שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

שדה פרחים

מקום להניח את מחשבותיי
לפני 5 חודשים. 20 באפריל 2024 בשעה 5:50

אני חושבת שאני אחד האנשים הכי עקשנים שאני מכירה

 

התעוררתי לפני הזריחה עם חרדה ולא חזרתי לישון, מאז אני איתה. מצאתי תרגילים ביוטיוב שקצת עזרו, אבל אני עכשיו בעבודה וצריכה לעשות דברים והחרדה עודה. הכנתי לי תה קמומיל ושמתי מים בבקבוק חם ואני מצמידה אותו לחזה.

אתמול בלילה התכתבנו טיפה, היא שלחה לי הודעה שראיתי כשחזרתי לאוטו כי השארתי את הטלפון באוטו כשהלכתי למסיבה. שאלה למה אני ערה, אמרתי שהלכתי למסיבה ואני חוזרת הביתה. היא שאלה אותי כל מיני שאלות, התעניינה, משערת שירדו לה קצת החומות אחרי יום שלם שלא לדבר איתי. היא הייתה עם חברים שלה ובטח שתתה קצת. היא כתבה לי שאני יכולה להישאר לישון אצלה אם אין לי מקום להיות בו, ראיתי כשהגעתי הביתה, בכל מקרה לא הייתי באה, לא היו איתי הדברים לעבודה, וגם זין שלי, מה תכננת, שאבוא אלייך לישון בזמן שאת עם החברים שלך? אני יודעת שזה היה הניסיון שלה לנסות לעשות צעד לקראתי אבל זה מעט מדי מאוחר מדי. אני אדם גאה ועקשן, גם במחיר של חרדה איומה כבר שלוש שעות. אחרי שהלכתי לישון היא כתבה לי, תראי, אני אוהבת אותך, אני חושבת שכדאי שנדבר מחר (יעני היום). אמרתי בסדר אבל שלא יודעת מתי כי יש לי הרבה דברים לעשות היום. זה נכון, יש לי המון להספיק ללימודים, אני צריכה להכין דברים לחזרה מחר. לא יודעת איך אני אתפקד כל כך כי אני כל כך בחרדה, אבל אני מנסה להירגע ולעשות דברים אחד אחד. בינתיים הערימו עלי עוד משימות אז מקווה שאסיים בקרוב ואתפנה ללימודים.

אני מחכה שהיא תענה לי. אני לא יודעת אפילו מה אני רוצה, מה יגרום לי להתרצות. אני רוצה שהחרדה הזאת תעבור ואני לא יודעת מה לעשות כדי שתלך ממני. זאת תחושה נוראית, יש לי בחילה קשה. אני לא יודעת מה אני רוצה ממנה. שתראה כמה נפגעתי? לא יודעת בכלל מה זה ישנה. אני מרגישה פגועה ולא אהובה ושלא אכפת ממני. מרגישה לבד בעולם. לא יודעת. אדם עקשן. יודעת שהעקשנות בזאת באה להגן עלי אבל אני לא יודעת אם היא משרתת אותי. אבל כואב לי ואני לא יודעת מה עוד לעשות.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י