שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Kinky Reflections

מסע לגילוי עצמי דרך עולם הBDSM
לפני 9 חודשים. 21 בדצמבר 2023 בשעה 18:03

בשישי האחרון אני וידיד ונילי הלכנו לדאנג׳ן. 

זה בעיקר היה בשבילו, הוא בידיוק יצא לאפטר מהמילואים ורצה להשתגע ולהגשים פנטזיות ואני ממש זרמתי איתו.

למרות שבדרך כלל אני לא שותה הרבה באירועים כאלה, הפעם נתתי לעצמי להתפרע... הוא פינק אותי בכמה משקעות ונהיה לי ראש ממש טוב. והאמת, ממש ממש נהנתי הפעם.

הצלחתי איכשהו להתנתק מהמציאות שלי, מהחוסר וודאיות שיש לי בחיים, מהשברון לב שקרה לי באותו הבוקר, ופשוט להנות מהרגע.

רקדתי, השתחררתי, והרגשתי אהבה כלפי כולם שם!

אפילו התחלנו עם איזה זוג חמוד שזרמו איתנו למבוך למזמוזים 😉 ולמרות שבדרך כלל אני פחות בקטע של בנות, דווקא איתה ממש זרם לי. לדעתי זה קשור לעובדה שהיא הייתה ממש חדשה בעולם הזה ובחיים לא נישקה או נגעה בבחורה והדליק אותי להיות הראשונה שלה.

ובנוסף היה שם ידיד אחר ממש טוב שהרגשתי מספיק אמיצה ומשוחררת כדי לנשק אותו! וזה פשוט עשה לי את הערב... כי רציתי לנשק אותו בפעמים קודמות שהתראנו אבל לא הייתי מספיק אמיצה וחיכיתי שהוא יעשה זאת בעצמו (משום מה הוא החליט לקחת את הזמן איתי)

 

אז למרות שחזרתי מסריחה כמו סיגריות שאין דברים כאלה, ולמרות שבאותו הלילה ישנתי אולי 5 שעות במצטבר, ולמרות שהבחור שבאתי איתו היה ממש ונילי במהותו, ממש ממש נהנתי וזה השאיר לי טעם של עוד!

 

הקושי הכי גדול שלי זה הצורך שלי בביטחון באירועים כאלה. אני מפחדת ללכת לשם לבד בלי שיהיה מישהו שישמור עליי לאורך כל הערב... וגם מקום בטוח לחזור לישון אחרי זה (בסוף אני כרגע גרה בירושלים וזה ממש לא קרוב לנסיעה באמצע הלילה)

אז הידיד הזה בא לי ממש בטוב

 

אז קבלו הצצה ללוק שלי לאותו הערב, מקווה שנתראה בפעם הבאה 😉

 

צ'נדלר - יופי של טייק
לפני 9 חודשים
silvers - הולם אותך מאוד !
לפני 9 חודשים
davy jones​(אחר){אהבת חינם} - לא מבין למה תמיד צריך לחזור משם עם ריח סיגריות כמו ממדורה? ממש חבל , חזרתי משם פעם כל פעם עם מיגרנות מטורפות
לפני 9 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י