סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

בייבי סטפס

חוויות ראשוניות
לפני שנתיים. 9 בפברואר 2022 בשעה 17:27

מה כל כך משגע אותך בנשים? אתה בכלל אוהב נשים או שאתה עובד בזה שהן יאהבו אותך? 

השאלה הזאת תפסה אותילא מוכן בכלל, מספיק לא מוכן בשביל לומר את האמת. 

זה הסקס, סקס של אישה, זה הדבר הכי יפה בהן. כפות רגליים שמתכווצות, העור שמשחרר את כל נקבוביות הזיעה ברגע אחד, השרירים הנרעדים והמבט המתחנן 'עוד , עוד', מביט אליך מכיר בכוחך, מתמסר לגבריותך.
זה הדבר הכי יפה בעולם, אהבת נשים, כל הנשים, זו הסיבה לחיי, היש שבלעדיו אין ולו טיעון אחד לטובת חיי על פני מותי המתקרב.

אני סוטה, אין כל ספק בכך, המסתוריות והכוח האדיר המניע את סטייתי, את צעדיי, כל נשימה, כל רגע הכל מוביל אותי לדבר אחד ויחיד , כוס. אני משוגע עליו, מוקסם ממנו, נשלט על ידו, האדון הבלתי מעורער של דמיונותיי ומחשבתי. ידיים מחבקות עוטפות אותי, נועצות ציפורניים, פה פתוח ומבט אסיר תודה , מבט שנותר מקועקע בנשמה.

היא הביטה בי, ציפיתי לתגובה אחרת ממנה, ציפיתי שהיא תיבהל ציפיתי למבט של מי זה ההזוי הזה, אבל היא הביטה בי, בו משתוקקת לשמוע עוד, לדעת עוד, כמו היו מילותי אישור לדבר שידעה מזה זמן רב, מחמיאות לה אוהבות אותה ומעריצות אותה ללא כל צורך להתנצלויות או הסברים

"הייתי בן 15 לדעתי, גרתי אז אצל סבא וסבתא שלי באחת השכונות בחיפה, מרחק 5 דק הליכה מהים ככה שבקיץ יכולתי תמיד לקחת גלשן ולרדת לים.

סבא חיים וסבתא מינה היו משחקים קלפים כל יום חמישי בקריות. ידעתי שיש לי עד 12 וחצי בלילה. ידעתי איפה הם מחביאים תיק עם כסף מזומן בארון, החלטתי שהיום אני הולך על זה באמת , שבועות שאני חושב על זה. לפני שבועיים כבר כמעט עשיתי את זה אבל השתפנתי וברגע האחרון הזמנתי פיצה במקום, השבוע זה לא יקרה.  

טוב קודם כל לנעול את הדלת מלמעלה, עכשיו לארון מוציא את התיק סופר את הכסף, 1500 שח ועוד 700 דולר. מעניין אם הזונה תקבל דולרים, למה לא בעצם. טוב אני חייב סיגריה רגע לחשוב על זה , יורד במעלית למטה , תוך כדי שאני במעלית אני מתחיל לחשוב ולדמיין אותה דופקת בדלת דפיקה חלושה נכנסת בצעדים קטנים ומיישבת על הספה, ריח בושם ממלא את הדמיון שלי, רגליים לבנות עור חלק ובהיר , אני מתחיל לדמיין את הידיים שלה , 'אני באמת הולך על זה' ? '

הסיגריה כאילו מעשנת את עצמה ותוך שניה אני מוצא את עצמי עם בדל ביד עולה בחזרה, אני רעב אולי בכל זאת נזמין פיצה.

טוב אני מתקשר , המספר לא מחובר , 'שיט, טוב רגע נזמין פיצה קודם' . מחייג מספר אחר קול של גבר עונה , 'נערות ליווי?'
'כן', אני בקושי נושם וכמעט מחליט לנתק, 'אוקיי, כמה עולה?',
'250 חצי שעה 400 שעה' עונה הקול,
'אתם מגיעים לבת גלים' משהו בי כבר מקווה שהוא יגיד לא מגיעים,
'כן אני יכול להיות שם תוך חצי שעה',
'טוב, רחוב העליה 38 בת גלים',
'רגע , כמה אתם שם ?',
'רק אני לבד, למה ? ' ,
' לא רוצה חגיגות ובלאגנים שם',
'אין בעיה אל תדאג אני פה לבד', לרגע אני חושב שאולי לא כדאי להגיד לו שאני לבד בבית אבל כבר מאוחר מדי.

