לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעול. שלה.

זה התחיל כעוד בלוג שמתאר את החיים שלי בכלובון צניעות.
מה שקרה מאז שננעלתי - לשיפוטכם.
לפני שנה. 22 במרץ 2023 בשעה 18:25

לפני הכל, אשתי האהובה הזכירה לי:

 

חייב המון המון תודה לסוס האש, שהבלוג שלו הכווין אותי ועזר לי להבין איך זה בחיים האמיתיים, להיות נעול ובשליטה. הבלוג המעולה שלו הסעיר לי את הדמיון בתקופה שהרצתי את זה על עצמי, לפני ששיתפתי אותה, וממש ליווה אותי בכל התהליך.

התבאסתי שהוא הפסיק לשתף, אבל אולי זה טוב – הבלוג שלו חירמן אותי לא פעם, אמנם בתקופה שלא אוננתי כבר אבל הזין עמד והיה כיף להחזיק אותו ולדמיין שהוא יהיה נעול כשהמפתח יהיה אצלה. עכשיו כשאני נעול, בלוגים כאלה עושים לי כואב ממש בזין... אז הטיימינג בסדר.

ועכשיו להמשך הלילה שבו עצרתי.

 

 

היה לי קצת קשה להירדם, כנראה מהתרגשות. לא ידעתי עדיין מה קורה. זה נשאר, זה משחק שהיא עושה, היא תשחרר אותי מחר, מה הקטע.

כמו שאתם יודעים אם קראתם את הבלוג שלה, היא נעלה אותי לכמעט שבוע.

בהתחלה זה לא היה נורא כל-כך. ביום הראשון זה היה סבבה אפילו. מגניב. היום השני היה הביקור שלנו במועדון שמתואר אצלה בפירוט אז לא ארחיב כאן. רק אוסיף שבשלב מסוים היא הציעה לשחרר אותי כשאנחנו שם, כשאוננתי לה במבוך כשאנשים הסתכלו עלינו, אבל אני חששתי שבגלל כל העומס והאנשים מסביב הוא לא יעמוד. אז ויתרתי.

בימים שאחרי זה נהיה נורא. לקום באמצע הלילה כמה פעמים כל פעם שיש זקפה - זה כבר התרגלתי, אבל בימים שאחרי זה כבר היה ברמה שהייתי חרמן אש בכל רגע נתון, כשכל דבר מדליק אותי.

היא לא הסכימה להגיד מתי היא תשחרר אותי, רק אמרה שעד יום שבת הבא אני אשתחרר (ביום שבת). בלי להגיד אם זה שחרור ממש, או רק לזמן מוגדר וזהו, וגם בלי להגיד אם יהיה סקס כשהיא תשחרר אותי.

אם זה לא מספיק, באחד הלילות היא שמה לנו תוכנית בנטפליקס על מישהי שבונה חדרי סקס לזוגות, עם כל הג׳וס והשוטים והאזיקים והכל. ואני מתחרפן. נטרף. כשאני מחוץ לבית היא שולחת לי תמונות שלה מאוננת. מספרת שהיא גמרה 3 פעמים. ואני לא יכול לגעת בעצמי בכלל.

בלילה אני מבקש, שלא לומר מתחנן, שתשחרר אותי קצת, שכל האזור כואב לי נורא כי לא הייתי נעול כל-כך הרבה זמן אף פעם.

זה הזמן לציין שסיכמנו מילת קוד לאם אני מרגיש שזה מעבר ליכולת שלי או כואב באופן חריג, שחורג מגבולות הטעם הטוב ודורש שחרור חריג. אמנם, לא הגדרנו מה קורה אם אני משתמש במילת הקוד הזאת באופן לא מוצדק, סתם כדי לקבל שחרור. היא אמרה שזה לא הגיוני, כי אני זה שרוצה את המשחק הזה ואם אני רוצה להינעל אני לא יכול להשתמש במילת קוד שלא במצב חירום. אני חושב שזה לא מספיק אפקטיבי, ושצריך לקבוע עונש כלשהו שאקבל אם כן אשתמש בזה שלא לחירום, כי בדיוק כמו שלא הצלחתי לא לאונן למרות שהחלטתי שלא, אני יכול תיאורטית להגיע למצבי קיצון של חרמנות ולנסות להשתמש במה שאני יכול כדי שהיא תשחרר אותי. אז לדעתי כן צריך שהיא תגדיר לי עונש מראש שאקבל ממנה אם אני עושה משהו כזה, אבל היא לא ראתה בזה צורך.

