שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

גם לאמא מותר ליהנות

הרהורי חיפוש במרחב המטורף והממכר.
סיפורים אמיתיים מנקודת מבט סובייקטיבית.
כותבת פה בשבילי כדי לזכור את המסע המשוגע הזה.
לפני 3 חודשים. 16 ביוני 2024 בשעה 7:36

התרגשתי כל השבוע לקראתו. חיכיתי, ספרתי את הימים, תכננתי איך זה יהיה בדיוק. 

הוא יכנס בדלת ואני אחבק אותו חזק ואריח לו את הצוואר שבטח יריח מהריח גוף שלו, עם טיפה זיעה ושאריות בושם. ריח משכר שמרטיב אותי מיד. ואז פשוט אפתח לו את המכנסיים ואגיד שלום לזין שלו שאני כל כך אוהבת ומתגעגעת אליו ואחרי דברי נימוס קצרים, אכניס אותו לפה רק לכמה רגעים, להבהיר לו כמה התגעגעתי. 

ואז אגרור אותו לחדר ואשליך אותו על המיטה ואטפס עליו והוא יחזיק לי חזק את התחת ואני אנשק אותו בכל מקום ואז אני אגיד לו שאני רוצה שיזיין אותי חזק ואעמוד על שש בקצה המיטה ואגיד

אני רוצה ככה

והוא יתפוס לי את המותניים ויכנס בבת אחת עד הסוף ויזיין אותי חזק ועמוק, בהתחלה לאט ואז מהר ויתפוס לי חזק בתחת ויתן כמה ספנקים ואני אגנח ואהיה כל כך רטובה שזה ינזל לי על הירכיים ויעשה שלוליות קטנות על הסדין ואני אשלח יד אחורה ואחזיק לו את התחת כדי להצמיד אותו אלי עוד יותר והוא יתן עוד כמה דחיפות וחזקות ומהירות ויגנח בקול תוך כדי ויקרוס לי על הגב בהתנשפויות מהירות. ויגיד כמו שהוא תמיד אומר

וואי. מה זה היה. אני מת. 

וילטף וימחוץ את התחת ואני אהיה חצי בהכרה וחצי לא מרוב עונג ואושיט יד אחורה ואשים לו יד על הגב שלא יעיז לצאת ממני תוך שאני נשכבת על המיטה והוא עלי. וככה ננוח ונסדיר נשימה כשהוא עדיין עמוק בפנים. 

רק אחרי זה נתפנה לראות מה שלום כל אחד, נשתה יין, נראה סדרה ונקשקש. 

 

אבל כשהוא נכנס ועמדתי על קצות האצבעות להריח לו את הצוואר והוא התרחק ממני וחייך. הוא לא נתן לי להתקרב אליו עד אחרי שהתקלח. 

רק מאוחר יותר גיליתי למה. ולא הזיז לי שהוא בא ממישהי אחרת, זה בסדר, גם אני לא הייתי לבד לילה לפני. אבל ניסיון ההסתרה היה כמו בעיטה בבטן. 

שרף אורנים​(אחר) - 😞
חיבוק
לפני 3 חודשים
Blue eyesavi - עצוב וקשוח😞
לפני 3 חודשים
Blue eyesavi - אבל התוכנית לגמרי מעולה ואני מאמין שאת תגשימי אותה ❤️
לפני 3 חודשים
good woman​(נשלטת) - חיבוק ♥️
לפני 3 חודשים
הברון בכפכפים{זהרורים} - 💔
לפני 3 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י