אני מנתק את השיחה והלב שלי מתחיל לדפוק כל כך חזק שאני חייב להתיישב, אני לא מאמין שעשיתי את זה, המחשבה הזאת מלחיצה אותי. אני יורד לעוד סיגריה  שהפעם מעשנת את עצמה הרבה יותר מהר ותוך שניה אני בחזרה בסלון. ההמתנה הזאת גומרת עליי אני נכנס למקלחת נרגע לרגע וכשאני יוצא אני מרגיש צורך לשים בושם להסתרק ולהתלבש כאילו אני יוצא לפגישה עם מישהי מהכיתה.

הדקות עוברות ופתאום דפיקה בדלת. אשה קטנה מלאה נכנסת בצעד מבויש פנימה, מבט אחד והיא קלטה בדיוק  שאני ילד שרוצה לסיים את סיפור הבתולין שלו אחת ולתמיד. היא מתיישבת לידי אני לחוץ, אני מציע לה לשתות והיא מבקשת וויסקי ומצביעה על בקבוק בשידה מתחת לטלויזיה.

אנחנו שותים וויסקי בשתיקה, פתאום צלצול בדלת ודפיקה אחריו, היא נלחצת, אני מקבל דום לב רגעי ומיד חוזר לעשתונותיי, קם ופותח את הדלת, הפיצה,'פאקקקק', אנחת רווחה נפלטת מפי 'תודה רבה סע בזהירות' אני אומר וסוגר שוב את הדלת. אני מביט בה היא מחייכת אליי כאילו הבינה מה קרה כאן עכשיו ולמה הייתי כל כך לחוץ , היא אומרת לי' רילקס' במבטא רוסי כבד ומניחה יד על ברכי.

אני מציע לה לאכול פיצה והיא לוקחת חתיכה, אח"כ היא מתמקמת על הספה קרוב יותר אליי ושוב מניחה כף יד על הרגל שלי. כף יד עבה קצת לבנה ומחוספסת מעט מלטפת את הרגל שלי עולה כלפי מעלה ואני נהיה חרמן וחושב לעצמי שהייתי צריך להביא ביד לפני שהיא באה. היא מורידה את החולצה שלה רח בושם כבד מתפשט בחדר ואני מלטף את גבה בידי לא מעיז לגעת לה בחזיה או להביט בעיניה .

ברקע אם טי וי מנגן שיר משנות התשעים, לא זוכר אולי סנופ דוגי דוג, היא מורידה חזיה וחושפת זוג שדיים ענקיים לבנים ורכים עכשיו אני כבר לא יכול לעצור את היד שלי מלגעת בהם היא מביטה בי במבט מרוצה, היא מבינה מה היא עושה לי עם השדיים שלה והליטופים האלה.

היא מורה לי לעמוד ונעמדת מולי מרימה את ידיי ומורידה לי את החולצה אח"כ פותחת את כפתורי הג'ינס שלי במשיכות עדינות מורידה אותם עוד סנטימטר ועוד משיכה והנה כמעט רואים את התחתונים שלי ועוד משיכה ואני עומד בתחתונים מולה.

היא בוחנת אותי לחצי שניה ואז מורידה את המכנסיים שלה ומתחילה לנשק את החזה והצוואר שלי, אני חושב לעצמי 'יואו זה קורה אנחנו מזדיינים עכשיו', אני לא מצליח להרגיש כלום מלבד דפיקות לב כל כך חזקות, אני מרגיש שהלב שלי עומד לקרוס עוד שניה.

היא שמה לב אליי ואומרת לי 'רילקס' 'יו, אוקיי נו פרובלם'  ,אנחנו מתיישבים על הספה , אני נרגע לרגע ומתחיל ללטף את השדיים שלה, בתוך התחתונים שלי מתחיל להיווצר לחץ,  היא מבחינה בכך ומלטפת את התחתונים שלי מעל הבד ברכות, זה מטריף אותי והיא רואה את זה ומחייכת אליי, מרוצה.

היא מורידה את התחתונים שלי, אני מתבייש אבל היא מרימה גבות ועושה פרצוף מופתע כאילו היא לא ציפתה לגודל הזה, האגו שלי בעננים עכשיו, לקח לי כמה שנים אח"כ להבין שזאת היתה הצגה, אבל למזלי זכיתי לחיות כמה שנים בהרגשה שאני ענק.

 היא יורדת למטה מנשקת את החזה שלי, יורדת מטה אל הבטן, הזין שלי מתחככך בחזה הענק שלה, מורח עליו טיפה שקופה. מגע עורה חלק קר קצת אפילו, זה כל כך נעים.

היא יורדת מטה עוד קצת, היא עומדת על כפות רגלים בגרבייים שחורות, ברכיה מכופפת כלפי מטה, מעין עמידת צפרדע כזו. זה מעצבן אותי, אני רוצה אותה על הברכיים מולי. כבר אז שנאתי בחורה שלא יורדת על הברכיים, פשוט לא הבנתי למה ובטח שלא היה לי האומץ לבקש, להגיד, להורות.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י