צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פורצת מסתורית בשחור...

פנטזיה שלי שחוזרת בוריאציות שונות עליך,את מחכה שאלך לישון, מחייכת חיוך מרושע והולכת להתלבש ולהתכונן...
את מוציאה את המכנס עור שצמוד מדי עליך עם החור למטה, לובשת מגפיים שחורות מעור עד הברך, חולצה שחורה צמודה שמבליטה את החזה שלך, כפפות עור שחורות ומסכת סקי שחורה... את פותחת בשקט את דלת חדר השינה שלי ומורידה בעדינות את השמיכה, מתיישבת עלי ומניחה את הכפפות עור על הפה שלי, מקרבת את הראש לאוזן שלי ולוחשת, אם לא תתנגד לא תיפגע, אני מבולבל ועם זאת מגורה ולא מסוגל להתנגד, את שולחת את הידיים עמוק לתוך התחתונים שלי ומאותו רגע אני כולי שלך להתמסר לכוח שלך ולמגע שלך אני לא יודע מי את אבל אני חושק בלך בכל עצם בגוף שלי. אני הופך לצעצוע שלך שקשה כל הזמן בנוכחות שלך, מספיק לי לראות את העיניים שלך מתוך המסכה ואני מכיר אותך מנשק אותך מוריד את המסכה ומגלה אותך הפורצת ששוכבת כל לילה לידי ופיצחה את הפורט נוקס של הלב שלי...
לפני 3 חודשים. 21 בפברואר 2024 בשעה 8:35

בשנים האחרונות אנחנו מאוד משתפרים 

בלמצוא כוכבי לכת חדשים שנמצאים במערכות שמש אחרות, מצאנו כבר אלפי exoplanets רובם המוחלט מחוץ לגולדי לוקס זון (האזור שמאפשר מים זורמים, לא קר מדי שהמים קופאים,ולא חם מדי שהמים מתאדים) אבל מצאנו כבר כמה סופר כדורי ארץ שמקיימים את התנאים הדרושים רק הרבה הרבה יותר גדולים ויתכן שאם יש מים זורמים עליהם ואוקיינוס קיים יתכנו תנאים פסיכיים כמו גאות ושפל של גלים של 700 מטר, עדיין דיי בעייתי בשבילנו כבית חדש.

אבל כשנמצא בוודאות עוד כוכב ירוק כמו שלנו עם תנאים דומים, אנחנו לא באמת יודעים מה ההשלכות יהיו מבחינת התושבים שלו. האבולוציה בוחרת לפעול על מינים בהתאם לתנאים, משום שאין לנו אף נסיון קונקרטי עם עוד מין על כוכב אחר נשאלת השאלה אם היא תבחר בסוג של חיי אחר להיות השולט אלפא של הכוכב או שהיא תבחר תהליך כמו פה שיוביל מהקופים אל האדם המודרני. 

אבל תארו לכם שעל כוכב ירוק אחר יושבים עוד בני אדם כמונו, עם רצונות ותקוות ואהבות ומלחמות, תארו לכם שאיש או אשת החלומות שלכם נמצאים דווקא שם. ואתם שאין לכם שום דרך להגיע לשם בתקופת חייכם (אוליי עוד כמה מאות שנים כשנצליח לפתור כמה בעיות אנרגיה אקוטיות) יושבים פה על הכדור ומחכים ודופקים תראש בקיר  והאירוניה רוקדת ריקוד עם צ'רקסי על חשבונכם. 

ואולי סתם משעמם לי בבוקר ויש לי יותר מידע לא חיוני בראש אבל אוהב לדמיין...

 

שיהיה יום טוב ושכל אחד יגיע לעולם הירוק שנכון לו...💚🌌🛰👾👨‍🚀☄

 

 

https://youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_kJ6pm0l3Tx-jLt0l3HP52SjaIAL6uF0-M&si=fYiG_NVOISpweuGP

 

שלג באביב - אין לדעת אבל אולי כנשמה ללא גוף :)
לפני 3 חודשים
KINKI OZZY​(מתחלף) - אבל נחמד לחשוב על זה🙃
לפני 3 חודשים
שלג באביב - נחמד בהחלט. אלו מחשבות מוכרות למדי...
לפני 3 חודשים
pixsi - בגלל זה החייזרים באים לשאוב מים מכדור הארץ.. מסתבר .. בא לי ללכת לפגוש אותם שם בארץ הנבאחו וגם לפגוש אינדיאנים.
לפני 3 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י