אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

.There is beauty in everything, but in the DARKNESS even more

"דוגמניות שמקיאות את הקוסקוס בלילה, מוכרות לנו קרם פנים נגד קמטים שלא נתכער ככה בפתאומיות באמצע החיים.
וילעגו לנו ילדים קטנים באמצע הרחוב
עם MP19 דבוק להם לפי הטבעת.
אנסים בחליפות מחייכים חיוך רקוב מתהלכים בינינו זחוחים,
ובלילה?
בלילה הם מאוננים על ילדות יפניות וסרטים כחולים זולים.
אני מכיר כל כך הרבה כאלה,
כל כך הרבה כאלה,
כל כך הרבה מאלה ראיתי ומכיר,
והם לא ישלמו על זה אף פעם אף פעם,
יישארו עם הזין המסומם שלהם
עד שילכו לקבר"

-גבריאל בלחסן-
לפני שבועיים. 21 באפריל 2024 בשעה 10:53

רק מזכירה לכם שאפשר לחגוג את החג הזה גם מבלי לאכול יצורים טהורים ויפים,

השולחן יכול להיות יפה יותר, צבעוני, שמח, 

שמח באמת..  מבלי לקיחת חיים לאף אחד.

אפשר אחרת אנשים יפים.

 

מצרפת תמונה של טלאים קטנים מתוקים רגע לפני שהם נלקחים לגיהנום.

 

 

 

call me euphoria - שובר את הלב ❤️‍🩹💔💔
לפני שבועיים
Papa Dom​(שולט) - איזה כיף לקרוא את זה כאן בכלוב ❤️
לפני שבועיים
Miss Motorbike - ריגשת!
לפני שבועיים
Impaler​(שולט) - כל הכבוד על קידום המודעות! לא ידעתי שאת טבעונית.
לפני שבועיים
Miss Motorbike - המון שנים, וכיף לקרוא תגובות כאלה.. ציפיתי להתקפה חח
לפני שבועיים
Pink Princess​(נשלטת){לא מחפשת} - לא מבינה איך אפשר 😣
לפני שבועיים
Impaler​(שולט) - אפשר גם אפשר. אני טבעוני מ-2007, ועדיין בחיים, בינתיים לפחות :)
לפני שבועיים
Pink Princess​(נשלטת){לא מחפשת} - לא מבינה איך אפשר לאכול אותם…
לפני שבועיים
Impaler​(שולט) - עכשיו חוסר ההבנה שלך יותר מובן :)
והתשובה בקצרה היא קרניזם. ההנאה של הקרניסט זה הדבר הכי חשוב, וזה לא משנה כמה אחרים יסבלו על הדרך.
(כמו שאת בוודאי יודעת, תעשיית החלב והביצים כוללת הרבה קרניזם בעצמה. התרנגולות קצת פחות חמודות מטלאים קטנים, אבל הן סובלות באותה המידה...)
המלצה לסרט לחג - חפשו את Earthlings עם Joaquin Phoenix. (אפשר למצוא בקלות סטרימים חינמיים של הסרט) ואולי חייכם ישתנו אחרי הצפיה.
לפני שבועיים
It's Tammy for you​(שולטת) - חמודים :(
לפני שבועיים
Mr bitch{בהפסקה} - מאמי שאת תגובה קצת שונה ופחות נעימה,
אני יודע מהבלוג שלך שאת נפש טהורה נפש טובה ועדינה ובכל זאת בטבע כל דבר נועד לשרת דבר אחר לא סתם עניין הכשרות למי שבעניין לפחות בא בדיוק על הנקודה הזאת לא לגרום סבל לא לפגום בעולם שכולו טוב והיום ?! מה זה טוב בכלל אנשים עושים הכל מאינטרסים כלכליים ואישיים וכן אפילו הכשרות נפגמה.
נכון לקיחת חיים זה דבר אכזרי דבר שהבריאה תמיד בעיניים הנכונות תתנגד לה ומנגד שוב יש עניין של יצור משרת יצור ומשאב משרת צורך..
יש בחיות ובכלל החיות חן וטוהר ואנחנו גם שזה מרגיש רע צריכים לדעת להשתמש בהם גם אם זה לאינטרסים האישיים אבל בדרך נכונה אחד הדברים והשיחות הכי קשות שלי היו עם משגיח כשרות שטען שהכל כהלכה והכל ״כשר״ והסברתי לו שעניין השחיטה נעלם מהעולם כי השחיטה של הכשרות הכי נכונה בעולם לגרום אפס כאב למשהו שמזין אותך ומקיים אותך לצורך שלך ואמרתי לו הלוואי שעולם השחיטה והכשרות היה מדקדק גם בגידול החיות עד הבאתם לשחיטה כי היום אין כשר כי לא חוכמה לשחוט פרה או טלה בדרך שהוא לא שובל אם כל חייו הוא סובל ונתונה בידי כאלה שרואים רק את יום השחיטה לסיכום אפילו שזה דיון של יומם ולילה אצלי אגיד שאת צודקת את אכן צודקת והלוואי ירבו כמוך בעולם הזה אבל אכילת בשר זה לא חטא, עניין של גידול החיות והבאתם לשחיטה היום או החטא.
מי יתן ושם יצור חי לא יסבול לעולם בטח לא בשביל אינטרסים אישיים או כלכליים 🙏🏻🤍🙏🏻🤍
לפני שבועיים
Miss Motorbike - כתבת המון, לא הזכרת דבר קטן..
צער בעלי חיים.

