לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שדה פרחים

מקום להניח את מחשבותיי
לפני שנתיים. יום שני, 24 ביוני 2024 בשעה 12:25

טוב באמת פשוט בלתי נסבל לי בני אדם בימים האלה, כולם רועשים לי, כל הזמן, כולם רועשים, ואני לא מבינה למה הם לא מתחשבים, למה נכנסים לחדר סטודנטים שרואים שאנשים נחים בשקט ומתחילים לשיר ולצעוק, ואולי זאת פשוט אני, אולי אני רגישה מדי למקום הזה, לאנושות הזאת, לעם ישראל הזה. רוצה שכולם יסתמו את הפה.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י