אני כרגע במחסום כתיבה, אז תאכלו זין בזמן שאני משמר כישורים מושחזים ומשחיז כישורים משומרים, נניח. כשהכרנו, היא באופן מסויים הייתה בעד חוויות, אמרתי לה בנחרצות - אינטימיות עמוקה היא החוויה המתמשכת העוצמתית ביותר. גם לה יצא לחוות אינטימיות, כשזה קורה כל השאר בטל מעיקרו.
לא מצאתי את עצמי מעולם מתעניין במשהו שפוטנציאלית אינו שלם ואינו עומד לרשותי מתי שרק אחפוץ: נשים נשואות, אורגיות, חילופים וכיו"ב. מה גם שאני רכושני ביותר - זה שאני נותן לה לנהוג ברכב שלי, זה כאילו פרויד זיין את ניטשה. אז גם היא פסע מלחיות בתוך שידת עץ באופן קבוע וטוב לנו כך, לי לפחות. למרות שהיא מאוד אוהבת נשים, להביט, להתעמק ומעבר, אבל זה דל בעיניי - היא מסתכלת הרבה יותר ממני. עד שתחת אחד מצליח לתפוס לי את העין והיא אומרת לי "קלוט" אני בטח מתעצבן מאיזה ניואנס.
האינטימיות היא לא חוכמה, עובדים ועובדים קשה, אך לאחרונה, אני מפתח אינטימיות עם התחת: כשהיא הייתה מתחילה לברבר, הייתי שולח אותה לפינה או שם יד על-פיה כדי להרגיש את קולה המעומעם כנגד כף-ידי, לעתים הייתי יושב על פניה כדי להרגיש את אותו קול במקום אחר.
אם כן הייתי לוקח מישהי נוספת, זה היה רק כדי שתדברנה אחת עם השנייה ואני אוכל לשבת בשקט ולחשוב.
אבל, מכיוון שאני איכשהו יצירתי וראיתי סרט על בנות-יענה, אז פשוט התחלתי לדבר אל התחת ולעשות לו כל מיני דברים, נרות, מכות, חנוכיות וכיו"ב, אנו לבדנו וראשה ממשיך למלמל, קבור בספה או שמיכות או סתם שוכב, אבל ממשיך למלמל. אז כל פעם שהיא מגזימה במלל, אני מסדר יפה ובעזרת עבודה קשה, הופ, יש לי אינטימיות איתו ואנחנו כן פתוחים לחוויות חדשות. אני והפלחים, החור פתוח לדברים אחרים.
סיבה ותוצאה - מעל התחת, ישנו קעקוע ומרוב שאני איתו, אז כשאני מזיין, זה עבר משנתיים של דוגי לזה שאני מעליה - אני לא מכיר שמות של תנוחות, אני לא מתעסק בלוגיסטיקה. פרט לבנות, שזו רוצה פרגית, זו עוף ואתה מסביר שזה עקרונית קרוב ועדיין, מקפיץ, מחזיר, לוקח, עוזר לנגב, מקלח, שומע קיטורים: אולי אני כן מתעסק אז בלוגיסטיקה, אבל לא בסקס, בוודאות. כן מתעסק בסקס, לא בלוגיסטיקה בסקס.
אז כשאני מעליה, החלטתי שגם שם יהיה קעקוע, לא ייתכן שרק בתחת יהיה והכוס ישאר במצב קנאתי שכזה. אז במקום לאונן מול המראה כשאני מביט לעצמי בעיניים, כשאני מכוון כדי להכניס, אראה משהו שיצרתי שם, מעל השערות. לא חסרה לי אינטימיות, מסתבר. גם לא מהסוג העצמי.