"גם על הבהמות צריך לרחם, כי אסור לצער
בעלי חיים, ועל זה אמרה תורה: 'הקם תקים
עמו' )דברים כב, ד(. וצריך להאכיל לבהמתו
קודם שיאכל הוא )ברכות מ, א(. מידת הרחמנות
הוא סימן לזרע אברהם אבינו, זרע ישראל
)יבמות עט, א(, כדכתיב: 'ונתן לך רחמים ורחמך
והרבך' (דברים יג, יח)

ממליצה לך בחום לפתוח את העיניים מכל מה שהכרת, ולקרוא את "ולפני עור", כתוב שם על כל השפיכת דמים המיותרת הזו, גם מחז"ל, וגם מהתורה.
כמעט רוב הרבנים הכי גדולים בארץ אומרים שתזונה טבעונית גם בריאה יותר וגם מוסרית יותר.

והאמת? לי לא אכפת מותר מבחינת הלכה,או אסור.. הלב שלי יותר גדול מהתאווה הזו.
ואם כבר הזכרת כשר או לא כשר.. היום כל חיה סובלת במהלך הדרך שלה אל הצלחת שלך, אז ה"אוכל" שלך עמוס בצער בעלי חיים וזה הופך את זה לאוטומטית לא נכון, לא מוסרי, ולא כשר.

מאחלת לך שתדע להבדיל מה באמת נכון ומה לא, ולא על פי מה שלימדו אותך בילדות, כי רוב הסיכויים שאם היו לוקחים אותך לבית מטבחיים כשהיית ילד , לא היית אוכל אותם, ובמקום זה לקחו אותנו לגני חיות, ולימדו אותנו שחלב זה בריא..

ויהי אור.
לפני שבועיים
Mr bitch{בהפסקה} - זה בדיוק מה שכתבתי שאין רחמים היום על בהמות אין בכלל .. כל הדרך עד השחיטה והשחיטה לא נחשבת טהורה אם כל הדרך הבהמה סבלה לא משנה כמה שהשחיטה היא מהדרין.
בהמות צאן ובקר וגם כלבי מחייה קודמים לאדם! הכלבה שלי לצורך העניין מלכה אוכל יותר טוב ממני ודואג לה עוד לפני שאני דואג לעצמי כי רק ככה הדרך היא הנכונה ואין הבדל בין כלב לכבשה
לפני שבועיים
Papa Dom​(שולט) - מאז ומתמיד אנשים השתמשו בטבע ואלוהים כדי לפגוע באחר. נשים, שחורים, יהודים, בעלי חיים ועוד. אבל לטבע אין אדיולוגיה והטבע לא מתעניין בדעה שלך. אי אפשר לפעול בניגוד לחוקי הטבע - זה כל הקטע. ואולי העובדה שתעשיית המוצרים מן החי היא הגורם מספר אחד בעולם לזיהום ורעב היא אינדקציה לסיבה בגינה הטבע בחר לתת לנו חמלה.

