סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חרב פיפיות

אלף מטרילים לא יצליחו לצנזר אותי
לפני 6 חודשים. 7 בנובמבר 2023 בשעה 17:49

לפני כמה חודשים התחלתי לעבוד באיזה בר אפלולי בעיר. לא הייתי טובה בזה במיוחד וכל הזמן עשיתי טעויות אבל אהבתי את חיי הלילה ואף אחד לא שם לב לשטויות שהייתי עושה. אני חושבת ששברתי בערך שליש מהכוסות בתקופה הזאת.

אבל האמת שלא זאת הסיבה שלא עזבתי אחרי שתי משמרות, נשארתי שם למשך חודש רק בגללה. היא הייתה באה לשבת לידי כשלא היו אנשים והיינו מדברות המון, כשכל הצוות היה יושב לדרינק בסוף המשמרת היה קשה שלא לשים לב למשיכה בנינו. בפעם הראשונה היא לבשה חולצת רשת שקצת נקרעה וחששתי מכמה ברור היה שאני בוהה לה בחזה. עכשיו אני יודעת שזה היה ברור כי היא אמרה לי.

בשלב מסויים הבנתי שאני לא יכולה להמשיך ככה. יש לי מידה מסויימת של ערכים ומוסר ולא יכולתי לשכב איתה כשאנחנו עובדות באותו המקום, אז התפטרתי.

הקשר הזה היה מוזר מאז. היו הרבה קצרים בתקשורת משני הצדדים ובעיקר המון משיכה. אחרי שהתחבטנו הלוך ושוב החלטנו להיפגש שוב "בתמימות" לדרינק במקום שאבחר. מפה לשם דרינק אחד הפך לחמישה, ישבנו שם עד שהתחילו לקפל וביקשו שניכנס פנימה אז ישבנו על הבר והמשכנו לפטפט. היה רגע שבו הכל נעצר והיא נישקה אותי. היא נישקה אותי כמו שאף אחד לא נישק אותי בחיים האלה וזה היה מהפנט. היא צבטה אותי חזק בירך והיה קשה לא להוציא שום צליל כי בכל זאת לא היינו שם לבד אבל פאק, היא עשתה את זה טוב.

היא סיפרה שהיא מסבלטת דירה של חברים כאן בעיר ואמרה שיש לה בירות מעניינות בבית. היא אוהבת בירות של היפסטרים פלצניים כמו לסבית טובה. ידעתי שזה לא כדאי, שאני צריכה לבקש רשות כדי לענג גוף אחר אבל זה כבר היה מאוחר מידי, כבר נשביתי בקסם השפתיים שלה והיא עטפה אותי בחום שהיה קשה שלא להישאב אליו אז הסכמתי. עלינו אליה לדירה וישבנו במרפסת עם השותפה שלה, קשקשנו קצת פילוסופיה ושיחקנו עם הכלבה, התלטפנו והתנשקנו משהו כמו שעתיים.

היא הזמינה אותי לחדר שלה ושמה לנו מוזיקה נעימה ובדיוק כשהייתי על סף תחנונים היא הפשיטה אותי לגמרי. היא חזקה מספיק כדי להרים אותי ולהושיב אותי על הפנים שלה, מסתבר. העיניים הירוקות שלה הביטו בי מלמטה בהערצה, היה נראה שהיא יכולה לאכול אותי ככה שעות אבל גם אני הייתי רעבה. היא לבשה בגד גוף שחור, אהבתי את זה שבתנועה אחת יכולתי להוריד ממנה הכל. כל מה שחשבתי לעצמי זה כמה שהיא יפה, כמה שהכוס שלה יפה וכמה שהיא רכה. לא שמתי לב והלשון שלי כבר הייתה בתוכה. היא גם טעימה. היה לה קשה שתפסתי פיקוד על הרגע אבל היא לא רצתה שאעצור, אני יודעת שאני טובה ושאני לא הולכת להפסיק עד שהיא גומרת לי בפה כמו ילדה טובה וכפי שצפיתי, כך היה. אבל היא לא מהאנשים שמסוגלים להשאיר עבודה חצי גמורה, מהר מאוד היא התעשתה על עצמה וחזרה לעבודה.

לא הגעתי למקום שאליו הבאתי אותה אבל זה בסדר, היא צריכה עוד ללמוד. ומי יהיה מורה טוב יותר אם לא האדון אשר המריתי את פיו ובשלי השתמשתי כדי לטעום את עסיס התשוקה של הגברת שבשבילה עזבתי עבודה?

הודעתי לו בבוקר על מה שעשיתי והוא כעס. הוא כעס מאוד. ניסיתי להסביר אבל יצא לי עקום ובערך יום וחצי לא דיברנו. אלה היו 30 השעות הכי קשות בחיי. בסוף הוא סלח לי כי הוא יודע שאין בכוונתי לעשות זאת שנית, שדווקא היא מיוחדת ושעליה לא יכולתי להתפשר אז הוא הורה לי להזמין אותה לבירה אצלו בבית. האמת שכבר הרבה זמן אני מנסה לתת לו את מבוקשו, קשה למצוא נשים יפות שיצטרפו בספונטניות לפגוש את השולט של חברה שלהן אבל דווקא זאת די סוטה והייתי חייבת לפצות על מה שעשיתי. אז הצעתי לה לבוא ולא הופתעתי להיענות בחיוב, ידעתי שהיא תתעניין בו. נפגשנו אצלה בדירה והיא שאלה אותי קצת עליו, פרטים יבשים על מנת להבין לאן היא נכנסת. אני חייבת להודות שלא חשבתי שיקרה משהו מעבר למפגש היכרות אבל בדיעבד אני מבינה שהיא ידעה. וכך יצאנו לדרך ברכב החמוד שלה.

