שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעול. שלה.

זה התחיל כעוד בלוג שמתאר את החיים שלי בכלובון צניעות.
מה שקרה מאז שננעלתי - לשיפוטכם.
לפני שנה. 9 במאי 2023 בשעה 11:09

 


אחרי כמה תקופות נעילה ארוכות יותר ופחות, הבנתי שיש בעיה מסוימת.

אני מתעורר לפחות 3-4 פעמים בלילה כי הזין מנסה לעמוד וכמובן שלא מצליח, ואז מושך את העור של האשכים וזה גם כואב בזין וגם שורף מאד בעור שנמתח עם הטבעת שמהודקת סביב האשכים.

אמנם, לאחרונה היא מצאה לי פתרון מסוים לכאבים: היא נתנה לי קרם מאלחש למרוח באשכים, וזה באמת קצת הפחית את הכאבים. אני עדיין מתעורר בלילה לפחות פעמיים, מכאבים של הזין שמנסה לעמוד מול כלובון מתכת, אבל העור קצת פחות שורף.

אם יש כאן עוד נעול שקורא אותי ורוצה טיפ, לקרם הזה קוראים עזרקאין והוא עולה 23 שקל בסופר פארם, בלי מרשם.

עדיין, הזין מנסה לעמוד וזה כואב נורא, וכמובן מעיר אותי לפחות פעמיים בלילה. אני מנסה לחשוב על פיתרון, אבל ממה שקראתי זה רק לתת לו להתרגל שהוא כבר לא יכול לעמוד בלילה מעצמו. מצד שני, אשתי נועלת אותי כל פעם למקסימום שבוע, אז לא נראה לי שהוא יתרגל ככה.

 

ניסיתי לחשוב על דרך לגרום לה לנעול אותי לתקופה ארוכה יותר, אבל זה גם קשה מאד וגם קצת פוחד מזה.

אני גם לא בטוח שזה כבר יהיה לה כיף. גם ככה אני תמיד חושש שהיא בכלל עושה את זה בשבילי ולא נהנית מזה בכלל. הרי תכלס אני זה שמרגיש את זה כל היום, היא בטח שוכחת שהמפתח עליה עד שזה לא עולה.

אני כן רואה שהיא נהנית מהתחנונים שלי, ונהנית גם להשאיר אותי נעול למרות שאני מתחנן, וכמובן נהנית מהאפקט של הנעילה על הסקס שלנו כשהיא כן משחררת אותי בסוף. ועדיין, אני לא בטוח שהיא הייתה עושה את זה אם היא לא הייתה יודעת שאני נדלק מזה.

בכל מקרה, קראתי אצל סוס האש על לוקטובר, שמרגש אותי נורא רק לחשוב על זה, להיות נעול חודש שלם עם סיכוי להארכה לחודשיים. עוד לא דיברנו על זה, אבל מצב שאם היא תחליט לנעול אותי באמת לחודש שלם זה אולי יגרום לזין שלי להתנהג בהתאם בלילה.

 


תסביך.

 


בעיקרון, כדי לגרום לאפקט כזה לקרות אני צריך, כנראה, לישון נעול הרבה מאד לילות ברצף. לאו-דווקא גם ביום. כלומר, אני יכול תיאורטית לקבל שחרור (אם היא תחליט לשחרר אותי כמובן) ואז להינעל שוב, וזה עדיין יהיה אותו אפקט לכאורה כי בלילה עדיין אהיה נעול.

הבעיה גם שכשהיא משחררת אותי ואנחנו שוכבים, היא לרוב כן רוצה לנעול אותי מיד אחרי כדי שלא אשן לא נעול.

אבל א. זה לא תמיד קורה, ולפעמים היא לא אומרת לי להינעל מיד אחרי אלא רק למחרת. ב. גם כשהיא רוצה לנעול אותי אחרי שאנחנו שוכבים, אני לרוב מבקש לישון לא נעול כדי לישון טוב בלילה ומבטיח להינעל בבוקר, ואז בבוקר מבקש/מתחנן לאונן קצת לפני שאני ננעל והיא לפעמים מסכימה.

אז זה גם בעיה. אני לא רוצה להפסיק לבקש שלא תנעל אותי בלילה, ומצד שני אני יודע שאני אצטרך לישון נעול כדי שהזין יתרגל לישון ככה.

 


תסביך, כאמור.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י