מבחינת הדת - צער בעלי חיים זה איסור מדורייתא! היתר אכילת בשר הוא היתר בזוי, וכפי שכתוב, אם אתה כבר אוכל בשר - תלך ותצוד! אל תקים מפעלי השמדה המונית. היום, כשאין צורך בצריכת מוצרים מן החי, אכילת מוצרים מן החי זה חטא עצום. ואגב, לאור האלטרנטיבות הקיימות היום שחיטה כשרה היא השחיטה הכי אכזרית שיש היום.

בסופו של דבר, הסיבה שאתה מקבל שחיטה של גדי אבל תתחרפן אם תראה שחיטה של כלבלב, זה כי כל השאר גם עושים את זה. אתה מבטל את הערך הכי בסיסי שאתה מאמין בו - לא לענות למוות יצור תמים בשביל כיף קולינרי - רק כי זו הנורמה. אכילת בשר דורשת ממך להחליף את הערכים הכי בסיסיים שלך בשביל אלו של החברה שבה אתה גודל. פשוט לבטל את עצמך במקום *לעשות* לך רב.
לפני שבועיים
Impaler​(שולט) - אם כבר אנחנו בפוסט של טבעונות - על קונדומים טבעוניים כבר שמעתם? אכן, הקונדומים הרגילים כוללים שימוש בחומרים מן החי.
ובלי קשר - הגיע הזמן שנעשה איזה קאטש אפ יא אופנוענית :)
לפני שבועיים
חרש ברזל​(אחר) - כמעט 12 שנים שאני לא אוכל בשר.
לא חסר לי כלום ושום דבר,ועדיין שמח לראות פוסטים כאלו באמצע היום.
חג שמח
לפני שבועיים
Primalistic​(שולט) - אפשר, אבל יש לקחת בחשבון שזה יגרום לפיתוח של לא מעט בעיות בריאותיות.
בדיוק כמו שאריות וקרניבורים אחרים, מבחינה ביולוגית, לא יכולים לחיות בצורה מיטבית מירקות, ככה גם בני האדם.
חג שמח :)
לפני שבועיים
Impaler​(שולט) - הרבה אתלטים מקצועיים עברו לטבעונות מטעמים בריאותיים (בלי קשר לטעמים המוסריים). אפשר ורצוי לחיות מפירות, ירקות, וקיטניות. אבל צריך לדעת לעשות את זה נכון, בשילוב עם אורך חיים בריא, שינה טובה, אימונים, חשיפה נכונה לשמש, מדיטציות ועוד.
חפשו לדוגמא את הפודקסט של Rich Roll, אתלט על טבעוני שמעלה את המודעות לתחום.
לפני שבועיים
Primalistic​(שולט) - *אורח חיים.
אפשר לחיות מירקות וקטניות אם אתה רוצה גזים, בעיות עיכול, דלקות מפרקים, מחסור במינרלים חיוניים ואי ספיגה שלהם, מחסור בויטמינים ואי ספיגה שלהם, מחסור בערכים תזונתיים חיוניים כמו למשל טאורין, קריאטין, קרניטין, אנסרין ועוד.
יש אנשים שגם חיים מאכילת צואה של אחרים.
זה שאפשר לא אומר שזה הדבר הנכון והבריא ביותר עבורך.
אם אתה רוצה למקסם את הפוטנציאל הביולוגי שלך ולהיות הכי בריא שאתה רק יכול זה אך ורק דרך תזונה מבוססת חיות שכוללת בתוכה הרבה איברי פנים מבשר אדום, בשר שריר (אדום) וכן אפשר גם ביצים, מוצרי חלב ופירות (פירות כן וירקות לא).
זה שאתלטים מסוימים עושים את זה עדיין לא אומר שזה הדבר הנכון לעשות, אגב ב-99% מהמקרים הם לוקחים כמויות גדולות של תוספי תזונה כי הם לא מקבלים מספיק ממה שהם אוכלים, ומנגד - תסתכל על אתלטים קרניבורים / מבוססי חיות ותבין לבד את ההבדל.
לפני שבועיים
Impaler​(שולט) - זמני יקר מדי בשביל להתווכח איתך. נסכים שלא להסכים.
לפני שבועיים
Papa Dom​(שולט) - על פי נייר העמדה של איגוד הדיאטיקאנים האמריקאי, ארגון התזונה הכי גדול בעולם, ועל פי הקונצנזוס בעולם התזונה פחות או יותר - תזונה טבעונית בריאה לפחות כמו תזונה מן החי, ובהרבה מקרים בריאה יותר.

