אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שדה פרחים

מקום להניח את מחשבותיי
לפני 10 חודשים. 16 בנובמבר 2023 בשעה 23:05

וואי וואי

וואי וואי וואי

איזו שיחה הייתה לנו עכשיו

איזו שיחה מפעילה

אני ממש נכנסתי שם למקום

למה? בגלל ר'?

זה שהיא אמרה שבסוף היא לא תעשה משהו כי אני רוצה, כל מה שהיא תעשה זה כי היא רוצה

יכול להיות שלא הבנתי עד היום את הקונספט הזה?

אבל הרי אני מפנטזת על זה, הרבה זמן אני מפנטזת על זה. אז מה קרה פתאום? כמה שזה נהיה מציאותי?

מה שבעיקר הפחיד אותי במקום הזה הוא שהיא לא תראה אותי שם. שמרוב שהיא תלך אחרי מה שהיא רוצה היא תסחף ולא תראה אותי שם. אני לא פוחדת שהיא תפגע בי במכוון, אין לי בכלל פחד כזה, אני יודעת שהכוונות שלה כולן טובות וכמה היא אוהבת אותי ורוצה שיהיה לי טוב. אולי זה חלק מהשאלה, האם חלק מהרצון הזה שלה כשהיא הדום הוא גם שיהיה לי טוב? ומה קורה אם הטוב שלי מתנגש עם מה שהיא רוצה?

זה מוביל אותנו לשאלה שהיא העלתה, איך מתייחסים לגבולות בתוך המקום הזה?

מה שעולה לי זה שיש גבולות כלליים, קשיחים כרגע לצורך העניין, שברור לי מראש שאני לא רוצה שיקרו. ואז יש גבולות רכים, שגם שם אפשר לדבר מראש אם הולכים לבדוק אותם. אבל מה קורה אם בתוך הרגע בתוך הסיטואציה משהו קורה שלא מתאים לי? שלא צפיתי מראש? איך מתקשרים סביב זה? איך נמנעים מזה או עוצרים את זה? בשביל זה יש מילת ביטחון?

יש גם את עקרון הלאט לאט, לעשות דברים לאט, לבנות את האמון לאט. כי נדרש פה אמון עמוק.

 

אהבתי שהיא אמרה שהיא לא half assing it. שאם המשחק הוא שהשליטה אצלה והיא מקבלת את ההחלטות, אז זה המצב, והיא מקבלת את ההחלטות לפי מה שהיא רוצה. ואם היא תתחיל לקבל החלטות מתוך מקום אחר, נניח מתוך מה שאני רוצה, זה מערער את המשחק. וזה גם לא טוב בשבילי, הצד הסאב המתמסר, בשביל שאצליח להתמסר אני צריכה לבטוח בה ובהובלה שלה. אולי זאת שאלה מעניינת, כשאני אומרת לבטוח, למה אני מתכוונת?

 

כשאני אומרת לבטוח בה, למה אני מתכוונת? לבטוח בה שלא תעשה שום דבר במתכוון לפגוע בי. לבטוח בה שהיא תצליח להרגיש אותי ולראות אותי תוך כדי סיטואציות. מה זה אומר? שתראה אם אנחנו מגיעות לגבול שלי? לקצה שלי? שתעצור לפני? לבטוח בה ובהובלה שלה, מה זה אומר? לבטוח שהיא יודעת מה יהיה לי טוב? האם זה מה שנמצא לה בראש? מאיזה מקום היא רוצה להוביל אותי, לשלוט בי? למה היא רוצה שהכוח יהיה אצלה? מה זה אומר לבטוח בה? לבטוח בה שלא נגיע למקומות שיהיו לי לא טובים? בשביל זה היא צריכה להכיר אותי מאד. זה גורם לי לחשוב על מה שר' אמרה, שהיא לא מאמינה במילות ביטחון. שהדום צריך להכיר את הסאב שלו ככ טוב שהוא יידע לקרוא אותו ומתי צריך לעצור, שהסאב נמצא עמוק בספייס והוא לא יכול בעצמו לעצור את הסיטואציה אם משהו לא טוב לו. אני נזכרת שהיא אמרה שהיא לוקחת דברים מאד לאט, בגלל זה היא צריכה אנשים שמכירים את עצמם בבדסמ, כי בגלל שהיא לוקחת לאט היא מגיעה למקומות קיצוניים. לא הבנתי את המשפט הזה האמת. חבל שאני לא יכולה לשאול אותה לול.

