בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

TOP ( the orma place)

כמו הערוץ יוטיוב שפעם היה לי החלטתי לקרוא לבלוג הראשוני שלי כאן בשם הנוסטלגי (בשבילי) . אני חדשה כאן באתר בין אריות ובין לביאות או בין כלבים ובין כלבלבות . מקווה שתהנו מהבלוג שלי כמו שאני הולכת להנות ממנו ;)
לפני שבועיים. 25 באפריל 2024 בשעה 16:34

אז היוש לכל הקוראים הקבועים שלי וגם לאנשים החדשים ורנדומליים , לא היתי כאן בערך שלוש ימים בגלל החג המעלף שלנו - שגם היה די עצוב אבל אנחנו חייבים לבחור בחים 🙏🏼✨💋.

אז אני יתחיל בזה שהבנות שלי Baby Monster הופיעו היום on MNET countdown והפכו את זה למופע שלם שזה אייקוני בעיני והכל בלייב 😍 אין המון להקות / אמנים כאלה כיום בגאנר הזה וזה למה זה מרשים אותי 😄 . 

נקודה מספר שתיים שאני מתארגנת להופעה הרביעית כאמור של עומר אדם היום בערב וזה קרה כזה מהרגע להרגע , אמא שלי שאלה אותי אם אני רוצה לבוא ? אני לא כל-כך מאזינה לעומר אדם באופן בכללי מי ששם לב לסגנון שלי חושבת שכבר ידע אבל לאלו שלו חח אז עכשיו כולנו יודעים . 

הפרצוף לגמרי סנטץ שזו היתה הכותרת המקורית אבל לכבוד הבלוג החגיגי שלי slap this ass boy 🍑🍑.

חבל שצריכה לטשטש אבל שומרת על פרטיותי אחרי הטיפים בפרטי:) .

חוזרת לנקודה מספר שתיים אז פשוט חבל לוותר על כרטיסים ששווים 1000 שקל משו כזה אם אני לא טועה. מסתבר ששכן שלי פה בבניין נגן של עומר אדם וגם כותב שירים לכל מיני מפורסמים ובלה בלה בלה נחמד מאוד - מה שפחות נחמד שהוא נשוי עם ילדים אבל לפחות קיבלתי כרטיסים - אמא שלי 🤣🤣, ממש סיפור בהמשכים.

יצא לי סופר בלוגרית ואני מרוצה מזה ברמות כי אני גם כרגע כותבת בלוג - סטגדיש lol . אבל ממליצה ברמות בננות וגם כל המתלבשות , טרנסיות , קוויריות , לסביות , ביולוגיות , א מיניות או סתם גברים שמתחפשים שפנו אלי בפרטי לגבי האיפור והנראות זה לגמרי מוקדש לכם 💖 בבלוג שלי יש מקום לכולם כולם ! 

בשביל להראות טוב צריך להשקיע ואנשים לא מבינים שזה עבודה וזה עקביות וזה להתאמן על זה . לקח לי תכף 10 שנים להגיע לזה , הכל אפשרי פשוט כל הזמן תספגו ידע ותלמדו ותיהיו עקביים ותגיעו לשמיים הגבוהים, מאחלת לכם מכל הלב . 

נקודה מספר 3 אני נורא נהנית כרגע וגם לכתוב בבלוג שלי זה כמו בייבי שלי או יומן אפשר להגיד . חבל שאני לא עושה את זה יותר לאחרונה לעומת העבר שהייתי יושבת פה יום יום אבל אף אחד לא משלם לי על זה :) 

בקיצור אני יזוזה לי אבל שמה לכם כאן למטה את ההופעה הכי טובה שראיתי לאחרונה במיוחד עם בנות כאלה צעירות מוכשרות, חבל שאני לא הסוכנת שלהם אני עושה עבודה מצוינת ;) 

שלכם בשבילכם 

Xoxo

ליאני ✨ 

vladisons - נתקלתי לראשונה בבלוג שלך ,
חייב להגיד את אלופה
לפני שבועיים
badgalbariti - תודה לך מכל כל כל הלב 💖 ממש כיף לשמוע
לפני שבועיים
מפוקפק מגדרית​(מתחלף) - באמת היה מפתיע בהתחלה לקרוא שאת הולכת להופעה של עומר אדם, אבל חינם זה חינם בסופו של דבר. מקווים שהצלחת להנות מזה גם שזה לא הסגנון שלך!
לפני שבועיים
badgalbariti - תודה לך. מאוד
לפני שבועיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י