לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעול. שלה.

זה התחיל כעוד בלוג שמתאר את החיים שלי בכלובון צניעות.
מה שקרה מאז שננעלתי - לשיפוטכם.
לפני שנה. 19 במרץ 2023 בשעה 19:35

 

 

שכבתי מעליה, עם הזין זקוף, עמוק בתוכה, ופמפמתי אותה שוב ושוב. היא שכבה מתחתי, עם פה חסום בגאג אדום, גונחת ומתענגת על כל רגע.

הבאתי את השוט הגדול, הצלפתי בה חזק שוב ושוב ושוב, בתחת, בגב, בבטן, בציצי. היא חטפה את ההצלפות, ומדי פעם פלטה אנחת כאב מתענגת.

כשגמרתי, נשארתי בתוכה. הזין, שבדרך-כלל יורד כמה שניות אחרי הגמירה, נשאר קשה וזקוף. אז המשכתי לפמפם אותה.

שחררתי לה את המחסום פה, והיא אמרה שכדאי שאנצל כל רגע, ושכל עוד אני בפנים אני יכול לעשות מה שאני רוצה.

זה רק גרם לזין שלי להתקשות יותר, אחרי כמעט שבוע שהוא נעול בכלובון, והמשכתי לפמפם אותה. המשכתי להפליק לה בכוח בטוסיק, והיא נאנחה בהנאה ולחשה - כן, מגיע לי עונש על כל השבוע הזה שהכאבתי לך, לא?

הו כן. היא הכאיבה לי בטירוף. אבל על זה ארחיב עוד רגע. אז אמרתי - כמובן, מאד מגיע לך עונש. ואת תקבלי. זיינתי אותה חזק יותר, הרבה יותר חזק, כשאני עדיין לא מאמין שזה קורה, 10 דקות אחרי שגמרתי כבר, גמירה שהגיעה אחרי החלפת תנוחות וחדירות מכל מיני זוויות במשך חצי שעה.

החלטתי שזה לא מספיק כעונש, לזיין אותה חזק. היא הכאיבה לי, היא רוצה לקבל על זה עונש, ואני רוצה להעניש אותה. הו, נורא נורא רוצה להעניש אותה.

אז אני לוקח את השוט שוב. מלטף אותה עם הקצוות שלו, ומפתיע אותה עם הצלפות חזקות כל פעם למקום אחר. הופך אותה, על הגב, על הבטן, וממשיך. הצלפות שוט, פליקים חזקים בטוסיק העסיסי והג׳וסי שלה, תוך כדי שאני ממשיך לזיין אותה חזק.

מתישהו היא אמרה שכדאי שאתקפל לסיום, כי כבר שורף לה. זה היה אחרי שעה בערך של סקס רצוף, ולא הייתי צריך יותר מזה - גמרתי בתוכה, בפעם השניה ברצף תוך פחות משעה. עד עכשיו אין לי הסבר לזה.

 

איך הגענו לכאן?

נחזור אחורה קצת.

 

את אשתי אתם מכירים, אולי, מהבלוג החדש שלה, בו היא מספרת את הצד שלה בשליטה. מצרף קישור, כי יש שם פרטים שאני לא אחזור עליהם כאן שוב.

https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=165648

 

הלכתם אליה? חזרתם? יופי.

אז כן. אני דתי לאומי לשעבר, חילוני ותל אביבי בהווה, ונשוי כבר תקופה.

מגיל קטן מאד נמשכתי לעולם השליטה, בלי לדעת להגדיר את זה לעצמי. כשהתחלתי לצאת בשאלה ולהסתובב באינטרנטים הבנתי שיש בזה עולם שלם ולאט לאט התחלתי להבין מה אני אוהב ולמה אני נמשך.

בזוגיויות שלי זה מעולם לא בא לידי ביטוי, לא באמת. את אחת מהאקסיות שלי קצת קשרתי, אבל זה בעיקר כאב לה ולא היה נראה שהיא נהנית, יותר עושה לי טובה כי יודעת שזה מדליק אותי.

זה לא מדליק כשרק אני בזה, אז פרשתי. ללאונן.

למעשה, מאז ועד לא מזמן אני מאונן, עם הפסקות, על סרטונים של קשירות, מניעה, פנטזיות אונס, כאלה.

כשפגשתי את אשתי, הבנתי שלה יפריע אם אני מאונן כשאנחנו בזוגיות. משהו עם זה שהיא תרגיש שהיא לא מספקת אותי. אז בגדול הפסקתי לאונן, ועברתי לסקס פשוט. כמה קל כמה נוח.

