צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

גם לאמא מותר ליהנות

הרהורי חיפוש במרחב המטורף והממכר.
סיפורים אמיתיים מנקודת מבט סובייקטיבית.
כותבת פה בשבילי כדי לזכור את המסע המשוגע הזה.
לפני שנה. 16 במרץ 2023 בשעה 16:32

אנחנו מתלטפים ונמרחים אחד על השניה. 

הוא אוהב להניח את ראש על השדיים שלי ואני כמעט באוטומט מלטפת לו את השיער. 

אנחנו מדברים על פסח, יומולדת, אחים, הזדקנות של הורים, אחיינים, הקשר שלנו והכל תוך כדי שהידיים שלי עוברות על כל הגוף החמוד והחטוב שלו, על הטוסיק המתוק והקטן, מלטפות את הביצים והזין שעוד חצי מנומנם. הידיים שלו עוברות על כולי, בעדינות, הוא מתעכב על הבטן, מעסה, מנשק, מחייך אלי וממיס אותי. 

ברגע אחד הוא עולה, מנשק אותי, מנשק לי את הצוואר, מוצץ לי את האוזן, אני מרגישה איך אני מתחילה להרטיב את החוט הקטן שבין הרגליים שלי. 

אני מניחה את הידיים שלי על הראש שלו ולוחצת בעדינות. לא צריך להגיד לו פעמיים. 

הוא עושה את דרכו חזרה למטה, מנשק שדיים, מוצץ אותם חזק, מקדיש את הזמן לכל אחד מהם, יורד לבטן, מנשק פנים ירך אחת, נשיקות עדינות, נעימות, מגרות, פנים ירך שני, נעים לי כל כך, הרטוב מתחיל להיות מאוד רטוב, הוא מתעכב עוד טיפה מול כל הרטיבות הזו ומתחיל ללקק. 

הוא כבר יודע מה הוא עושה שם איתי, כבר מכיר את הכפתורים שצריך ללחוץ (או הנקודות שצריך למצוץ וללקק) כדי שאתחיל לגנוח. ואני גונחת. 

גלים גלים של צמרמורת ועונג מתפוצצים מהדגדגן שלי לכל הגוף. כפות הרגליים מתעוותות, הידיים שלי לוחצות חזק את הראש שלו אלי, הוא לא עוצר, גם כשלוקח אוויר. 

אני מרגישה את נקודת האל חזור מתקרבת והיא נעלמת.  ושוב, הוא לא מתייאש ולא מתעייף, מלקק, מוצץ, משתמש בכל הפנים שלו ואני כמעט ולא. 

אני מרימה אותו אלי, מנשקת אותו ארוכות 

אתה צריך הפסקה?

לא. מהתחלה. 

והוא צולל חזרה למטה. 

ואז, הו אז, צמרמורות של עונג מתפשטות בכל הגוף, אני כבר לא שומעת את המוזיקה, לא יודעת איפה הידיים והרגליים, רק מרגישה איך אני רועדת בלי שליטה מעונג בלתי נתפס. 

עוד שתי שניות ואורגזמה אחת ארוכה ארוכה, ממלאת, חזקה כמו שלא הייתה, שגורמת לגוף שלי לרעוד לכל אורכו, אורגזמה שאני מרגישה עד קצות הבהונות והאצבעות, נשאגת לתוך הפה המתוק שלו. הוא ממשיך עוד קצת, מה שמוציא ממני עוד אדוות של עונג. 

 

לגמור בצהריים זה חד משמעית אחד הדברים האהובים עלי. 

פעם הבאה, אני מתכננת לעשות את זה כשאני נעוצה בתוכו :)

רסטי גיימס - נפלא ממש
לפני שנה
Mike0127 - Beautiful
Really nice
לפני שנה
bondman​(נשלט){FLR} - מקסים. זכה.
:-)
לפני שנה
מביט בך​(שולט) - כותבת נפלא :)
לפני שנה
fatiefairy - תודה רבה :)
לפני שנה
runderyouass​(אחר) - WOW
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י