בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ללמוד כל יום ולא לדעת דבר

אין סוף של ידע יש בעולם בדיוק כמו אהבה.
לפני שבוע. 18 בספטמבר 2024 בשעה 9:52

ליטל ודני התעוררו לאור השמש שחדרה בעדינות דרך הווילונות השקופים של חדר המלון שלהם בתל אביב. זו הייתה התחלה מושלמת ליום כיף שתכננו יחד, יום שכולו התרכז רק בהם. לאחר לילה שקט ונעים במלון המפואר, הם נותרו לכמה דקות במיטה, מביטים זה בזו בחיוך של אהבה ושלווה. דני ליטף את שערה של ליטל, וליטל נשענה על כתפו, נהנית מהשקט ומהרגע האינטימי.

לאחר שהתרוממו לבסוף מהמיטה, הם ירדו לטרקלין המלון, שם המתינו להם קפה מהביל וקרואסון פריך. הם שתו את הקפה בנחת, בלי למהר, כאילו היום הזה נמשך לאט במיוחד, רק עבורם. אחרי הבוקר הרגוע, הגיע הזמן לאטרקציה המרכזית – עיסוי זוגי מפנק.

בכניסה לחדר העיסוי, אווירה שלווה קיבלה את פניהם – ניחוח עדין של שמנים אתריים מילא את האוויר. ליטל ודני נשכבו על מיטות העיסוי, וידיים מיומנות החלו לשחרר את כל המתח שהצטבר בגופם בשבועות האחרונים. דני הביט בליטל, ששכבה בעיניים עצומות, והחיוך שלה הביע רוגע מוחלט. היה זה רגע של הרמוניה מושלמת ביניהם, שבו המילים היו מיותרות – רק הנאה פשוטה ושלווה עמוקה.

לאחר העיסוי, הם חזרו לחדר, מלאי אנרגיה ורעננות. דני התקשר להזמין ארוחת צהריים לחדר, וליטל בחרה המבורגר עסיסי עם צ'יפס פריך. כעבור זמן קצר, נשמעה דפיקה בדלת, והמגש עם הארוחה הגיע. הם התיישבו יחד על המיטה, אוכלים וצוחקים כמו חברים ותיקים, משוחחים על כל מה שעלה בדעתם באותו רגע – שיחות קלילות שגרמו להם להרגיש קרובים מתמיד.

כאשר סיימו לאכול, ליטל התקרבה אל דני, נישקה אותו בעדינות על הלחי ואמרה, "אני אוהבת אותך." דני אחז בידה בחום והשיב, "גם אני אוהב אותך." הם נשכבו על המיטה מחובקים, נשארים בשקט באותו רגע אינטימי, מרגישים את הלבבות שלהם פועמים יחד בקצב אחיד.

כשהערב החל לרדת, הם יצאו למרפסת החדר, שם נשקף נוף מרהיב של הים התיכון. השמש החלה לשקוע, מציירת את השמיים בגוונים של כתום וורוד, בעוד הרוח הקלה ליטפה את פניהם. דני ניגש לרמקול הנייד שהביא עמו והתחיל לנגן שיר רומנטי שהם תמיד אהבו. קולה הרך של הזמרת התמזג עם השקיעה ועם האווירה המושלמת שסביבם.

ליטל עצמה את עיניה לרגע, מרגישה את המוזיקה חודרת אל ליבה, את ידו החמה של דני אוחזת בשלה. היא נשענה עליו, מרגישה את פעימות ליבו, והשניים התבוננו יחד בשמש השוקעת לאיטה אל הים, כמו מספרת סיפור של סוף יום מושלם. הם לא היו צריכים מילים – הרגע הזה דיבר בעד עצמו.

השמש נעלמה מאחורי האופק, אבל המוזיקה המשיכה לנגן, והשניים נשארו קרובים, מחוברים ברגע הזה של אהבה ושקט. "אני לא רוצה שהרגע הזה ייגמר," לחשה ליטל. דני חייך, נשק על ראשה ואמר, "הוא לא ייגמר. הוא יישאר איתנו, בלב."

וכך, עם הלבבות שלהם מלאים אהבה, הם נשארו צופים בקו הים המנצנץ, כשהמוזיקה והזיכרונות ממלאים את הלילה.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י