שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

שדה פרחים

מקום להניח את מחשבותיי
לפני 5 חודשים. 7 באפריל 2024 בשעה 8:39

יש הרבה דברים לומר על הסופש הזה. אולי עוד אכתוב. מעניינת הנטייה לא לרצות לכתוב על הטוב אבל לכתוב על הרע. מאמי אמרה שיש לי נטייה להדגיש כשקשה אבל לא להדגיש כשטוב באותו האופן. בכל אופן. יש הרבה לומר על הסופש שהיה כל כך יפה ומתוק ומרגש וקרוב. רציתי לכתוב על דבר אחד עכשיו.

 

אתמול דיברנו על מה שהיה בשישי בלילה, מחובקות ורבוצות על כורסא עם נוף לכנרת. היא אמרה שהיא פחדה שהיא לא תוכל לענות לי על הצרכים הבדסמיים שלי, שהיא יודעת שהם בוערים בי, אבל היא שמחה שהיא הבינה שיש דברים שהיא יכולה לתת לי שאני צריכה. ושאלתי מה, והיא אמרה, הצורך להרגיש שדואגים לי, להיות קטנה וזקוקה ומוחזקת. וזה כל כך ריגש אותי. שהיא רואה את זה, שהיא מבינה את זה, שהיא רואה שזה חשוב לי, והיא לא שופטת את זה בשום צורה. והיא רוצה לתת לי את מה שאני צריכה. זה כל כך מרגש.

היה לנו ג'קוזי גדול בצימר אז ברור שנשתין אחת על השנייה. אני לא הצלחתי, זאת נקודה רגישה גם ככה, חסום לי שם להשתין ליד אנשים, אני לא יודעת. משהו בלט גו. הייתה פעם אחת שהצלחתי להשתין עליה בעבר. זה בכל אופן לפוסט אחר. ואז היה תורה, היא נעמדה בפוזיציה מעלי. היא עדיין לא ניסתה אף פעם להשתין עלי. אני חושבת על זה וכבר יש לי צמרמורת, רק להביט עליה מלמטה כשהיא עומדת מעלי זה מראה כל כך מרגש. ואז היא התחילה, והיה לה כל כך הרבה, וזה היה פשוט כל כך יפה. אני לא זוכרת אפילו מה קרה לי, נראה לי מחקתי את הרגעים האלה, אני לא בטוחה למה, אולי כי התביישתי באיך שהגוף והנפש שלי הגיבו, אבל אני התרגשתי כל כך ונאנחתי והתמסרתי לתחושות של הגוף שלי. היה לה המון. זה היה באמת מראה כל כך כל כך יפה. הרגשתי שלה. ואז היא אמרה לי בואי אלי, והיא התיישבה בתוך הג'קוזי ומשכה אותי אליה וערסלה אותי ונתנה לי את הפטמה שלה והחזיקה לי את הראש, בתוך המים החמים. והיא אמרה תגידי אם את צריכה לצאת, אם חם לך מדי, ונצא, כי היא יודעת כמה אני מתחממת וזה משפיע עלי לא טוב. ואחר כך יצאנו והיא קילחה אותי וניגבה אותי.

היא אמרה לי, איזה יופי שאני כבר מכירה אותך ויודעת מה קורה לך כשאת נכנסת למצב הזה ומה את צריכה. זה היה כל כך יפה. זה היה פשוט כל כך יפה. היא אמרה שהיא לא ציפתה שאפתח את הפה כשהיא השתינה עלי. הרגשתי כל כך רגועה ומוחזקת בידיים שלה. הייתי בעולם אחר שאני בקושי זוכרת מה היה שם עכשיו. 

 

זאת הייתה קפיצת מדרגה ביחסים שלנו במקום הזה, והיה בי חלק שהיה במודעות ובמחשבות אם זה בסדר לה, לדאוג לי ככה, להחזיק ככה בשבילי. ניסיתי לסמוך עליה. היא אמרה שאם היא לא הייתה רוצה אז היא לא הייתה עושה את זה. אני לא יכולה לדמיין מצב שבו אני מתחילה להיכנס למצב הזה ואז היא עוצרת אותו, זה נשמע טראומטי. אולי אנחנו צריכות לדבר על זה ולייצר שם הסכמות. אני כל כך אוהבת אותה אוף. 

 

איזה סופ"ש מדהים היה לנו. וגם סופ"ש הבא אנחנו בקמפינג עם חברות. היה לי יומולדת כל כך נעים. 

God Less​(אחרת) - מזל טוב ילדונת
לפני 5 חודשים
mine field - תודה:)
לפני 5 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י