שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Kinky Reflections

מסע לגילוי עצמי דרך עולם הBDSM
לפני 7 חודשים. 24 בנובמבר 2023 בשעה 22:49

השעה כבר מאוחרת. לשנינו היה שבוע ארוך והעייפות מורגשת בכל חלקי הגוף. 

אני כבר מזמן במיטה גוללת לי בטלפון מנסה להתנתק קצת מהיום, מחכה שתסיים במקלחת ותצטרף אליי.

החורף כבר פה והפוך האהוב עליי יצא מהארון ואני מתכרבלת לי מתחתיו, לובשת תחתון ואת אחד החולצות שלך. אני עדיין מריחה את הריח של הבושם שלך עליו.

אני שומעת מהחדר הסמוך שהמיים נכבים ואחרי כמה דקות אתה נכנס לחדר עם מגבת על המותן.

החדר קצת חשוך אבל אני עדיין מבחינה בגוף השרירי שלך, בחזה הנפוח שלך ושרירי הידיים הגדולים שלך.. היידיים האלה... אוחח

אתה מניח את הטלפון בטעינה, זורק את המגבת לריצפה ומצטרף אליי למיטה. אתה נכנס מתחת לפוך מאחוריי ונצמד אליי ככה שאני מרגישה את הגוף שלך והחום שלך צמודים לי לגב.

אני מניחה את הטלפון בצד ועוצמת עיניים בזמן שעם יד אחד אתה משחיל מתחת לצוואר שלי ועם היד השני מתחיל ללטף לי את הבטן והחזה. אתה מנשק אותי בצוואר וזה מעביר לי צמרמורות בכל הגוף.

יד ימין שלך לאט לאט מתחיל לרדת ללמטה לכיוון האגן שלי ואני מתמסרת למגע של הידיים החזקות והרכות שלך.

אתה מתחיל ללטף אותי בתחת ומידי פעם מכווץ ושורט. אתה יודע בידיוק איך להדליק אותי גם בדברים הכי קטנים!

עם היד אתה מתחיל להכנס יותר לתוך החריץ שלי, בכל ליטוף נכנס יותר ויותר לפבנים עד שאני מרגישה אותך מזיז לי את התחתון ומתחיל ללטף את החורים שלי. 

אני כל כך אוהבת שאתה עושה בי מה שאתה רוצה, מלטף אותי איפה שאתה רוצה, ועכשיו בא לי שגם תדחוף לאן שאתה רוצה.

באותו הרגע אני כבר שוכחת מהשבוע הארוך שהיה לי, שוכחת מהעייפות, ורק מתמסרת למגע. הטיזינג שאתה עושה כל כך טוב מחרפן אותי ואני מתחילה לקמר את הגב שלי לכיוון שלך ולהבליט את התחת עוד יותר.

אני רוצה שתדע שמה שאתה עושה זה נעים לי ואני רוצה עוד...

אתה ממשיך ללטף אותי עם היד שלך, מעביר את היד מתחילת הכפלים שלי מקדימה עד החור שלי מאחורה, ואני תוהה איפה תעצור ולאן תחדור.

זה מרגיש כמו משחק שאתה כל כל אוהב לשחק. אתה אוהב לפתיע אותי. כל פעם עם חשק למשהו אחר, למשחק קצת שונה. גם כדאתה עייף מאוד, עדיין המנטאלי אצלך חזק מאוד.

אני מרגישה אותך חודר לי עם אצבע לכוס הרטוב שלי, שעד לפני רגע לא ידעתי כמה הוא רטוב. אתה נכנס ממש לשנייה ומוציא ישר. לא מספיק זמן אפילו להרגיש אותו בפנים, וממש לא מספיק זמן להתענג עליו! אני מוציא ומחליק אותו אחורה לחור של התחת שלי. בינגו.

אני מרגישה אותך עכשיו חודר לי לתחת. אבל הפעם ממש לאט. חודר עוד ועוד. אני גם מתחילה להרגיש את הזין שלך מתחיל להתקשות כי הוא מלטף אותי בצד של הירך...