זה שמישהו כתב משהו באינטרנט לא הופך אץ זה לנכון, עדיף ללמוד את הנושא.
לפני שבועיים
Primalistic​(שולט) - אתה תמים :)
לפני שבועיים
Papa Dom​(שולט) - כן. תעשיית המוצרים מן החי - אולי התעשייה הכי חזקה בעולם, היחידה שהחוק הישראלי מתיר לה להיות קרטל ושמממנת כמעט כל מחקר בתחום - נרמסת על ידי הקונספירציה המטורפת של הטבעונים 😄 . אוי לאלו שבתמימותם מפעילים חשיבה ביקורתית ולומדים את הנושא במקום להמציא את התשובה שהם רוצים שתהיה נכונה.
לפני שבועיים
Primalistic​(שולט) - מה שמצחיק זה שכל מה שאמרת הוא נכון, אבל בדיוק הפוך.
התעשייה החזקה בעולם - תעשיית ה״מזון״ (מוצרי מדף מעובדים שב-99.999% מהמקרים מגיעים מהצומח או מהמעבדה), היא אגב קשורה בקשר ישיר לתעשיית ה״תרופות״ (תעשיית הפארמה) ולכן אתייחס לשתיהן כישות אחת. אלה הם הקרטלים (מגדלי הבקר רחוקים 180 מעלות מלהיות כאלה), תבדוק בעצמך את הקשר שבין חברות שהן כביכול בפני עצמן לחברות אחרות, לתאגידי על, למשל נספרסו ונסטלה, או שמפו של חברה x לעומת שמפו של חברה y כאשר שניהם שייכים לפרוקטר אנד גמבל.
לפני שאתה בא בטענה שמישהו ״ממציא את התשובה שהוא רוצה שתהיה נכונה״ - תבדוק לעומק האם אותו מישהו למד או לא למד את מה שהוא מדבר עליו. ההבדל ביני לבינך הוא שאני לא למדתי את מה שהפרופגנדה האכילה אותי, אני למדתי את הדברים כמות שהם, מכל הכיוונים ומכל הזוויות. אומר לך את זה בתור טבעוני לשעבר.
לפני שבועיים
Papa Dom​(שולט) - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני שבועיים
call me euphoria - בתור טבעונית הלוואי וכולם יהיו בריאים וחזקים וברמת הכושר שאני נמצאת בה ולא חסר לי כלום, והכי חשוב אני לא פוגעת בשום חסר ישע. אפשר גם אחרת. אנחנו בשנת 2024, אפשר להתקדם… התקופה של האדם הקדמון עברה
לפני שבועיים
Miss Motorbike - אלופההההההה!!!!!!
לפני שבועיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י