לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אני כותבת

המסע שלי, החיים שלי, הדרך שאני עוברת
לפני שנה. 27 במרץ 2023 בשעה 11:33

אני יכולה לספר על הסשן, אבל כל מה שאני רוצה לדבר עליו הוא כמה הרגשתי בטוחה בידיים שלה.

במשך תקופה ארוכה בחיים שלי הייתי במקומות מאוד אפלים. אני מכירה מאוד מקרוב איך מגע יכול להיות כואב, חודרני, פולשני, מוחץ. אני יודע איך מרגיש פחד, איך מרגישה בעתה, איך זה מרגיש כשהשליטה נלקחת ממך בכוח ולא מבחירה. עברתי יותר פגיעות מיניות משאני יכולה לספור על ידי יותר אנשים משאני מסוגלת לזכור. אני יודע איך מרגיש חוסר בטחון.

והיום, היום אני במקום כלכך אחר. אני מקיפה את עצמי בא.נשים שנכונים ומדוייקים לי, בא.נשים שדואגים לי וישימו את הצרכים שלי גבוה בסדרי העדיפויות שלהם.ן. 

 

אני מאוד רגישה למגע. מאוד. ובשבילי, מגע הוא האינדיקטור הטוב ביותר למהות האדם שמולי והקשר איתו. אני יודעת לזהות מגע טורף, ולהבחין במגע מלטף. 

והעניין הוא, שמגע מלטף יכול להיות גם סטירה, כשאני מרגישה באמת בטוחה. מגע מלטף יכול להיות גם הצלפות ומשיכות בשיער, השפלה והחפצה. מגע מלטף יכול לכאוב, אבל הוא לא פולשני ותוקפני, הוא נותן לי ולא לוקח ממני. 

והמגע שלה הוא מגע מלטף.

כי גם כשהיא מחזיקה אותי בכוח בין הרגליים שלה כדי שלא אזוז כי הגוף שלי בורח מההצלפות באינסטינקט ומצליפה בי כשאני מתפתלת מכאב, הוא נעים, ובטוח, ומרגיע. גם כשהיא מושכת אותי מהשיער ומשתמשת בלשון שלי כמאפרה אני מרגישה את עצמי מוגנת ובטוחה וחשובה. גם כשהיא דוחפת את הראש שלי באגרסיביות לכתם הרטיבות שהיא השאירה כשישבה, אני מרגיש אותה מלטפת ומחבקת. וככה אני יודע שהיא נכונה לי ומדוייקת.

וכל מה שאני רוצה לספר זה כמה בטוחה הרגשתי כשהיא הכאיבה לי, וכמה בעלת ערך הרגשתי כשהיא השפילה אותי, וכמה רציתי להיות הזונה הקטנה והמטונפת שלה וכמה גאה הייתי להגיד שאני זונת הכאב של מיס כשהיא שאלה אותי מה אני. כל מה שאני רוצה לספר הוא כמה השריטות שלה מלטפות וכמה החיבוק שלה בטוח ואיך הנשיכות שלה מכווצות את כל הגוף שלי ואיכשהו משחררות אותי במקביל. כל מה שאני רוצה לספר הוא כמה זה אחר ממה שהכרתי פעם, ואיך סטירה יכולה להיות הכי נעימה בעולם כשהיא מגיעה מהאדם הנכון בזמן הנכון ובצורה הנכונה. כל מה שאני רוצה לספר הוא שהיתה לי בחילה מהתרגשות ולא מחרדה, ושהמבט הנואש שלי קרא לעוד ולא לעצירה.

 

אני יכולה לספר על הסשן, אבל כל מה שאני רוצה לדבר עליו הוא כמה הרגשתי בטוחה בידיים שלה. כי אולי זה כל מה שחשוב. אולי הפרטים המדוייקים לא קריטיים, כי אותו אקט יכול להיות גהנום או גן עדן בידיים שונות, ובידיים שלה, כל אקט הוא גן עדן.

 

וקחו גם תמונה שלא יהיה משעמם חס וחלילה

Lord Lev​(שולט){לב פועם} - אהבתי את הסימנים :)
לפני שנה
אני וזה​(נשלטת) - טנקיוווו
לפני שנה
Subitch - מדהימה שאת, כתבת מהמם 💚
לפני שנה
Subitch - והסימנים כמובן אוחח
לפני שנה
אני וזה​(נשלטת) - תודהההה 🥰
לפני שנה
ירושלמיתבדם - כשאת צודקת את לא טועההההה
לפני שנה
Crimson raven​(שולט) - מושלם❤️
שתמיד תרגישי ככה מדהים🥰🥰
לפני שנה
אני וזה​(נשלטת) - תודההה ❤
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י