 

ד' שלי דיברה על להיות gentle dom, זה גם אזורים שאני מתחברת אליהם. שליטה רכה, דואגת, מטפלת, מגנה. אני מתחברת לזה מאד. היא לא מתחברת להשפלות ולפחד, היא לא רוצה שאפחד ממנה. אז מה זה אומר שהיא עושה מה שהיא רוצה? מה היא רוצה לעשות? אולי זה גם דבר שאני תוהה לגביו, מה הגבולות של הדברים שהיא רוצה לעשות אולי? אולי זה לא משהו שאני אדע, אלא יותר שאני צריכה לשים את הגבולות שלי ואז היא יכולה לפעול בהתחמקות מהם?

נראה לי שאני באמת תוהה מה זה הדברים שהיא רוצה לעשות. כי הרי היא לא סדיסטית, זה לא שהיא תיקח אותי למקום קשה מבחינה פיזית שאני לא אדע להכיל. אולי אני תוהה, איפה עלול להיות חיכוך בין הרצון שלה לגבול שלי? אני חושבת שבסוף הרבה מהעניין בשבילי הוא האם אני מרגישה שהיא רואה אותי בסיטואציה. אני חושבת על הפנטזיה הזאת שלי, שאני רוצה לעשות לה נעים, שאני מרגישה שאני מוכנה לעשות משהו שאני לא רוצה לעשות אם אני מרגישה שלה זה יעשה טוב, או פשוט בגלל שהיא ביקשה, בגלל שזה מה שהיא רוצה אז זה מה שאני עושה. אולי אני צריכה להרגיש שיש משמעות לדברים, ושהיא רואה שאני בתוך הסיטואציה עושה את הדבר הזה שקשה לי בשבילה, בגלל שהיא אמרה לי לעשות אותו. אולי כשאני אומרת פה שאני רוצה שתראה אותי, אני מתכוונת שאני רוצה שתעריך שאני עושה את זה? שלא תיקח כמובן מאליו את ההתמסרות שלי? ומה זה אומר שאני צריכה להרגיש שיש משמעות לדברים? זה עלה עכשיו פתאום. אם היא תגיד לי לרוץ למעלה ולמטה בניין של 8 קומות, האם אני צריכה להרגיש שיש משמעות לבקשה הזאת? לזה אני מתכוונת? או האם מספיקה המשמעות שהיא רוצה שאעשה את זה?

 

אני מרגישה שהרבה מהעניין הוא להרגיש שהיא מאד איתי בדברים. שהיא לא נוטשת אותי, לא אם קשה לי ולא בכל הקשר אחר. שאם היא אומרת לי לעשות משהו והוא לא קל לי, שהיא תהיה איתי שם, בקושי. האמת שזה מעניין, יכול להיות שהראש שלה בכלל לא הולך למקומות האלה, של לקחת אותי למקומות קשים. יכול להיות שהרצונות שלה קשורים הרבה יותר באמת למקומות הרכים יותר, למרות ששוב, אני לא באמת יודעת מה עובר לה בראש, איזה רצונות נמצאים שם אצלה. נניח האם היא מדמיינת סשן? מה היא מדמיינת שם? אני חושבת על זה שהיא אמרה שהיא בוודאות בעניין של בונדג', שם נניח זה אזור שיכול להיות בו חיכוך בין רצון שלה לגבול/אתגר שלי. בין אם בגלל קלסטרופוביה ובין אם בכלל כאב/חוסר נוחות. האם חלק מהרצון שלה זה שאשאר במקום כזה שמאתגר אותי, שלא נוח או כואב לי? או האם חלק מהרצונות שלה בתור סופט דום (סתם אומרת עכשיו את המונח הזה, אולי הוא לא מדויק לה) היא לא רוצה שאני אהיה במקום שלא טוב לי בו? מרגישה שזה שאלות ממש רלוונטיות.

 

ביחס לגבולות, קראתי מישהי שכתבה שיש 2 דרכים להתייחס: 1. יש גבולות ואפשר לעשות הכל חוץ מהן. 2. יש דברים שבעניין שלהם ואפשר לעשות רק אותם, ולא עושים משהו אחר אלא אם כן דובר עליו.

