקה, מופשטת, מוכה, דפוקה, מלאה, רטובה ונוטפת, בלגן יפה. 

 

הושטתי יד כדי לשחרר את האזיקים ואת המפזר כדי שהיא תוכל להירגע. הסתכלתי על פניה הזוהרות. היא לא אמרה דבר, אבל חיוך מדהים, אם כי עייף. שכבתי מאחוריה והתכרבלנו כפיות קצת לפני שהייתי צריך לגרום לה ללכת להתנקות. אחרי מקלחת מהירה מרחתי מעט קרם על הגוף שלה, הלבשתי אותה בבגדים נקיים ושלחתי אותה חזרה לעבודה לכמה שעות - עם שייק מהמקרר וכמה ביסקוויטים שוקולד. 

 

אני חושב שהיא תהיה ילדה קטנה וטובה, לפחות לזמן מה...

 

לפני שנתיים. 24 בינואר 2022 בשעה 21:49

"את אולי עורכת דין חשובה שם בחוץ, אבל כאן את הזונה הקטנה שלי." "כן, אדוני. בבקשה... תזיין אותי, אדוני!" "עדיין לא," חייכתי ברשעות. היא הייתה על בטנה, עם זרועותיה מודבקות מאחורי גבה, ורגליה פשוקות על קצה המיטה. היא לא יכלה לעשות דבר מלבד לחכות. עמדתי מאחוריה, עם יד אחת על הכוס שלה והשנייה פותחת את החגורה. דוחף אצבעות קדימה ואחורה על קירותיה הפנימיים בצורה שאני יודע שהיא אוהבת. היא תיתן לי לקבל את כל השליטה שהיא נאלצה להפעיל במהלך יום העבודה שלה -- ואני יבלה את הערב בלזיין אותה. ואחר כך... היא תרגיש רגועה. 

היא גונחת כשאני מחדיר עוד שתי אצבעות כוס שלה ומתחיל לדחוף פנימה והחוצה. תחושת דופק התפתחה בבטנה והעניקה לה עור ברווז. גניחות קטנות ברחו לה בכל נשיפה. היא הייתה רטובה. החגורה כבר הייתה מנותקת ומקופלת בידי. "אני הולך לפגוע בך," אמרתי לה. "את יודע למה?" "כי אני צריכה את זה!" היא גנחה.

"נכון מתוקה. את השפחת מין הקטנה שלי ואם אני לא אפגע בך, את פשוט תפגעי בעצמך," הנחתתי כמה חבטות עדינות עם החגורה בזמן הדיבור, ובכל פעם שהחגורה ירדה היא הרגישה פחד מהכאב הממשמש ובא, ואז תחושה של הקלה עזה "אדוני, בבקשה, אני מתחננת אליך, בבקשה," היא צווחה.

"את בסדר אהובתי," לחשתי אליה. "זה בסדר. אבא כאן. את בטוחה את צריכה קצת מים? או שאת מוכנה לזין של אבא?" היא התחננה לזין בקול התינוק הכי מתוק שלה. נישקתי אותה על מצחה ואז הדפתי אותה חזרה על הבטן, התיישבתי על שתי רגליה וירקתי על הכוס החשוף שלה. וכל הזמן הזה היא ממשיכה לילל...

 

"כן, כן, תזיין אותי אבא, בבקשה!" 

 

 

 

לפני שנתיים. 23 בינואר 2022 בשעה 23:09

היא נכנסה למחסן בשקט כנוע. הרצפה הייתה עשויה בטון קר והקירות היו חשופים. התחלתי להפשיט אותה ביעילות זהירה, תוך פחות משנייה היא נשארה עירומה לחלוטין. אזיקי עור נוקשים נכרכו סביב פרקי ידיה, ואלה חוברו לשרשרת שהייתה תלויה מאחת הקורות בתקרה. ניגשתי בשקט למתלה שנשען על הקיר וחזרתי עם מוט מתכת ארוך עם לולאות משני קצותיו. פיסקתי את רגליה ונעלתי כל קצה של המוט לאחד מקרסוליה. לבסוף שלפתי מכיס המעיל כדור אדום בוהק... היא פתחה את פיה בצייתנות והוא נקשר בחוזקה מאחורי ראשה, פיה נפתח בכוח כשהכדור נלחץ בין לסתותיה. "אני כבר חוזר.. אל תלכי לשום מקום"

 

מבעד לחריץ הדלת יכולתי לראות אותה מתאמצת ונאבקת בקשרים שהחזיקו אותה זקופים, אבל הם היו קשורים חזק מידי. היא רק יכלה להרגיש את הכדור האדום הבוהק שמילא את פיה, וגרם לזרם קבוע של ריר לדלוף החוצה לפני שטפטף על שדיה. היא אהבה את התחושה של חוסר אונים. והמחשבה על מה שעתיד לקרות גרם לה להיות רטובה יותר ממה שהייתה אי פעם.

 

פתחתי את הדלת מאחוריה ונכנסתי חזרה. היא ניסתה להסתובב אבל הקשרים מנעו ממנה לזוז. ידיי המחוספסות והיבשות חפנו את בשרה הרך והחשוף. יד אחת החליקה במעלה החזה שלה, מחזיקה בחוזקה את הפיטמה ומסובבת אותה עד כדי כאב. והיד השניה החליקה מטה בין רגליה. הצמדתי את גופי אליה והיא הרגישה את זין שלי לוחץ על ישבנה. החזקתי את גופה בחוזקה במקומה. אצבעותי החלו ללטף לאורך הכוס הרטוב שכבר היה ספוג לחלוטין ואיפשר לי לצלול פנימה ולמצוא את הדגדגן שלה. היא נאנקה, המגע הביא אותה לסף אורגזמה ושמר אותה שם. הירכיים שלה התקווצו... נואשת מהתענוג האחרון שהיא הייתה צריכה כדי להגיע לאורגזמה, אבל השחרור המתוק נמנע ממנה. 

וכך.. כשהיא מוחזקת על הסף שאלתי

 

"את רוצה לגמור..?"

 

 

 

לפני שנתיים. 23 בינואר 2022 בשעה 22:15

חזרתי הבייתה.

היא חיכתה על הבירכיים בעמדה, ידיים לא קשורות, אבל משולבות מאחורי גבה, בדיוק כפי שאני אוהב. חזה חשוף לבושה רק בחוטיני שחור. שיערה הבלונדיני הארוך לא ירד על גבה כפי שהיה רגיל. לא, עכשיו הוא היה קשור חזק בקוקו גבוה, קווצות שיער תועים התעופפו סביב פניה מהמקום שבו אצבעותי אחזו בראשה לפני שיצאתי בבוקר. שפתיה היו פשוקות, פיה פעור ומחכה... עיניה, בגוון כחול עדין עם כתמים צהובים, הרימו אלי את מבטם. פניה היו סמוקים, הלחיים ורודות, כשהיא החזירה את נשימתה והרימה את מבטה אלי היישרתי אליה מבט.. ואחרי בהייה בה למטה שאלתי...

 

"היית ילדה טובה היום?"