אז הגענו אליו בערב, אני קיבלתי חיבוק וסטירה בישבן ולה הוא לחץ את היד. הוא פתח לנו שתי בירות וישבנו בסלון, הם בעיקר דיברו אחד עם השניה ואני בעיקר ישבתי שם באמצע וניסיתי לשמור על קור רוח. הבנתי שהם מאוד דומים אבל הכי שונים בעולם, הם מאוד דומיננטיים והיה לי קשה עם משחקי הכוחות בניהם. בהתחלה היא קצת עשתה לו את המוות, היא אוהבת לאתגר ולבחון גבולות והוא אוהב צייתנות. שניהם מאוד אוהבים שליטה.

משום מקום שמעתי מילים מוכרות ולרגע השתתקתי. "תורידי לי את המכנסיים". הסתכלתי עליו, הסתכלתי עליה, הוא שאל אם אני מבקשת אישור ממנה כאילו מתוך עלבון ואמרתי שברור שאני מבקשת ממנה אישור, מה אם לא מתאים לה לראות זין של גבר שהיא הכירה לפני חצי שעה? כמעט התחלתי לבכות כשהוא לקח אותי אליו וחיבק אותי חזק, הבנתי שהוא ראה שזה גורם לי אי נוחות ושאני דואגת לשלומה של החברה החדשה שלי. לא חשפתי את הזין היפה שלו עד הרגע שקיבלתי ממנה אישור במפורש. רק אז יכולתי לעשות את עבודתי בתור כלבה טובה ולענג אותו כמו שהוא רוצה.

אז שמתי את כולו בפה כמו תמיד והיא ישבה מאחוריי. "זה מרטיב אותה" היא אמרה לו, והיא צדקה. זה עוד יותר הרטיב אותי שהם דיברו עליי ומעליי בגוף שלישי. אז המשכתי ללקק ולענג ולעשות כל מה שהגבר שלי אמר לי לעשות, ידעתי שהיא צופה וידעתי שאולי קצת קשה לה אבל בשלב הזה כבר לא יכולתי להציב גבולות בשבילה. בשלב הזה אני הייתי הכלבה והיא הייתה האורחת וכלבות טובות לא מתיימרות להבין את רצונות האורחים.

כשהוא סיים עם הפה שלי הוא אמר לי לעלות לחדר ולחכות כמו תמיד, היה לי קשה לחשוף את עצמי מולה בתנוחה הזאת אז קצת שיניתי את החוקים. שניהם הגיעו בערך דקה אחריי, הוא נעמד מאחוריי והיא ישבה על הכורסה. כל כך חיכיתי לרגע הזה שהוא יחדור אליי, שהוא יזיין אותי חזק ושיכאיב לי, כל כך אהבתי את הדרך שבה היא הסתכלה עליי כשהוא עשה את זה. היא נשכבה על המיטה מולי, הוא הורה לי לטעום ממנה. היא הייתה יפה ורכה וטעימה בדיוק כמו בפעם הראשונה. ברגע שהשפתיים שלי נגעו בשלה לא יכולתי לעצור, היא קיבלה את גורלה ואפשרה לי לתת לה שוב לגמור. בזמן הזה הוא רק שכב לידנו ונהנה מהנוף אז היא שוב נכנסה בין רגליי, מתחתיי, הפעם ברכות מטריפה שכזו שהביאה אותי לקצה גבול היכולת. הוא כבר יודע לזהות מתי מגיע הרגע שלי, הוא ידע שזה לא הזמן לעצור ונתן את ההוראה להמשיך, לתת לי למצות את הרגע. אני שמחה שהיא הקשיבה לו הפעם.

הפה שלי עבד המון באותו הערב ואני מודה שהיה לי קשה לקראת הסוף, אבל הוא מילא אותי בזרע שלו וידעתי שעשיתי טוב.

שכבנו שלושה במיטה גדולה, אני בין השניים שרוצים רק שיהיה לי בטוח ונעים. קצת קשקשנו ואז יצאנו חזרה אל החצר, כבר הייתי עייפה נורא. היא שמה אותי בבית כמו ג'נטלמן אמיתי אבל כשהגעתי הביתה ונכנסתי למיטה שלי לא יכולתי להירדם. הייתי צריכה לעכל את כל מה שקרה בנוסף להמבורגר הענק שאכלתי ובסוף לא ישנתי טוב בכלל. אני לא מצטערת על אף רגע, לא על חוסר השינה שגרם לעייפות נוראית בראיון עבודה ולא על הרגעים המלחיצים בהתחלה. אני יודעת שהיה לה טוב, לכן גם לי היה טוב. לו בטוח שהיה טוב.

אני לעולם לא אשכח את הערב הזה.

חלקה כאישה​(נשלט) - קינאתי בך בתאווה !
לפני 6 חודשים
מתוקיי​(אחר) - כתוב טוב!
לפני 5 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י