 

אחרי שנגמר עם ר' עלו לי שאלות אם בכלל מתאים לי בדסמ, אם בכלל אני רוצה את זה. אובייסלי היה שם צורך לקחת הפסקה, חצי שנה בקושי התעסקתי ברצונות שלי שם. וגם עכשיו עלתה תהייה, זה בכלל מתאים לי? אולי אני מנסה לנגוס ביותר משאני יכולה לבלוע? אולי פנטזיות לחוד ומציאות לחוד?

אולי. אולי גם לא בהכרח אנחנו צריכות להגיע לקיצון, אולי באמת יש עניין של לאט לאט. אולי האמון הזה הוא משהו שנבנה. ההיכרות הזאת של הגופים שלנו, ההיכרות שלה עם הגוף שלי ועם הנפש שלי ועם איך שהן מגיבות. אולי אני אגיע לרגע שאצטרך לשחרר אחיזה וליפול אליה ולבטוח בה. זה מה שרציתי, לא? על זה אני מפנטזת כל כך הרבה זמן?

 

זה נשמע כל כך טוטאלי. אנחנו שתינו כל כך טוטאליות. אנחנו לוקחות דברים כל כך ברצינות (אני יודעת שתתקוממי על המילה הזאת מאמי). אני לא מבינה איך אנשים לוקחים בדסמ כל כך בקלות ראש ועם אנשים זרים ככה. זה ממש רציני בשבילי. אולי כי מדובר פה על מקומות מאד עמוקים בנפש, אולי כי אני מזהה פה מקום (צורך?) עמוק בנפש שלי. מה הצורך? לבטוח בצורה עמוקה? להאמין מאד? לשים מבטחי? לא חשבתי על זה ככה עד כה. חשבתי על זה במובנים של לרצות להתמסר, לשחרר שליטה. אבל זה מעניין, כי באמת מה נמצא מתחת למקומות האלה? התמסרות, שחרור שליטה? מתן אמון מאד גדול. זה מעניין, מאד מעניין.

 

אז עם מה נשארתי? שאלות על לתת אמון, מה זה אומר לבטוח בה? מה זה אומר בשבילי, במה אני בוטחת כשאני בוטחת בה? מה זה אומר בשבילה, במה היא רוצה שאבטח כשאני בוטחת בה?

וגם אנחנו נשארות עם שאלות ביחס לאיך אנחנו מתייחסות לגבולות, איך אנחנו מוודאות שאנחנו לא חוצות גבולות שלי בתוך סיטואציה ש"מותר לה הכל". אגב, אני בכלל לא בטוח שכל בדסמ נראה ככה, לא? אולי הניסוח הוא לא ש"מותר הכל"? למרות שאני מרבה לנסח את הרצון שלי ככה, שהיא תוכל לעשות מה שהיא רוצה. יכול להיות שזה לא מה שאני רוצה? יכול להיות שהיחס לזה צריך להיות אחר, נניח האם אנחנו מתעסקות פה בעולמות של cnc? אני לא בטוח.

 

וגם תהיות על איפה עשוי להיות חיכוך בין רצון שלה לגבול/אתגר שלי.

 

וגם תהיות על איך נראה הרצון שלה בתור דום, להיות במקום protective ועוד, באופן פרקטי. מה היא מדמיינת שם? איזה רצונות יש לה?

 

טוב זה לבינתיים. עזר לי לכתוב, עשה לי קצת סדר במחשבות. עוזר לי גם לזכור שהיא אוהבת אותי ושהיא רק רוצה לעשות לי טוב ושאני ארגיש טוב ומוגנת. למרות ששוב זה מבלבל אותי, כי אם היא בתפקיד הדום ומה שחשוב לה זה לעשות מה שהיא רוצה, אז איפה פה נכנס הרצון שיהיה לי טוב? אולי אני רוצה להבין מה חשוב לה בתור דום. כן, זה עוד משהו שהייתי רוצה להבין, איזה דברים חשובים לה בתור דום.

האם בלבלתי יותר? מקווה שלא. מקווה שהצלחתי להיות קצת קוהרנטית.

מתוקיי​(אחר) - תיאור מעולה של חששות מבדס"ם "טוטאלי" יותר. 👍
לפני 10 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י