סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שדה פרחים

מקום להניח את מחשבותיי
לפני 3 חודשים. 17 ביוני 2024 בשעה 19:43

מחר אני מופיעה

לא רוצה לחשוב על זה עדיין

או על הגנרליות היום שהתפקששו ואיכשהו זה מפיח בי תקווה

אבל לאלא לא רוצה לחשוב על זה

סופסוף ריכלתי קצת עם החברה החדשה שלי משנה א, דיברנו על מי אנחנו דלוקות מהבצפר, ואמרתי לה שעל מישהי מהכיתה שלה, שהיא בדיוק הטייפ של רקדנית סנובית שאני נופלת לרגליה ומוכנה לתת לה לשלוט בי בזה הרגע, או להפך, להוריד אותה לברכיים וללטף לה את הפנים היפות שם למטה

ועליה אני רוצה לחשוב

 

דיברתי עם השותפה שלי על הבחור שהיא יוצאת איתו וזה הוריד לי אסימון

היא אמרה שהוא שלח תמונה עם השותפות שלו שותים אפרול שפריץ וזה העלה לה פיוז

והיא הבינה שזה בגלל שזה שהוא לא יוזם דברים איתה והיא דמיינה אותו מכין להן את האפרול שפריץ

ואז הבנתי, אה, הסיבה שכל תוכנית שהיא קובעת עם חברים שלה או כל דבר אחר בחיים שלה שלא קשור אלי מפעיל אותי, היא לא רק בגלל שהיא משתמשת לעיתים תכופות בדברים הללו כדי לבסס את היותה אדם עצמאי בעולם שלא תלוי בי, אלא גם בגלל שהיא לא יוזמת איתי כלום או גורמת לי להרגיש שהיא חשבה עלי ומשקיעה בי אנרגיות, אז ברור שכל אנרגיה שהיא משקיעה במקום אחר צורמת לי

זהו

עכשיו היא מספרת לי על הרוד טריפ שהיא מתכננת לעשות לבד בארהב כשתטוס למשפחה ושהיא קולטת שהיא תוכל לעבור בגראנד קניון ויש לי אפס רצון לפרגן לה. אני בנאדם כל כך מפרגן, ואין לי יכולת לפרגן לה לכלום. נאדה.

 

וזהו. יש רגעים שאני קולטת איזו מציאה אני. היום החברה החדשה אמרה לי כמה אני שווה ומסתתרת מאחורי חולצות שגדולות עלי, אבל בעצם אני כוסית רצח. כע. אני כוסית רצח. הבתזוג שלך מציאה מה נדפק איתך. והמראה שלי ליטרלי לא משתווה לאופי. יאללה גם כן. בא לי לזיין את הבחורה משנה א. לא החברה החדשה, למרות שאולי גם אותה.

Adonai Elah Elahin - בטוחה שהתחת שלך מספיק גדול לזה? שהקניון לא יפוצץ אותו חלילה.
לפני 3 חודשים
mine field - התחת שלי בעיקר צריך חפינה
לפני 3 חודשים
Sirene{John} - קודם כל המון בהצלחה למחר! בטח עד ארבע אחה"צ שלי זה ייגמר (11 בלילה שלך), אז אני ממש אצפה להתחבר למחשב ולקרוא איך הלך לך!
וכן, בזוגיות (מאמינה שכל זוגיות) יש סוג של תן וקח של זמן אישי ואנרגיות שמושקעים במשהו שהוא לא עבודה, וכמה מהם מוקצבים לזוגיות וכמה לחיי החברה שמסביב. וכשאת לא במוד "רעב" ומרגישה שאת צריכה להסתפק בהרבה פחות ממה שאת צריכה, זה הרבה יותר קל לפרגן, במיוחד במקרים מיוחדים כאלו (חו"ל וזה).
אני לא יודעת אם זוגיות פתוחה היא התשובה האמיתית, כי שמעתי על מקרים ש"זה" מה שריסק זוגיות (במרכאות, כי אני לא חושבת שזה מה שמרסק זוגיות, זה רק מציב זרקור על בעיות אחרות שבזוגיות סגורה היו פחות מורגשות). אבל אולי שיחה פתוחה על זה קצת תיתן לה את הניעור של "כן, אני מרגישה שאני זקוקה לזה מספיק כדיי לשקול את זה ולשוחח איתך על זה." וגם אם היא לא תהיה מעוניינת בזוגיות פתוחה, אולי זה יעודד אותה לשקול את הצרכים שלך בהתמדה לעיתים יותר קרובות.
לפני 3 חודשים
mine field - האמת שהעליתי את זה איתה בקטנה, וגם היא חשבה על זה. הכל קצת על הולד עכשיו כשאני לקראת המופעים, מבחינת לדבר על הזוגיות שלנו, ואז היא תטוס לכמה שבועות אז לא יודעת באמת מתי נדבר על דברים בקרוב. קצת לא יכולה לחשוב על זה עכשיו עם המופעים בפתח. אבל תכלס אני לא מרגישה שזה מהלך נכון, לפתוח. אני צריכה ביטחון בקשר וזה לא משהו שאני מקבלת ממנה, ולפתוח את הקשר זה לא משהו שייתן לי עוד ביטחון, בטח שלא אם עכשיו היא תלך ותהיה עם אחרות.
לפני 3 חודשים
mine field - אבל וואו תכלס כמה בא לי תשומת לב עכשיו, שאני לא מקבלת ממנה. להרגיש שאני במחשבות של מישהי, שהיא שמה לב אלי, חושבת עלי ועל מה שישמח אותי ופועלת לזה. בלי שאצטרך להגיד לה תני לי תשומת לב בבקשה. פשוט מרגישה ממורמרת.
לפני 3 חודשים
Sirene{John} - כן, אני ממש מבינה את זה. זה נותן גב רגשי כזה.
לפני 3 חודשים
mine field - כןןן. גב. אני צריכה גב.
לפני 3 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י