צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מצחיק אז צוחקים, לפעמים גם כשלא מצחיק.

לפני 3 שנים. 28 באוגוסט 2020 בשעה 15:22

נורא בא לי לכתוב את הזכרונות מהם.

ואני מנסה לעשות בין כולם סדר.

לזכור מי היה מי.

חיית הפרא שהטריפה את מיטתי במשך שנים.

והקרבי שלי, שהייתי צריכה להרכיב מחדש כל פעם שגיע אלי לסשן כדי שאפרק אותו לפני שיכלתי להתחיל במלכת הפירוק.

הבוגד, שרצח את החשק שלי להשקיע. אחרי שנתתי את כל נשמתי ולמחרת בגד בי בכל ליבו והזין הקטן והעומד שלו.

זה שהשאיר אותי קרוסה על הריצפה בדירה שלי בוכה בכי קורע לב, רק כי קם והלך. הלך כי לא היה מסוגל לסגור אותי בכלוב. שנים אחר כך התוודא כלפי כמה אהבה היתה במעשה הזה.

ההוא היחיד שזכה ללכת בנעלי שלי, שזכה בסשן דגמנית המסלול הנפלא ואחד היצירתיים שעלו במוחי. שויתר על אהבתו הענקית לים כי דרשתי ואני הייתי צעירה ותמימה מידי להבין כמה זה אמר. ועדין את המילים החשובות ביותר גם הוא נזכר לומר לי רק כעשור מאוחר מידי.

היה את ההוא שכיום אני מבינה שהיה רק פרס בתחרות אגו ביני לבין ההיא שלא באמת סבלתי. תחרות שניצחתי בה מצד אחד ואולי גם הפסדתי מצד אחר. גם הוא בגד בצורה כזו או אחרת.

היה את כוכב הפורנו המהמם ביופיו, שכשאר הבנתי ששוכב עם אנשים תמורת כסף בצורה לא מוגנת. לא הייתי מסוגלת לשוב ולהיפגש איתו.

היה את הסטוקר הנוראי, אותו נשלט ראשון, שהמשיך והופיע בחיי גם מעל לעשור מאוחר יותר. בנסיון להשתחל חזרה פנימה.   זה שאיים עלי באלימות מנשים זרות, בפגיעה אלימה בביתי וכן הלאה. שעד היום אני לא מבינה למה לא פניתי נגדו למשטרה.

יש את התוקף שלי, זה שהיה במערכת יחסים איתי במשך שלושה חודשים, קרא לעצמו השולט שלי, אך מעולם לא ידעתי מה שמו המלא, ביקרתי בביתו למרות שטען שהינו גרוש שגר לבד ועוד חשדות כאלו ואחרים שלי לגבי שקריו.  ששבר כל שבב של אמון שהיה בי כלפיו.  וריסק את הנפש שלי במקביל.

היה את ההוא בתא שהדבר היחידי יותר גרוע מהפסטה שקנה לי למרות שהתעקשתי שלא, היה סקס הנוראי איתו שניגמר בכך ששלחתי אותו לסיים עניין בשרותים.

וכן הלאה וכן הלאה....

 

 

davy jones​(אחר){אהבת חינם} - 🤍
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י