סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

למה צריך לתת שם להכל?

לפני 7 שנים. 4 בספטמבר 2016 בשעה 22:39

לפעמים בא לי לאסוף את כולן בשורה, להעמיד אותן על ההשלכות של המעשים שלהן עליי. אמנם כולם מושכים כתפיים ואומרים שככה זה, אני צריך לקבל את זה, דייטים זה סיכון רגשי, הן נפגעו בעבר, יש להן סיבות טובות, והמחמירות דווקא יצדדו בהן מתוך גישה כזו שמה שאישה עושה הוא תמיד מגננה ומה שגבר עושה הוא תמיד תוקפנות, אבל לא. את? שבועיים שישבתי כמו זומבי בעבודה, מרחתי את הזמן ולא הייתי מסוגל לעשות כלום, ועוד שבועיים אחרי זה עד שהתאוששתי; ואת? באסה חולפת של כמה ימים, לא נורא, אבל עדיין ממש לא לעניין; ואת? חודשיים ועדיין כל פעם שאני הולך לרופא או רואה כפפות חד פעמיות או רואה תכנית בטלוויזיה על רופאים צעירים, נזכר בך; חודשיים! מה עשיתי לך כל כך רע שלא טרחת אפילו לענות להודעה שלי? ואת, אחרי שמשכת אותנו לשכב בדייט הראשון (ואפילו לא חשבתי להביא קונדומים, עד כדי כך לקחתי אותך ברצינות) את בועטת אותי מהמיטה (בעדינות, בעדינות) אחרי שגרמתי לך לגמור, אומרת שאת שונאת One night stand אבל למחרת אומרת שאת בכלל לא בקטע של קשר כרגע, ולא בקטע של סקס, ולא בקטע של כלום, באופן כללי? והשורה מתארכת, לשמחתי כבר שכחתי את חלקכן, אתן מבינות כמה גרוע זה שאני שמח לשכוח?

 

פעם אחת, תסתכלו עליי, זו התוצאה של הפניית המבט, של הייבוש בווצאפ, של ההתעלמות המפתיעה שלא ציפיתי לה ומשנה את כל הפרספקטיבה בדיעבד. בחרתן בדרך הכי קלה לכן, פשוט לטרוק את הדלת ולהפנות מבט, לא משנה מה היה לפני, כן, ככה הרבה יותר קל לכן. אז פעם אחת, קחו אחריות, תבקשו סליחה כמו שצריך, תסתכלו ותבינו איך אתן הופכות אצלי לערימה של פגיעוּת שבונה חומות ומגדלי שמירה שיעמדו ביני לבין הקשרים הבאים, שיגרמו לי לפרש הכל לפי הניסיון העגום איתכן, וישאירו אותי מכונס בתוך עצמי כי באיזשהו שלב ייגמרו הכוחות להיפגע, אולי נגמרו כבר; כל זה רק כי היה לכן יותר קל, כי היו לכן סיבות טובות, כי כן, הלימודים נורא עמוסים עכשיו, והעבודה, ברור, כי למה בכלל להביט בעיניים של מי שנחשף רגשית בפניכן. בטח, זה קל, אני מבין, לכן זה קל, מי אני שאבוא ואחנך אתכן שזה לא חוכמה לבחור בדרך הקלה על הגב שלי.

יעל t​(נשלטת) - )-:
לפני 7 שנים
בכוח המוח{Aion} - זה מדהים. תמיד מזהירים נשים, שתשמורנה על הלב, כדי שהן לא תפגענה. תמיד זה הן שרוצות יותר מדי, והם שרוצים רק-דבר-אחד. כאילו שפגיעות זה לא משהו שקורה גם לגברים. נשים יכולות לסנן קשרים בלי להחשב כלבות, הן מסננות כל הזמן, משיבות ריקם פניות גבריות בלי הפסקה. הרי ברור שגברים יודעים להתמודד עם העובדה שהם נפלו במיונים. רק לנשים מותר לספר למה הוא מניאק, ולקבל בעקבות זאת אהדה מקיר לקיר.

לגופו של פוסט, זה לא נעים לסרב, להסביר מה הרכיב/ים שחסרים כדי שזה יצליח, אבל כדאי לך לזכור שנשים מחפשות את ה"אחד", כך ש95% מנופים לפחות. אצל גברים בדר"כ אישה צריכה רק לעבור רף מסויים, לא מאוד גבוה, כדי שזה "יעבוד" מבחינתם, לפחות עד שלב מסויים. אם אתה תבין את החשיבה הנשית, אני חושבת שתפגע ותשתבלל הרבה פחות.
לפני 7 שנים
אפורי​(מתחלף) - אני קצת לא מסכים עם הפסקה השניה שלך, פשוט כי היא מבוססת על אותו קושי שאני מתמודד איתו (ושנגדו כתבת בפסקה הראשונה) - הקביעות המגדריות הקטגוריות האלה. אני לא יודע אם יש חשיבה "נשית" (והרי פמיניסטיות טובות וגדולות ממני יגידו בוודאות שלא), ואם יש, אני לא יודע אם אלה בהכרח מאפייניה. כנ"ל לגבי הרף של הגברים. אני מצידי אף פעם לא ביקשתי הסבר על למה לא ממשיכים (למעט פעם אחת שכמה חברים המליצו). הרי זה עניין של חיבור וכימיה ותחושה ואני לא חושב שמלכתחילה קיים צ׳קליסט. והרי זה גם לא נעים לגרור בכוח. אבל דווקא בגלל שאין שום גורם אובייקטיבי בדברים האלה, אני חושב שצריך לכבד. ולהתעלם או לנפנף במקום להגיד בצורה מכבדת, זה הקושי הגדול שלי. זה ממש מערער, אז לצערי הפיתרון הפרקטי הוא קצת להיאטם מראש, פתרון מרובה חסרונות בעצמו.

ותודה על התגובה, את משהו מיוחד (:
לפני 7 שנים
בכוח המוח{Aion} - אני רק רוצה לחדד את הנקודה הזו, שאני לא מנסה להכשיר התנהגות שאינה מכבדת, וברור שהעלמות (או התעלמות) למשל, היא כזו. אני כן ניסיתי להגיד שלמרות שזה הכי אישי בעולם, יש בזה גם משהו שהוא לא אישי, הוא כן תלוי מגדר בעיני, באופן מסויים.
בכל מקרה, קצת עצוב שאתה נאטם מראש, לא בטוח שהחסרונות אינם עולים על היתרונות. (:
לפני 7 שנים
נקודת חן{זוג} - הכתיבה שלך מדהימה ובאופן כללי אתה עושה רושם של בחור מאוד טוב,
יחד עם זאת.. זה לא הפוסט הראשון שלך שאני קוראת על המצבים האלו
למה כל הזמן הבנות רעות אצלך? תהית לעצמך פעם?
לרגע איני מתנערת מפחדנות המשותפת לשני הצדדים
אבל תעצור רגע ותעשה חושבים עם עצמך לגבי הדרך שבה אתה מקבל תגובות
ולדרך שבה אתה משדר מסרים לצד השני.
גם אני שנפגעתי לא עולה על במה וצועקת "נו נו נו" פעם אחר פעם
הקורבנות לא מובילה לשום מקום.

בהצלחה בכל
נ.
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י