אתה מוציא את האצבע באותו הקצב שהכנסת וחוזר שוב לקחת עוד קצת נוזלים מהכוס, הפעם עם 2 אצבעות.

ושוב חודר לי לתחת, עם שניהם. אני נאנחת... אני כבר יודעת מה הדבר הבא שהולך לקרות... אני נושכת בשפה התחתונה אבל אתה לא רואה כי אני עם הראש קדימה, אבל אני בטוחה שאתה יודע בידיוק איזה מבט יש לי בפנים עכשיו!

אתה מוציא את 2 האצבעות, ומוריד לי את התחתונים. אני מרגישה אותך מתקרב אליי וחודר אליי לכוס. אני כל כך רטובה שאתה נכנס כל כך בקלות, ממלא אותי עד הסוף. אני מוציאה גניחה ותופסת עם היד בקצה של המזרן.

אתה מרגישה אותך נכנס ויוצא ממני בתנועות איטיות ומלאות. כעבור כמה שניות אתה מוציא אותו ומחליק ל... אני מרגישה אותו בקצה של החור, ספוג בנוזלים שלי.

אתה מתחיל לדחוף אותו ואני מרגישה אותו נשאב פנימה עוד ועוד עד שהוא ממלא אותי עד הסוף. הגוף מגיב בהתאם. אני אוחזת אפילו חזק יותר במזרן ונושכת ב2 השפתיים שלי כדי להחזיק את הצעקה שעומדת לי בקצה הגרון.

אתה ממתין כמה שניות, מחכה שהגוף שלי יתרגל לגודל של הזין שלך בתוכי ואז אתה מתחיל לנוע.

מהר מאוד חוזרות לך האנרגיות ואתה מעיף מאיתנו את הפוך, הופך אותי על הבטן ונשכב מעליי, בזמן שאתה נשאר עמוק בתוכי, ככה אתה יכול להגיע אפילו עמוק יותר. אני מזהה את הצד הפראי שלך מתעורר.

עם הידיים אתה בכוח פותח לי את הרגליים ואז מזיז אותם לתחת שלו ופורס לי את הלחיים לצדדים. אתה מגביר את הקצר ואני מעלה את התון של הגניחות שלי.

אני גם שומעת את הגניחות שלך ואני יודעת שאתה קרוב. ואני יודעת מה המשמעות של זה....

אתה תופס לי במותניים ומעלה אותי על 4, עכשיו אני גם כבר לא ישנונית. אתה תופס לי בשיער חזק ומעלה לי את הראש וממשיך לדפוק אותי חזק ומהר, שכל תנוחה אתה מגיע הכי עמוק שאתה יכול.

אתה עוזב לי את השיער והראש שלי נופל לחזה. אתה תופס לי שוב בלחיים שלי ופורס אותם ובתנועה מהירה מאוד שולף את הזין שלך ומשאיר אותי פתוחה ורחבה. אתה יורק לי פעמיים, שב2 הפעמים אני מרגישה את הרוק שלך נוזל לי לבפנים. ועם יד ימין אתה מחזיר את הזין חזרה לתחת שלי.

אתה עולה על הרגליים ודוחף לי את הראש לכרית ומזיין אותי כל כך חזק שאני גומרת בצעקות שללא ספק השכנים שומעים. מהר מאוד אני מרגישה שהתחת שלי נהיה רגיש ואני כבר לא מסוגלת יותר להמשיך אבל אתה מחזיק אותי חזק ולא נותן לי לזוז. אני שומעת בקול שלך שאתה ממש קרוב.

אתה גונח חזק וצובת אותי בירכיים בזמן שדוחף הכי עמוק שיכול עם כל הגוף שלי. אני מרגישה את הראש שלי נדחף עמוק לכרית ואתה ממלא אותי בזרע חם.

בתנועה מהירה אתה שולף את הזין ואני מרגישה שאני נוטפת זרע על המיטה.

עכשיו אפשר לישון בשקט 🤤

Mstrong - וואו
מדליקה
לפני 7 חודשים
תענוגות - נייסססססס !!!
לפני 6 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י