סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חרטא בגרוש

חבל לתאר. להסתקרן יותר כיף.
לפני שנתיים. 25 באוגוסט 2022 בשעה 11:05

מי אתם, "שולטים" עלובים, חסרי שליטה עצמית, כבוד עצמי, גבולות וטיפת אחריות בסיסית? אלה שמבטיחים להן "אני אשלוט בנשמה שלך, כמו אלוהים". אני בטוח שמתישהו א-ת-ה תפגוש את הפוסט הזה. כן. אתה. אתה יודע בדיוק. אני יודע היטב מה הכינוי שלך, איך אתה נראה וגם יודע מה עשית לאשה המדהימה שרמסת לה את הכבוד והבטחון בדיוק לפני שבועיים. היתה אצלי עכשיו. רק חיבקתי אותה וניגבתי לה את הדמעות שבכתה בגללך. עלוב שכמותך. שכנעתי אותה להתלונן, כי מה שעשית הוא פשוט אונס. הרבה מעבר לגבולות שסיכמתם. כן ראיתי את ההתכתבות ביניכם ובעתיד מתוקן, אפילו הייתי משקיע בל זמן ומגיע להגיד לך את זה בפנים ותוקע לך את המרפק השבור שלי בפרצוץ. רק כדי שתחשוב שש פעמים אם לעשות שוב דברים כאלה. אתה לא שולט. אתה נמושה חסר שליטה שחייב לעבור סירוס דחוף.

ושוב סליחה מכולם. אפילו לא בדקתי אם זה עומד בתנאים, אבל מקסימום ימחק. אני זועם ממש. 

