בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ללמוד כל יום ולא לדעת דבר

אין סוף של ידע יש בעולם בדיוק כמו אהבה.
לפני שנה. 30 בספטמבר 2023 בשעה 12:17

יקירת ליבי שלי,

 

אני מוצא את עצמי מוצף בחום של הרגעים המשותפים שלנו, אתמול, רגעים שנחרטים בשטיחי הלב והנשמה שלי, משאירים חותם בל יימחה בזיכרון העולם. הבוקר, אהובתי, היה לא פחות מיוצא דופן, יצירת מופת שצוירה במשיכות המכחול של אהבתנו.

 

כשהשמש מתחה בעצלתיים את אצבעותיה הזהובות על פני האופק, זה היה כאילו העולם עצמו עצר כדי לחזות בקסם שהתחולל בינינו. הליטוף העדין של האור הראשון של השחר שיקף את העדינות של מגעך, רך ומלא הבטחה. זה היה כאילו היקום קשר קשר ליצור את הרקע המושלם לאהבתנו.

 

איתך, כל רגע הוא אוצר, והבוקר הזה היה יוצא דופן. חלקנו חיוכים סודיים ולחשנו הבטחות של אלף חלומות, העולם שסביבנו נמוג לחוסר משמעות. בעיניך מצאתי השתקפות של נשמתי, חיבור כה עמוק שמילים לבדן לעולם לא יוכלו לעשות צדק עם עומק רגשותיי.

 

לאחר הציפייה של כמה שעות ברכב וכשהאור הראשון עלה בבוקר, נראה היה שהעולם נעלם, ונותר רק שנינו רוקדים בקצב הלב. הרוח העדינה שיחקה בשיער שלך, ובאותו רגע, הרגשתי את תמצית האהבה שלנו משתלבת באוויר עצמו שנשמנו. הצחוק שלך היה כמו מנגינה, בהרמוניה עם הסימפוניה של חיינו.

 

בחיבוק אהבתך, גיליתי כוח ללא גבול. כוח החיבור שלנו, עומק הרגשות שלנו, והשמחה הטהורה והבלתי מזויפת של להיות איתך הם כוחות שיכולים להזיז הרים, לעצב מחדש גורלות ולחרוט את שמותינו בדברי ימי הזמן.

 

כל שנייה שביליתי איתך היא אוצר של זיכרונות שאחזיק קרוב לליבי לנצח נצחים. הבוקר הזה לא היה רק רגע חולף זה היה עדות לעומק הבלתי מוגבל של אהבתנו, אהבה שמתריסה בזמן ובמרחב.

 

יקירתי, את הכוח הגדול ביותר שלי (ויש לכך הוכחה - רק באיזור 00:00 נרדמתי אחרי לילה ללא שינה), התשוקה העמוקה ביותר שלי ואהבת חיי. כשאני מהרהר על הבוקר הקסום הזה, אני נזכר במסע המדהים שאנחנו נמצאים בו יחד, אחד מלא באהבה, הרפתקאות ושפע של רגעים בלתי נשכחים.

 

תודה לך! שפינית את כל שטח בלב שלך לאהבה שממלאת את ליבי והכוח שמניע את רוחי. אני אוהב אותך עמוק יותר ממה שמילים יכולות לבטא, ואני מוקיר כל רגע שאנחנו מבלים יחד כמתנה יקרת ערך מהיקום.

 

עם כל אהבתי, שנמצאת בלב הענק שלי

א.א.א


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י