בכל מקרה, לא השתמשתי במילת הקוד, רק אמרתי שממש ממש כואב לי שם (מה שמאד נכון), והתחננתי שתשחרר אותי קצת ושתתן לי לאונן.

לא יכולתי לבחור טיימינג גרוע יותר

זה המקום לספר גם שבדיוק בשבוע שהיא נעלה אותי - נהייתה לה דלקת וגינלית, כך שאפילו לא יכלתי לבנות על זה שהיא תרצה סקס כי שרף לה בכל הימים האלה. לא יכלתי לבחור טיימינג נוראי יותר להינעל. לכן כשביקשתי שתשחרר אותי קצת זה היה כדי לאונן, כי פשוט לא הייתי מסוגל כבר. זה היה נורא.

בחירה בין שתי אופציות גרועות

בערב אחד, אחרי תחנונים שלי שתשחרר אותי לקצת כי אני חרמן רצח וחייב חייב שתשחרר אותי, היא נתנה לי לבחור. היא תשחרר אותי, ואני אביא ביד מולה, והקאץ׳ – בלי לגמור. אם אני גומר - היא נועלת אותי עד אחרי שבת לפחות. לחלופין, היא המליצה לי להישאר נעול, ואמרה שזה ישתלם לי. לא יודע. שתי האופציות היו נראות לי גרועות באותה מידה, כי ממש לא יכלתי להתחייב שלא אגמור בשלב הזה, אבל גם לא רציתי להישאר נעול עוד שניה.

בסוף נשארתי נעול. אמנם, רציתי נורא לענג אותה. בכלל, בכל הימים האלה, היה בי דחף אדיר לענג אותה, לפנק אותה, לרצות אותה. רק שתהיה מסופקת, מחויכת, וככה אולי תסכים לשחרר אותי מתישהו בקרוב. אז באותו לילה הבאתי לה ביד. החדרתי לה ויברטור, הגמרתי אותה שוב ושוב ושוב. היא מתענגת, ואני סובל מכאבים נוראיים ולא יכול לעשות כלום.

יום השחרור המיוחל

כמעט שבוע שאני נעול, ברצף, אפס שחרורים, טיזינג יומיומי.

אני יוצא מהמקלחת. היא מכוסה במיטה. שיחה רגילה סך-הכל, לא משהו מיוחד. ואז אני קולט את המפתחות על הכרית שלי. היא מורידה את השמיכה ואני רואה אותה לבושה בבייבידול מהמם, שמדגיש את הגוף הסקסי והציצי היפה והנעים-בהגזמה שלה, ומבין שהיום זה היום.

אני פותח את המנעול, מצליח להוציא אותו שניה לפני שהוא מתקשה בטירוף ולא נותן לי להוציא אותו, וקדימה. מלטף לה את כל הגוף, חושק בה, מחמם את עצמי לדרגת רתיחה, מת כבר להיכנס אליה. רוצה לחרמן אותה עוד קצת, אז יורד לה קצת, מלקק וטועם את הפות היפה והסקסי שלה, מתענג על כל רגע שהזין שלי קשה ורותח, ובעיקר חופשי ומאושר. נכנס אליה, ואז מתחיל הסקס הטוב בחיי, ומסתבר גם בחייה.

על הסקס עצמו פירטתי בהרחבה בתחילת הבלוג, אז כעת אדלג לסוף – אחרי שתי גמירות רצופות וסקס שלקח יותר משעה, ואחרי שכולי נטפתי זיעה ועונג, הבנתי שכעת היא מתכוונת שאנעל שוב. ניסיתי את מזלי, וביקשתי שתשאיר אותי משוחרר להלילה. לשמחתי, היא הייתה כל-כך מסופקת ואף ציינה שעשיתי היום עבודה מעולה, אז היא תסכים. כמובן שמיד על הבוקר אני ננעל, היא כמעט לא הייתה צריכה לציין. היה ברור לשנינו שחוויה מטורפת כמו זו שעברנו כרגע התאפשרה רק בזכות זה שהייתי נעול כמה ימים, ולכן אני חייב להישאר נעול וחרמן גם הלאה כדי שזה יקרה שוב. 

 

על היום המחרמן שאחרי, ועל הנקודות שהיא נתנה לי והמשמעות שלהן לשחרור שלי – בפרק הבא.

 

סוס האש​(מתחלף) - כיף לקרוא אתכם...
ותודה על הקומפלימנט, שמח שהצלחתי לעזור😅
לפני שנה
Dual-Men - בהצלחה :)
לפני שנה
קשירה לשם אהבה - אחד הבלוגים המיניינים שקראתי...
שלך ושל אישתך יחד כמובן:)
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י