כן דיברנו גם בתחילת הזוגיות וגם תוך כדי קצת על משחקי שליטה, וקנינו אזיקים ושוט קטן ואפילו מחסום פה, וכן השתמשנו בדברים האלה מדי פעם, אבל זה לא התרומם מעבר לזה.

את מה שגרם לי לחזור לאונן תוכלו לקרוא אצלה, וגם את איך זה הסתיים. בסופו של דבר, הבנתי שכשאני לא מאונן אני מתפקד איתה בסקס הרבה יותר טוב. אבל היה לי מאד קשה לשמור שלא לאונן כל הזמן, ובגדול נשארתי חרמן רצח. לצערי קרה לי גם שנפלתי לאונן שוב.

לאור כל זה, לפני תקופה סיפרתי לה על הפנטזיה שלי. אמרתי לה שקשה לי נורא עם החרמנות הקבועה שמגיעה מדי פעם, והזמינות הבלתי נסבלת של פשוט לאונן ולספק את זה, שבסוף פוגעת בתפקוד שלי איתה ישירות.

ביקשתי, או יותר נכון הצעתי לה לנעול אותי בחגורת צניעות. המפתח יהיה אצלה, היא תשחרר אותי מתי שבא לה, וכשלא אני אהיה נעול וגם אם ארצה לא אוכל לאונן.

היא לקחה את זה קצת בהלם, והיו לה המון שאלות. איך זה יעבוד, איך זה עובד, זה לא כואב, זה לא מזיק, מלא.

הסברתי, אחרי שקראתי את כל האינטרנט בנושא הזה. סיפרתי שאני כבר מריץ את זה כשלושה חודשים, שאני מנצל כל הזדמנות שאני לא איתה, אם אני בעבודה או מה, כדי לנעול את עצמי ולהרגיש איך זה, ושאני מספר לה את זה עכשיו אחרי שבדקתי בכל הסיטואציות - בחדר כושר, במהלך היום, בפגישות, בנסיעות, אפילו בשינה, וזה עבד. אמנם, היה חסר לזה את האפקט האמיתי, כי בכל שלב היה לי מפתח קרוב.

היא קצת רצתה לעכל את המידע, ואמרה לי שזה יקח לה זמן לחשוב, ונראה מה מי מו.

אמרתי שמצידי שתיקח כמה זמן שצריך, ואם לא יתאים לה בכלל לא נעשה את זה. אמרתי גם שזה חייב לבוא ממנה. אני לא יכול לבקש ממנה לנעול אותי. זה חייב להיות שהיא תנעל אותי, מיוזמתה, ותחליט - באמת - מתי היא רוצה לשחרר אותי ובעיקר מתי לא.

חשבתי שזה יקח תקופה ארוכה יותר, ושאולי בכלל היא לא תרצה, כי היא הגיבה לזה קצת לא הכי חיובי. קיוויתי שהיא כן תרצה בסוף, ושתנעל אותי במהלך היום כדי שלא אוכל לאונן כשאני לא איתה.

ידעתי שיש כאלה שהנשים שלהן נועלות אותם לתקופות ארוכות יותר, אבל א. אני נערכתי למקסימום יום אחד, זה מה שתרגלתי, וב. לא חשבתי שהיא בכלל תרצה לנעול אותי ליותר מזה, חשבתי שהיא מקסימום תרצה לזרום איתי ותנעל אותי למהלך היום ואז בבית תשחרר אותי כי אין צורך שאהיה נעול איתה, וג. חשבתי שהיא לא תרצה לוותר על סקס גם אם היא תרצה לנעול אותי ליותר זמן, אז מקסימום ליום-יומיים גג ואז היא תשחרר אותי שנזדיין.

אחרי יומיים שכבנו, סקס די טוב, ואז היא רצתה שוב. הזין שלי כבר לא שיתף פעולה, אז עשיתי לה ביד והגמרתי אותה שוב עוד כמה פעמים.

ואז היא הורתה לי להינעל לידה, עכשיו, ולתת לה את כל המפתחות. הייתי בטוח שהיא מסתלבטת, אבל היא הייתה רצינית מאד. חשבתי שהיא עושה את זה כדי לרצות אותי, ולא רציתי את זה, אז אמרתי לה שאולי נחכה קצת שהיא תתבשל עם זה.

היא לא הסכימה לחכות, שלחה אותי להביא את הכלובון ורצתה לראות אותי ננעל מולה. כשהייתי נעול לשביעות רצונה, היא לקחה את המפתחות אליה וזהו. לילה טוב.

 

נתראה בפרק הבא.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י