לא תמיד דברים חדשים עדיפים,
הם לא בהכרח מתאימים,
לא יושבים טוב,
לפעמים זה מאד יפה,
אבל המידה לא תתאים,
לא באשמת אף אחד.
לפעמים הבד לא מתאים,
גם אם רוצים שיתאים.
לפעמים הדברים הישנים עדיפים,
כבר קיבלו את הצורה הנכונה והטובה,
לא רע בהכרח "להיפטר" מהחדש,
ולחזור לישן והטוב.
"She's so much more than you're used to
She know just how to move to seduce you
She gon' do the right thing and touch the right spot...
Baby, you're so new age, you like my new craze
Let's get together maybe we can start a new phase....
You got me saying, "Ayo!"
I'm tired of using technology"
(Ayo technology)

