צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

בייבי סטפס

חוויות ראשוניות
לפני שנתיים. 10 בפברואר 2022 בשעה 18:16

במהלך החניכה הטנטרית שלי, אחד המאסטרים שלימדו אותי, הכיר לי כמה תרגילים מעולם הטנטרה הטיבטית, במיוחד אחד שנקרא TUMO MEDITATION (אש פנימית) התרגיל הזה בגדול מתרכז בהעלאה של אנרגיית הגוף בצורה של חום. סוף התרגיל מסתיים באמבטיית קרח או מקלחת במים קרים למשך 3 דקות.

אני עושה את התרגילים האלו כבר כמעט שנה יום יום ובכנות המקלחת הקרה עדיין ממשיכה לאתגר אותי, יום יום, בוקר, בוקר זה מלחמה מול העצלנות, מול הקור, מול כל רצון שיש לי. אבל בוקר בוקר זה ניצחון ענק לעצמי, ואני גאה לומר שניתן לספור על יד אחת את הפעמים שפספסתי מקלחת קרה בבוקר.

שבת בבוקר, יושבים בסלון רואים נטפליקס, בחוץ סוער בטירוף, הרוח שורקת מנגינה מעצבנת מחלון שלא נסגר עד הסוף אף פעם. פתאום היא קוראת אליי "הנה ההוא של האמבטית קרח בנטפליקס". 

"את רואה?!" אני אומר לה בתרועת ניצחון, "גם גווינית פלטרו עושה אמבטיות קרח"."תעשה לי טובה, 3 מעלות בחוץ, וחוץ מזה היא לא עשתה הצוות שלה עשה". משהו בקול שלה נשמע לי מזלזל, הוריד לי את תחושת הניצחון. “תעשה לי טובה“ בטון הזה, עיצבן אותי מספיק, שולח זרמי חשמל אל הזין שלי שכעת מתחיל לדרוש נקמה ואינו מוחל על כבודו.

במוח שלי כבר נרקמת תוכנית, אנחנו רואים עוד פרק או שניים, האצבעות שלי מטיילות בתוך הכוס שלה, נרטבות, חופרות, מרחיבות. היא נושכת את הצוואר שלי בעונג, מתמסרת לאצבעותיי, מתנוענעת ומתפתלת מצד לצד כמו נחש, היד שלה בתנועה כמעט בלתי נשלטת מושטת לתוך המכנסיים שלי, מגעה קר כנגד הזין החם. 

"על הברכיים" אני פוקד עליה, היא מתמהמהת לשניה, מתבלבלת, לפתע ירד האסימון וכמו כלבה צייתנית היא מתפשטת ומתיישבת על ארבע מולי, פניה ברצפה. אני מלטף את שיערה בידי ואז אוחז בו בחוזקה, מוליך אותה בבית כמו כלבה מאולפת ומביא אותה לחדר האמבטיה. "כנסי" אני אומר על "הברכיים" , היא נכנסת בחשש, אני מוריד את המכנסיים שלי, עומד מולה היא בתוך המקלחת ואני מבחוץ. היא מתחילה למצוץ בלי הוראות נוספות, כזאת מהממת היא, אני מרגיש שאני מתאהב בצייתנות הזאת. 

אני לוקח את שפופרת המים בידי, היא מיד קולטת, "לאאא" אומרת כשהזין שלי עוד בתוך הפה שלה, אני כל כך אוהב את הצליל של הקול שלה כשהזין תקוע עמוק בתוך הגרון. 

היא מתחילה למצוץ במרץ, היא לא רוצה זרם מים קפואים עליה עכשיו, הפה שלה הופך לכוס גדוש במיצי רוק וזין היא מוצצת בכל הכוח, לא מעיזה להסיט את מבטה ממני, משהו בה כבר הבין שהיא תקבל את את הזרם הקר. היא רואה את היד שלי ניגשת לברז, הקצב שלה מתגבר, העיניים מתחננות, 'בבקשה אל תפתח את הברז אל תהיה מניאק'. 

