בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

tag

פירורים

בואו נסכם על חוקי העברית.
גוף ראשון- זו אני. גוף שלישי- זו לא אני.
אם זה סיפור אז זה רק סיפור, זה לא קשור אליי אני רק מנצלת את הבמה כדי לפרסם.
והציורים לא שלי אני רק מעלה מה שאהבתי ומוסיף לפוסט
לפני שנתיים. יום רביעי, 3 ביולי 2024 בשעה 10:11

אם נשים עם בלוג תמונות מעלות תמונת סוף מנוי כדי שיחדשו להן, אז לבלוג שלי שמלא סיפורים אני צריכה להעלות סיפור סוף מנוי כדי שיחדשו לי? 

כי אתם כבר יודעים שתמונה לא תקבלו..

אבל ציור כן

 

וגם - זוט עני מחפשת את עצמי בהגדרות בכלוב


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י