שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

גם לאמא מותר ליהנות

הרהורי חיפוש במרחב המטורף והממכר.
סיפורים אמיתיים מנקודת מבט סובייקטיבית.
כותבת פה בשבילי כדי לזכור את המסע המשוגע הזה.
לפני חודשיים. 23 ביולי 2024 בשעה 18:15

הוא פותח איתי הכל. הגענו לשלב הזה שלדעתי כבר כמעט ואין טאבו על אף נושא. 

אתמול ישבנו ארוכות ודיברנו על אוננות

שתביני, אם אני מאונן זה בגלל שבא לי את הקצר והמדויק. אין לזה שום קשר אליך או לכמה אני רוצה לזיין אותך. אלו שני מסלולים מקבילים שלא יפגשו לעולם,

על הנשלטות שהיו לו

הייתה אחת שכל הזמן הזכירה לי אותך. אז החלפת אותי בנשלטת? איזה החלפתי אותך. פשוט הזכירה לי אותך. אז החלפת אותי (;,

הראנו אחת לשני את הצעצועים שלנו 

שכחת שכשבאתי לסדר איתך את הדירה, תליתי יפה על מתלה את כל הצעצועים שלך? אני מכירה אותם. רוצה את הפלאג זנב? לא, אני אקנה בעצמי. אני רוצה את הזה מהפלסטיק, תשאיר לי אותו. (ושום דבר לא הכין אותי לחיוך הענק שהתפשט לו על הפנים כשהוא ראה את פרינסס חאוויר),

תוך כדי ששתינו והעברנו חוויות מסשנים שהיו לנו כשלא היינו יחד. 

כשנכנסנו הביתה, ראיתי שהוא לא הכי בטוב. אני חושבת שזו פעם ראשונה שממש ראיתי שהוא מקנא לי, שהיה לו לא נוח לשמוע עלי עם גברים אחרים על אף ההצהרות שממש לא אכפת לו כל עוד אני נהנית אבל הוא היה קצת עצוב למרות שהוא לא אמר כלום. למרבה ההפתעה, אני דווקא לא הופעלתי יותר מידי מהסיפורים שלו. זה די הדהים אותי.

נמרחנו בסלון עם סרט והתמזמזנו תוך כדי שהוא מריח אותי, משחק לי עם הפטמות, אני משחקת לו בזין ומלטפת אותו בכל הגוף. 

כשנכנסנו למיטה, הוא נצמד אלי מאחור והתחיל להתחכך בי תוך כדי שהוא לש באגרסיביות את הציצי שלי. הרגשתי איך אני מתחילה לנזול ודחפתי את התחת שלי חזק לכיוון הזין שלו וזזתי יחד איתו. נהמות קטנות יצאו ממנו ישר לתוך האוזן שלי. זה חירפן אותי לגמרי. 

בסופו של דבר, אני כמעט ולא זוכרת כלום מזיון הזה חוץ מאת הסוף שלו מרוב שהייתי במצב אקסטטי רוב הזמן. בחיים עוד לא ממש גמרתי מחדירה אבל אתמול בלילה זה בהחלט היה הכי קרוב שהגעתי. בעוד הוא דוחף את עצמו בכוח ובקצב מהיר עמוק לתוכי, האגן שלו משמיע צלילי חבטה מחרמנים על התחת שלי, הרגשתי איך כולי כוס. מרחפת בתוך עונג עילאי ואין סופי, מדיטטיבי אפילו. הרגשתי איך אורגזמה ארוכה, בלתי נגמרת חוצה וחוצבת ומרעידה את כולי. לא אורגזמה של פיק, שיא וגמרנו. לא כזו שאפשר לספור כמה פעמים. אלא כזו של דקות ארוכות שהנפש והמוח מתנתקים לגמרי מהגוף וכל כולך נתונה במצב חצי היפנוטי מזוקק של עונג. 

אחרי שהוא גמר, אי שם בתוך הריחוף והאורגזמה הענקית והארוכה שלי, הוא המשיך לזיין אותי חזק ואחר כך הוא יספר לי שהוא הצליח למשוך גם את האורגזמה שלו דקות ארוכות אחרי שהשפיך. 

 

אני אגמיר את עצמי 

מלמלתי לו עם מעט מאוד אוויר

אני אגמיר אותך, אני רוצה. 

 

אבל האצבעות שלי כבר מצאו את מקומן על הדגדגן שלי והוא לחש לי באוזן

אז ביחד

והניח את האצבעות שלו על שלי. 

הכוס שלי היה מוצף ממני וממנו והדגדגן שלי כבר היה נפוח ומגורה והאצבעות שלנו ריחפו והחליקו עליו, בסינכרון מושלם, משפשפות אותו בעדינות בסיבובים שהולכים ונהיה מהירים וחזקים יותר. 

התחלתי קצת לרעוד ולגנוח בעוד הוא נושם לי באוזן ולוחש לי כן.. כן.. ככה..

התפוצצתי על האצבעות שלנו, מאבדת שליטה לחלוטין על הגוף שלי מרוב רעידות כשהוא לא מרפה מהאצבעות שלי דוחף אותן שוב ושוב על הדגדגן וסוחט ממני עוד אורגזמה מטלטלת וארוכה. 

 

סך הכל היה לא רע

אמרתי לו לפני שנתתי לו נשיקה ענקית בצוואר כשאני מחבקת את כולו מאחורה בלפיתה עם כל הגוף. 

מה אני עושה פה - מחרמן!
לפני חודשיים
Blue eyesavi - מהממםםםם❤️
לפני חודשיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י