בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע זיכרונות

אוסף זיכרונות... אולי יתערבבו גם פנטזיות
לא מתחייב לסדר כרונולוגי, מביא אותנטיות.
לפני חודש. 11 בספטמבר 2024 בשעה 15:22

ברוכים הבאים לצללים
הלילה יורד, צללים מתארכים, והמסכה נחשפת. אני מזמין אתכם, קוראים יקרים, למסע אל תוך עולם אפל ומרתק, עולם שבו תשוקה ותשוקה פוגשות כוח ושליטה. עולם שבו הדמיון פורח כנפיים והגוף הופך לכלי ביטוי לחולשות ולפנטזיות הנסתרות ביותר.

בבלוג זה אשתף אתכם במחשבותי, ברגשותיי ובתובנותיי על BDSM כשולט. אפתח צוהר קטן אל תוך עולמי האישי, אל תוך החוויות שעיצבו את נשמתי והציתו את דמיוני. אספר סיפורים, ארוג פנטזיות ואשתף ידע שנצבר מתוך ניסיון וחיפוש אחר משמעות עמוקה יותר ביחסי שליטה והכנעה.

חשוב לי להדגיש: עולם הצללים אינו מקום לכל אחד. הוא דורש אחריות, כבוד, הבנה עמוקה של גבולות ובעיקר - הסכמה מלאה ומוצהרת של כל הצדדים. כאן, אין מקום לאלימות, לפגיעה או לניצול. כאן, אנו חוגגים את יופיו של הכוח, את ריגוש השליטה ואת האמנות שבכניעה מרצון.

אז אם ליבכם פועם בחוזקה למראה רצועת עור מלוטשת, אם קול לחישה באוזן מעורר בכם צמרמורת, ואם המילה "הכנעה" מציתה בכם אש - אתם מוזמנים להצטרף אלי. יחד נצלול אל תוך הצללים, נחקור את הגבולות ונלמד את שפת הכוח והתשוקה.

זכרו: אנונימיות היא ערך עליון בעולם זה. פרטיותכם ופרטיות כל השותפים/ות שלי מובטחת. השמות והפרטים ישתנו, אך הרגשות, התחושות והתובנות יהיו אמיתיים לחלוטין.

הצטרפו אלי, והניחו לעצמכם להיסחף אל תוך עולם הצללים.

זהו רק צעד ראשון במסע ארוך ומרתק. בואו נתחיל.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י