בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שדה פרחים

מקום להניח את מחשבותיי
לפני 7 חודשים. 7 בפברואר 2024 בשעה 2:38

מזמן לא הייתי ככה חולה ואני לבד. שוב לבד כשאני חולה. אני תוהה אם החולי שלי מטרגר אותה בגלל הציפיה ממנה שתטפל בי או שפשוט נפלנו במקרה פעם אחר פעם על מקרים שאני חולה והיא נעלמת לתוך עצמה. והפעם אני חולה ממש, שיעולים שעשו לי כמעט להקיא, חום גבוה ששנים לא היה לי, לא מצליחה לישון, הכל כואב ורותח. אתמול כשזה התחיל הייתי אצלה, היא התארגנה ללימודים וראיתי שהחרדה שלה מתחילה. ידעתי שהיא צריכה להיות לבד. ראיתי את הדאגה שלה מזה שאני חולה ולא ברור מתי אני אסע הביתה. כמו הרבה פעמים אחרות, הרגשתי שאני over staying my welcome. זה כואב. אני לא נכנסת לזה שהיא הדביקה אותי בחולי ואני חטפתי אותו הרבה יותר קשה. זה כואב כי הנטייה שלי כשהיא הייתה חולה מקיאה מתה זה לחפש טרמפ באמצע הלילה, לא למצוא, לבטל לחברה למחרת ולנסוע אליה. פעמיים נסעתי אליה כשהיא חולה מתה. וגם ביום ראשון השבוע היא הייתה חולה, ובשני הלכתי לעשות קניות בשבילה. זה לא בקטע של התחשבנות, זה בקטע שאני אוהבת אותה ואם היא סובלת וקשה לה אני רוצה להקל עליה. אני יודעת שלפעמים זה גורם לי לא להקשיב למה שאני צריכה. אני יודעת איזה טריגר זה בשבילה כשהיא לא מקשיבה למה שהיא צריכה, וזה בטח מה שקרה הפעם, בטח היא לא רצתה שאני אשאר בשני אבל ביקשתי כי זה היה לי כבד לנסוע עם הנסיעות שהייתי צריכה לעשות בשלישי. אז זה כואב, שאני חולה מתה ואני מרגישה שהיא רוצה שאני לא אהיה פה. כשביקשתי להשאיר את התיק הגדול שלי, כי היו בו מלא דברים והוא כבד ובקושי הצלחתי לסחוב את עצמי, ידעתי שזה קשה לה. אמרתי לה את האמת, שאני לא יודעת מתי הפעם הבאה שאגיע אליה, אולי עוד שבוע וחצי, והיא אמרה בסדר. שאלתי אם זה מבאס בשבילה והיא אמרה כן. זה כואב להרגיש שאני מבקשת יותר מדי ממנה. זה מבקש להרגיש שהאינסטינקט שלה הוא להרגיש שיש מספיק בשבילה, ואם אני מבקשת מקום אני לוקחת ממנה. אני מרגישה את זה, את התחושה שאני לוקחת ממנה. אני יודעת שכשהיא מווסתת ובטוב היא נותנת באהבה. אבל כל כך הרבה פעמים היא לא מווסתת ובטוב, היא בחרדה, ואז דברים טריוויאלים כמו להגיד לי להישאר כמה שאני רוצה בגלל שאני חולה מתה ולא באמת מסוגלת לעשות עכשיו שעה וחצי ב3 תחבצים שונים, הם בלתי אפשריים לה. כמו הפעם שהייתי חולה אצלה והיא הכינה לי מרק עוף, ולמחרת היא הייתה בחרדה והתארגנתי לנסוע הביתה ואמרתי שחשבתי לקחת איתי מרק, וראיתי איך זה מכווץ אותה, כי כשהיא בחרדה קשה לה לחלוק אוכל. או היום בבוקר שהיא ידעה שהולך להיות לי קשה נורא לעשות את הנסיעה, והיא לא יכלה להציע לי מיוזמתה להשאיר את התיק הכבד שלי.

 

אז הפעם אני יותר מבינה אותה, אנחנו 4 חודשים ביחד  עברנו את הסאגה הזאת כבר הרבה פעמים, שהיא חוצה את גבול היכולת שלה ואז מתנתקת, מתרחקת. אז אני מבינה את זה עכשיו, וכבר יש לי ביטחון בזה שהיא אוהבת אותי, ואני לא חושבת שהיא הולכת לעזוב אותי, וביקשתי ממנה כמה פעמים להגיד לי שהיא לא כועסת עלי והיא אמרה שהיא לא. אני יודעת שקשה לה עכשיו והיא מוצפת ברמות. אבל זה כואב. היום בבוקר לפני שהיא יצאה ללימודים, אחרי שעה וחצי של לעשות את שגרת הבוקר שלה, היא התיישבה כמה דקות לפני שיצאה לאוטובוס, והתרפקתי עליה בחיבוק. וזה היה לי כל כך נצרך. וגם עכשיו, שאני מתעוררת באמצע הלילה ואני סובלת כל כך ולא מצליחה לישון, אני רוצה שהיא תחבק אותי ותלטף אותי ותגיד לי שיהיה בסדר. עשיתי את זה כל כך הרבה פעמים בשבועות האחרונים בשבילה. זה כואב לי. אחרי שהיא הלכה בבוקר פרצתי בבכי. גם לאורך היום פרצתי בבכי, משיעולים נוראיים שלא פסקו וצורך להקיא ובדידות. אני לא יודעת אם זו ציפיה לדאגה אמהית, כמו שראינו שיש לי בסופש, סופ"ש שאני מבינה שאני צריכה לכתוב עליו. אני חושבת שזה רצון הגיוני מבתזוג, שאני סובלת נורא ואני רוצה שהיא תדאג לי ותכין לי תה ומרק ותחבק ותלטף ותגיד שיהיה בסדר.

