סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חרב פיפיות

אלף מטרילים לא יצליחו לצנזר אותי
לפני 6 חודשים. 9 בנובמבר 2023 בשעה 10:37

אני אוהבת תבשילים כאלה מושקעים עם הרבה תבלינים ורגש אז קשה לסרב כשמזמינים אותי לאכול קערת קארי. כך יצאתי מהבית חדורת מטרה לטעום מהסיר שהוכן כתירוץ להזמין אותי פנימה. נכנסתי והתיישבתי בחוץ, היא מזגה לנו שתי כוסות מלאות יין פטישים והניחה שתי קערות מלאות בכל טוב.

בביס הראשון התאהבתי כי תבינו, לא הרבה פעמים יצא שבישלו במיוחד בשבילי ארוחה טובה ומושקעת.

אני סיימתי את כל הקערה בתוך שלוש דקות לערך והיא כמו ציפור קשקשה ולקח לה בערך חצי שעה לנקר את הדייסה שבישלה. דיברנו המון כרגיל ולמדתי עליה הכל, את כל הדרך שעברה עד הלום היא לימדה אותי לפרטי פרטים ובאופן מפתיע זה היה נחמד. בדרך כלל אני לא שואלת ולא מתעניינת אלא אם כן מציעים וגם אז, אני איפשהו בין הקשבה לריחוף כי בסוף רק חלק מהדברים חשובים אבל הפעם הצלחתי למצוא עניין. הפעם היה לי חשוב לשמוע את כל השיעורים שלמדה כי הפעם היו דברים בגו. 

עניין השליטה קורץ לה. היא למדה עליי הרבה מהבעלים שלי ואני יודעת שהיא רוצה לדעת עוד. בהשראתו היא המציאה לה דמות וברגע ההוא היא הייתה המנטורית, היא העבירה לי הדרכה שלמה על איך להתנהג מולה.

"את עונה לי רק בכן ולא ובסוף, את השם שלי. זה ברור?"

"הידיים האלה הן חזקות ולא סתם, אני מתאמנת קשה על הגוף שלי במיוחד כדי שיראו וירגישו."

"כשאני חושפת את עצמי ואותך מבחינתי זה קדוש ואת לא נוגעת בכלום בלי רשות, הבנת?"

"כן, ש." עניתי לה.

אני יודעת שזה הכל משחק, היא לא באמת שולטת והיא לא מסוגלת להחזיק אותי כל כך קצר ליותר מכמה דקות. הרי ברור היה שהיא לא תעצור אותי כשאנשק אותה בין הרגליים, הוכחתי את זה ברגע שהאצבעות שלי חדרו אליה והיא נמסה לשלולית מתוקה. היא אוהבת שאני נוגעת בה איך שבא לי, שאני מדברת אליה איך שבא לי ושאני גומרת עליה איך שבא לי. היא סתם משחקת אותה קשוחה.

היא לא יודעת איך לגרום לי לציית כמוהו.

זה היה טוב, משלושת הפעמים האלו שהייתי איתה זה היה הכי טוב. אחר כך שכבנו במיטה, סיימנו את בקבוק היין ופתחנו עוד אחד. נשארנו ערות עד שלוש לפנות בוקר וכבר הייתי די עייפה.

אני לא טובה בלישון באופן כללי אז כשעוד אנשים מעורבים בעסק זה פשוט לא קורה בכלל. הסברתי לה את העניין וזה מקסים שהיא הבינה, אפילו הייתה ג'נטלמן שוב ולקחה אותי הביתה במקום שאלך לבד בין סמטאות העיר האפלה. נכנסתי הביתה והדלקתי את האור, רציתי לגלגל לי סיגריה כשלפתע משהו בזווית העין תפס את תשומת ליבי.

דם.

נכנסתי לחדר המקלחת והמראה שמולי הראתה לי הכל- דם על הידיים שלי ודם על הפנים שלי, רוצחת קניבלית זה מה שאני.

סתם, לכל אביר יש דם על החרב וטרקטור טוב חורש גם בבוץ ובכל זאת, אפשר להיות סימפטית ולהודיע מראש.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י