אני פותח לשניה וסוגר, מרגיש את הקור, טיפות קפואות מהשיער שלה נוגעות לי בזין, אני יודע שזה קשה מאוד מתחת לזרם הקפוא גם בלי, זין בפה. "תשמרי עליו חם" אני פוקד עליה, היא מביטה בי, לא מבינה מה נכנס בי, עד עכשיו לא באמת נתתי לחלק הזה בי לצאת לשחק. היא עומדת במשימה בגבורה, הזרם הבא לא נוגע לי בזין בכלל היא עוטפת אותו בפיה עד שהזרם, מסתיים ורק אז עוצרת לנשום, כל כך מדהימה הנסיכה שלי. 

"מוכנה? " אני אומר לה, היא מביטה אליי, עצב בעיניה היא יודעת שמגיע עוד זרם, הפעם אני פותח עד הסוף, את הכל, היא מאבדת שליטה, הופכת באחת לחיית טרף, קר לה, קשה לה אבל הזין זה מקור החום שזמין לה והיא בולעת אותו בכל הכוח, מוודאה שלא תיגע בו אף טיפה.

הגוף שלה רועד כולו, הרעד בצוואר, בלסת ובשפתיים שלה נעים לי כשהזין שלי בתוך הפה שלה. ספרתי 60 שניות, 60 שניות של מים קפואים, הילדה שלי תותחית אני חש גאווה עצומה. מביט בה על הברכיים מתחתיי כולה רטובה קופאת מקור אך לא עוזבת את הזין ממשיכה למצוץ כאילו בכוח החשק לשרת היא מתחממת, היא שוכחת לרגע שקר לה והיא כל כך יפה שם למטה מתחתיי, כל כך מתמסרת. אני מתחיל לזוז אחורה, היא זזה איתי, על הברכיים עדיין לא מעיזה להוציא את הזין מפיה.

היא רועדת כולה כבר, כל איבר בי צורח, 'היא סובלת, קשה לה' אבל אני מאוהב בה שם למטה, עומדת על ברכיה, עורה לבן טיפות קפואות זולגות על פניה, היא לא מפסיקה למצוץ ואני לא יכול להפסיק להסתכל עליה. 

ביציאה מהמקלחת ישנו מין פס פלסטיק כזה ששומר שלא יצאו המים, מפריד בין הרצפה של המקלחת לבין יתר הרצפה. כדי לצאת היא חייבת לעלות עליו על הברכיים, זה כואב, מאוד. היא עולה, נאנחת, כואב לה אני רואה, אבל המראה שלה סובלת עכשיו, מעורר אותי, מכניס אותי לטירוף. אני מרגיש עונג עכשיו, לא כזה שמרגישים בקצה של, הזין, אלא עונג עמוק, פנימי, עונג ממבטה שנמצא איפשהוא על הקצה עכשיו, מתרכזת בנשימות, פולטת רוק מפיה כמו מפלצת יורקת אש. אני עוצר כשהיא עם הברכיים על הפס, רק לשניה רק לראות אותה מתאמצת כל כך, יפה כל כך. אני מתחיל לספור בקול רם 10, 9, 8 פתאום אני מבין שאני נהנה כל כך, 7, 6 אני מביט, פנימה מסתכל אל השטן שבפנים, אל העונג העילאי שאנחחנו חווים יחדיו,  הקולות האחרים שבראשי על מיוט עכשיו זה רק אני והוא.

מצאתי אותו, הוא פה, היה לי כל כך קשה להתחבר אליו, אבל הנה הוא הגיע איפשהוא בין 7 ל 5 היה לנו רגע נצחי יחדיו, הנה אתה שטן קטן ומהמם שלי, לעולם לא אעזוב אותך יותר.

אני מביט מטה אל הנסיכה, ליבי מלא אושר, מלא תודה, תודה לך נסיכה שלי בלי ששמת לב עזרת לי למצוא אותו אחרי כל כך הרבה שנים. אני מנגב את שיערה במגבת, עוטף אותה בחלוק מגבת שלי, היא מתכווצת אליי, מתחבקת ומתכרבלת בתוכי, בקושי מצליחה לעמוד על רגליה. אני מרים אותה בזרועותיי, מניח אותה על הספה בסלון ומכין תה רותח לשנינו, אחה"צ רומנטי. 

 

 

davy jones​(אחר){אהבת חינם} - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני שנתיים
davy jones​(אחר){אהבת חינם} - ווים הוף!
לפני שנתיים
SurferBoy - בדיוק ווים הוף המשוגע ❄️❄️❄️
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י