לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

גם לאמא מותר ליהנות

הרהורי חיפוש במרחב המטורף והממכר.
סיפורים אמיתיים מנקודת מבט סובייקטיבית.
כותבת פה בשבילי כדי לזכור את המסע המשוגע הזה.
לפני 3 שבועות. 7 במאי 2024 בשעה 20:35

אני אוהבת ללבוש לכבודו תחתונים וחזיה יפים. אפילו אם אני יודעת שבודאות הם לא יהיו עלי יותר משתי דקות אחרי שנגיע לדירה שלו/לחדר שלי. מה זה בשבילו, זה בעיקר בשבילי כי לו ממש לא אכפת. הייתה איזו פעם שלבשתי תחתוני סבתא כאלה בצבע גוף, הכי לא סקסיים, כותנה בז׳ית שמכסה הכל. כמו אוהל. הוא אמר לי שהוא אוהב את התחתונים והעביר יד על התחת הגדול שלי ונתן ספנק יפה כזה. 

זה נורא הצחיק אותי. הפער הזה בין איך שאני מרגישה כשאני לובשת הלבשה תחתונה שנותנת לי להרגיש סקסית ומפתה לבין זה שזה פשוט לא מעניין אותו. 

פעם מזמן מישהו אמר לי שלגברים לא אכפת איזה תחתונים את לובשת כל עוד הם יורדים מהר. אני יודעת. אבל משהו בתחושה של להתלבש לכבוד מישהו, לכבוד משהו, גורם לי להרגיש כאילו הסקס כבר התחיל בשלב ההתארגנות. ואני נהיית חרמנית מעצם הלבישה שלהם. 

אז התלבשתי במיטב תחתוני התחרה וחזיית התחרה השחורים שלי, יצאתי אליו וכשהגענו לדירה שלו, המשפט הראשון (או השני או השלישי, באמת לא זוכרת) היה 

 

למה את עדיין לבושה?

 

צחקתי, התפשטתי והתיישבתי עליו. 

כשהוא גנח קלות כשנישקתי לו את הצוואר בעוד הוא מעביר את הידיים שלו על התחת שלי, הבנתי שתחתוני הכותנה הישנים בצבע גוף הם מצויינים בשביל ללבוש מתחת לבגדים כשאת עומדת מול כיתה אבל תחתוני תחרה שחורים תואמים לחזייה גורמים לך להיות רטובה ממש הרבה לפני שאתם בכלל נפגשים והם מצויינים כשאת רוצה לשפשף את הכוס הרטוב שלך על זין עומד. 

מון לייט - בלי זה מפתיע ותמיד יותר מחרמן .
לפני 3 שבועות
שרף אורנים​(אחר) - אין על לנז'רי נעימים ויפים כדי לגמור לך להרגיש הכי מושלם
לפני 3 שבועות
Xbani​(אחר){Citrix} - האגדה מספרת " אם לבשת סט לבנים תואם לא הוא החליט שיהיה סקס הלילה" :)
לפני 3 שבועות

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י