שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעול. שלה.

זה התחיל כעוד בלוג שמתאר את החיים שלי בכלובון צניעות.
מה שקרה מאז שננעלתי - לשיפוטכם.
לפני שנה. 9 במאי 2023 בשעה 11:00

קרה שהיא נעלה אותי לתקופה לא מוגדרת ולא הסכימה לשמוע על לשחרר אותי. לא משנה כמה הייתי חרמן וניסיתי להתחנן, כלום. אתה נשאר נעול, עד שאחליט אחרת.

אחרי כמה ימים, הייתי צריך ללכת למדוד מכנסיים שקניתי כדי שתופרת תעשה לי תיקונים. בדרך-כלל כשאני נעול לא רואים את הכלובון דרך המכנסיים, אבל ידעתי שתופרת שמסתכלת מקרוב וצמוד כנראה תשים לב. אז ביקשתי וקיבלתי שחרור זמני מאד. רק כשהייתי ממש צריך לצאת לתופרת היא נתנה לי את המפתח.

באותו יום הגיעו אלינו חברים בערב, וידעתי שהיא לא תוכל לנעול אותי כשאחזור כי הם כבר יהיו אצלנו. אז בדרך חזור מהתופרת כתבתי לה וביקשתי אישור חד פעמי לאונן. אמרתי שגם ככה אני משוחרר עכשיו אז מבקש שתאשר לי, חד פעמי, לפני שהיא נועלת אותי בחזרה. היא לא הסכימה לשמוע בכלל, אבל אני כמובן ידעתי את זה. רק רציתי להזכיר לה איכשהו שאני משוחרר ושהיא צריכה לנעול אותי חזרה, בלי להגיד את זה ישירות.

זה עבד, וכבר באותו ערב היא נעלה אותי שוב בלי שנגעתי בעצמי כמובן. ניסיתי עוד לבקש לישון לא נעול כדי לישון כמו שצריך בלילה, אבל היא לא הסכימה והלכתי לישון כשאני נעול.

---

במקרים אחרים היא לפעמים כן ריחמה עלי, קצת. 

קרה, למשל, שאחרי תקופת נעילה או הפסקה שכבנו, וקצת אחרי שסיימנו היא הורתה לי להינעל, עכשיו, ולתת לה את המפתח. 

תמיד כשהיא מבקשת ממני להינעל אני מבקש דחיה, כי זה אף פעם לא כיף להינעל, בטח לא לפני שהולכים לישון. לפעמים היא מסכימה, לפעמים כלום לא עוזר והיא נועלת אותי כבר בלילה. אבל כשהיא מסכימה שאשן לא נעול זה כיף ממש. 

קרה למשל שהיא הסכימה שאשן לא נעול, בתנאי שברגע שאני קם אני ננעל ושולח לה. היה מאד כיף לישון משוחרר, חופשי ומאושר, אבל גם כיף להתגרות בה ולראות מה היא עוד תאשר לי. אז על הבוקר, כשקמתי חרמן אש בידיעה שאני ננעל עכשיו ולך דע לכמה זמן, כתבתי לנועלת שלי שאני מבקש לפני שאני ננעל לאונן קצת. גם כאן, לא תמיד היא הסכימה לי. לפעמים היא אמרה שגם זה שישנתי לא נעול זה יותר מדי, ונעלה אותי - מרחוק - בלי שהיא מרשה לי לאונן. 

אבל כן קרה גם שהיא כן הסכימה. כשהיא מסכימה לי לאונן, זה יכול להיות על סיפור שאני קורא או סרטון פורנו כלשהו. גם על זה היא מחליטה, אם אני יכול לאונן על סרטון (שזה קצת יותר כיף, מן הסתם), או שהיא מסכימה לי רק סיפור. אם היא מאשרת סרטון, היא דורשת שאשלח לה את הסרטון לפני שהיא תאשר אותו.

לרוב, כשהיא כבר כן מאשרת לי לאונן, היא רוצה שאשלח לה סרטון שלי מאונן. אני מאונן, מצלם ושולח לה. לא יודע למה היא נהנית מזה, מה סקסי בזה בעצם. אבל לא שואל שאלות. אז אני מאונן, לוקח את הזמן, 40-50 דקות לפעמים, ואז ננעל ושולח לה תמונה עם המפתח ממוסגר בעט, שאני לא אוכל לקחת ולפתוח כי זה לא יהיה כמו בתמונה. 

אני לא חושב שהיא מוודאת אותי אבל. היא יודעת שכשאני ננעל אני לא אשחרר את עצמי בלי רשות ממנה. וגם הידיעה הזאת מענגת, אני חושב את שנינו. אותי כי אני שלה לגמרי והיא מחליטה אם אהיה משוחרר או נעול (לרוב נעול), ואותה כי היא מקבלת את מלוא תשומת הלב שלי וכל האנרגיה המינית שלי שמופנית כלפיה בעוצמה. מניח שיש גם עוד סיבות, אולי היא גם נהנית מהשליטה הזאת קצת, אבל ממה שהבנתי זה יותר קטע של גברים להיות נשלטים ופחות קטע של נשים לשלוט - ספציפית בהקשר הזה, של כלובון צניעות.

 

נשתמע בקרוב


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י