שוב ושוב הנטייה שלה היא לחשוב על עצמה כיחידה ולא עלינו כיחידה. אני יודעת שלא הייתי רוצה שהיא תעשה משהו מעבר ליכולת שלה, ואם זה שאני הייתי נשארת היה לה נורא ואיום היום אני לא רוצה את זה. אבל זה כואב זה נורא ואיום לה. זה כואב שאחרי 4 ימים יחד היא אומרת שהיא צריכה להיות לבד שבוע כדי להחזיר לעמה כוחות ושהיא לא מצליחה לתפקד. זה כואב להרגיש שאני יותר מדי ורוצה וצריכה יותר מדי.

Blonde - בוקר טוב, אני גם חולה מתה, אנחנו אומנם לא מכירות, ואני מקווה שתקחי את זה את האמירה שלי על הצד הטוב יותר, אבל מגיעה לך מישהי שתישאר שם איתך שאת חולה, שתחשוב עלייך, שתרצה להישאר איתך, אני בתור עצמי, הייתי מאוד נפגעת אם הבן/בת זוג שלי היו אומרים לי שהם צריכים שבוע הפסקה ממני כי הם צריכים לצבור כוחות וזה כשאני חולה, את אמורה להיות המקום שבו היא שואבת כוחות צוברת את עצמה, זה קצת מעצבן אותי לקרוא את זה, כי רואים כמה אכפת לך, וכמה את רוצה וזה אולי מקריאה וזה לא חד, אבל זה נשמע שאת רוצה יותר,הייתי רוצה שזה יהיה הדדי יותר, ולא את לא צריכה יותר מדי, כל אדם חולה רוצה שהבן/בת זוג שלו יטפלו בו, זאת מחשבה נורמלית ומאוד לגיטימית
לפני 7 חודשים
ממתק צילי חריף - תארת אותה בכזה רוך וחמלה. את באמת מבינה אותה ואני יודעת כי אני כזאת. היא הישרדותית ולא רעה, זה כל מה שהיא יכולה לתת, ואת מיטבה לראות את זה כי את רגישה וחכמה.
עם זאת, ההישרדות הזאת עושה אותה אנוכית ומרוכזת בעצמה ומונעת ממך לקבל חזרה את מה שאת צריכה, ומגיע לך.
לפני 7 חודשים
mine field - כאילו, יש קונטקסט רחב יותר של השבועות האחרונים שבהם היא הייתה מאד חולה, וזה שיבש לה את כל שגרת העבודה והחיים הנורמליים והיא מרגישה שהיא לא על זה עם החיים שלה וזה מציף אותה ועושה לה חרדה. ובסופש היה מקרה שהיה לנו נורא קשה, שבו אני הופעלתי נורא והוצפתי והתנתקתי לחלוטין והיה לשתינו קשה ברמות. אז אני מבינה את זה שהיא באמת נכנסת למקום הישרדותי, שקשה לה, שהיא צריכה למלא את מאגר האנרגיה שלה אחרת פשוט אין לה מה לתת לי כי אין לה מה לתת לעצמה. אני לא רוצה לקרוא לה מרוכבת בעצמה, כי אני מבינה מה היא עוברת. זה פשוט נורא כואב, כי אנחנו אוהבות מאד ואני יודעת שיש רגעים שהיא לא יכולה לתת לי בהם את מה שאני צריכה.
לפני 7 חודשים
כחש​(נשלטת) - את ראויה להערכה בעיניי על זה שאת מתארת ומשתפת דבר שהוא בתכלס מאוד קשה ועדיין עם אפס שיפוטיות מצידך.
האינסטינקט שלי לבטא כעס כלפי בת הזוג שלך ורצון להדגיש ולומר לך שאת ראויה ליותר (ואני מאוד מקווה שאת יודעת שאת ראויה) אבל אני גם יודעת שהחיים הם יותר מורכבים יותר אז אכתוב שאני מקווה שיש לך את המקום להביע את התסכול והציפייה גם מול בת הזוג שלך. זה ינחם קצת אם תדעי שהיא רואה את זה ו*רוצה* להעניק לך יותר והכי חשוב: עובדת על זה.
ותרגישי טוב 💕
לפני 7 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י