kajiri​(נשלטת) - זה כל כך עצוב. כך כך קל ליפול לתוך הידיים הלא נכונות. שולחת לה חיבוק ושמחה שמצאה אותך.
לפני שנתיים
kajiri​(נשלטת) - כל כך*
לפני שנתיים
גמלנמר - תודה. הלואי וזה היה הפתרון.
לפני שנתיים
Out of vanil​(מתחלפת) - מבאס ממש 😥😥 לצערי יש לא מעט כאלה... ואי אפשר להוקיע אותם מהאתר לפגיעה הבאה :(
חיבוק ענק לבחורה! ליבי איתך יקרה 💛💛
תדברי, תשתפי, תפני לגורמי תמיכה ועזרה 🙏🙏
לפני שנתיים
גמלנמר - אין אשה אחת שדיברתי איתה אי פעם בתחום, שהעבר שלה היה נקי משרלטנים. אבל הוא פשוט הרתיח אותי ממש.
לפני שנתיים
עומר שמאי - לכי להתלונן !!!!
אם הוא חרג מהגבולות המוסכמים פשוט תפני למשטרה , מספיק חקירה אחת במשטרה והוא יתאפס .
תמנעי את המצב הזה מאחרות
לפני שנתיים
גמלנמר - אנחנו עובדים על זה. היא צריכה קודם להיות שלמה עם ההחלטה, כי היא די מרוסקת כרגע ולעבור את הפרוצדורות הבירוקרטיות האלה לא ממש יאחה את השברים. היא לחלוטין שוקלת, יותר מתוך דאגה לאחרות ואחריות חברתית אישית, אבל... כמו שכבר הזכרתי, לא בטוח שזה מתאים למצבה כרגע.
לפני שנתיים
Exlibris - עצוב לשמוע. עצוב מאוד.
לפני שנתיים
גמלנמר - שלחתי לה את הכינוי שלך. היא מנויה. תודה רבה. תמיכה ממני בלבד היא בטוח לא כל מה שהיא צריכה.
לפני שנתיים
Exlibris - אני אשמח לדבר איתה, גם כנפגעת פגיעה מינית שעברה תהליך ויכולה לעזור, בלי קשר לכאן ואתר הזה.
לפני שנתיים
Lilit Forest​(אחרת) - הפחד הגדול שלי ליפול לידיים של פסיכופט. מזל שהיה לה אותך 😥
לפני שנתיים
גמלנמר - תודה. בהחלט מאיל שימשיך לשחק מזלך. אם תקשיבי לנורות האדומות בלב שלך, סביר שתצליחי לסנן אותם בהצלחה. הם די שקופים, אבל לפעמים אנחנו מנסים להתעלם מנורות האזהרה...
לפני שנתיים
גמלנמר - *מאחל
לפני שנתיים
טרנסית עם זין זעיר - זה ברור שהפתעות צפויות. אני בחיים לא הגדרתי את עצמי כנשלטת כי אני באופן טבעי לי במצב נחות מבחינה פיזית ולא מבחירה אני הייתי במצבים מסכני חיים.
ב 2016 התנסתי לבדוק את הזרים בתחנה מרכזית, לקחו אותי (כזונה) לפחות 20 כושים כל פעם שסיימתי עם מישהו, אז מייד מישהו אחר נדלק עלי (הייתי פי אלף יותר יפה מהיום ורזה). ואז היה אחד (אולי הגבר 20) שאל אותי "גבר ?" ואני פחדתי פחד מוות כי כל ה 19 הגברים הקודמים שהיו לפניו לא שמו לב וחשבו שאני אישה שנולדה אישה ולא ידעו שיש לי זין בין הרגליים. הם התרשמו ממראה הגוף וממראה הפנים הנשי שלי. הייתי במצב מסכן חיים. יכל לרצוח אותי. מי שבאמת מכירה את המצב של סיכון חיים לעולם לא תגדיר את עצמה כנשלטת. אני מציעה לבחורה לשמוע את הסיפור שלי, ושתפנים שהלקח הנבון ביותר מהניסיון הרע שהיה לה הוא להפסיק להגדיר את עצמה נשלטת. מספיק עם הקישקוש הזה "נשלט ושולט". אוהבים סקס עם קצת השפלה נפשית וזה מספיק. להיפך, דווקא אני החלשה (וכל אישה אחרת) צריכה להגדיר את עצמה כשולטת באקט ולא הפוך. בשביל להוסיף חטא על פשע. לא מספיק אנחנו חלשות פיזית אז גם נגדיר את עצמנו כנשלטות ?! בשביל מה ?! בשביל שבסוף ירצחו אותנו ?!
תספר לה עלי ואולי היא תלמד ניסיון ממני מהניסיון שלי שתלמד את הלקח שלי. ספר עלי אדם עם כרומוזום XY שהוא נקבה, קומה נמוכה, שרירים חלשים, תינוקת יותר חזקה ממני פיזית, מראה פנים נשיות ורכות כל אחד מרים אותי נו, זה נכון יהיה להגדיר נשלטת ? לא ! ראוי להגדיר אותי כשולטת כדי לאזן. נקבה כמוני חייבת להיות מוגדרת כשולטת. כדי שיהיה איזון פחות או יותר.
לפני שנתיים
גמלנמר - מצטער לשמוע. הלוואי ולא תיאלצי לעמוד שוב במעמד כל כך בעייתי.
אני לחלוטין מבין על מה את מדברת ומסכים לגמרי. אני מעריץ את כל מי שבוחרים/ות בצד הנשלט. למה? כי אני לא הייתי עומד בזה. נדרשים כוחות נפשיים מטורפים ואומץ ראוי להערצה ועוד מגוון תכונות אציליות(וסקסיות, עד השמיים), כדי להיות שם. בתור מי שההגדרה היבשה שלו הוא שולט, אני יודע שאני רק כמו ילד בארגז החול. הגננת נתנה לי גבולות גזרה. היא גם יודעת מתי די ואם משהו שאני עושה שם לא מתאים לה, היא רק צריכה לאותת לי ואני מיד מפסיק/משנה/משפר. יש יותר שליטה מזה? מילים הן רק מילים, לפעמים. שולט. נשלט. שני קצוות של אותו החבל. אם הם לא מחוברים יחד ומגיבים בהתאם, הם קצוות של שני חבלים שונים.
לפני שנתיים
אישה יפהה - דיווחתם להנהלת האתר? למשטרה? למה לא לפרסם מי זה?
לפני שנתיים
גמלנמר - אין הרבה קשר לאתר. למשטרה, היא תחליט מתי היא תפנה.למה לא לפרסם? כי גם לה יש נפש. זו בחירתה.
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י