בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ללמוד כל יום ולא לדעת דבר

אין סוף של ידע יש בעולם בדיוק כמו אהבה.
לפני שנה. 11 בספטמבר 2023 בשעה 2:50

יקירתי שלי,

 

כשאני יושב כאן, הימים מרגישים ארוכים יותר, הלילות נראים אפלים יותר, ולבי כואב בכל רגע שעובר "שמפריד" בינינו. עם זאת, ברגע זה ממש, אני מוצא נחמה בידיעה שהאהבה שלנו מתעלה על מרחק וזמן. ההרפתקה שלך ברומניה אולי לקחה אותך פיזית, אבל בליבי, את קרובה כמו תמיד, ואני כל כך גאה במסע המדהים שיצאת אליו עם משפחתך המדהימה.

 

הו, כמה אני מקנא בנופים עוצרי הנשימה שאתם בטח עדים אליהם, בטירות ההיסטוריות שאתם בטח חוקרים, ובתרבות התוססת שאתם בטח שוקעים בה! בכל יום, אני מדמיין אותנו משוטטים ברחובותיה הקסומים של הכפרים של רומניה, מתפעל מהרי הקרפטים המלכותיים, ואולי אפילו יוצא אל המעמקים המיסטיים של יערות טרנסילבניה.

 

למרות שהקילומטרים בינינו עצומים, זכרי שלאהבתי אלייך אין גבול. סיפור האהבה שלנו הוא כמו שטיח יפה, ארוג בחוטי צחוק, חלומות משותפים וחיבה אינסופית. עצם המחשבה על החיוך שלך מחממת את לבי, וקול הצחוק שלך מהדהד בחלומות שלי (ושל רוני). הזיכרונות היקרים האלה מחזקים אותי בהיעדרך ומזכירים לי "שהפרידה" הזו היא רק פרק בסיפור האהבה שלנו, כזה שיהפוך את המפגש שלנו למרהיב עוד יותר.

 

בזמן שאת חוקרת את נפלאות רומניה, דעי שאני כאן, מחכה בסבלנות, הלב שלי מתמלא בציפייה ליום שבו אוכל להחזיק אותך קרוב ללבי. עד אז, אהובתי, נצלי כל הזדמנות להתענג על טעמי המטבח הרומני, לרקוד תחת אור הירח, וליצור זיכרונות לכל החיים עם המשפחה המקסימה והמדהימה ותצרו חוויות חדשות שישמרו לנצח.

 

כשאת מנווטת בארץ הזרה היפה הזו, זכרי שאת נושאת איתך חתיכה מהלב שלי, בדיוק כמו שאני נושא חתיכה משלך. אנחנו שתי נשמות המחוברות בקשר בלתי שביר, לא משנה היכן בעולם אנו נמצאים.

 

הישארי בטוחה, חבקי כל רגע של כל המשפחה ביחד. אני מחכה בקוצר רוח לשובך, אהובתי, ואני סופרת את הימים עד שאוכל שוב להביט בעיניך ולאחוז אותך בזרועותיי.

 

עד אז, דעי שאת אהובתי הכי יקרה ואין מילים שיכולות לבטא את אהבתי, לך.

 

עם כל האהבה והגעגועים שלי,

 

א.א.א.ל.ש 🤭💓


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י