לפני חודש. יום שלישי, 19 במאי 2026 בשעה 7:08
מחוץ לאוטו כשהנייד וגבינות במאות שקלים בתוכו ואת מתקשרת לאביר על הסוס הלבן שלך משלושה מכשירי נייד שונים - קופאית חמודה, עלמה חשדנית ועוד קופאית שמלגלגת עלייך - והוא שואל אותך: מי זאת? כי הוא לא מזהה את קולך! ואת מתחילה לבכות לו בטלפון שננעלת מחוץ לאוטו ואין לך מילים לתאר כמה את סתומה ואת לא מאמינה שזה קרה לך למרות שאת תמיד הכי נזהרת ויש לך פיפי כבר שעה ועמדת בכל תור אפשרי בסופר ונמאס לך שאין לך משרתים שעושים לך קניות ובטח הגבינות יתקלקלו ואת בוכה ובוכה והוא שואל, נבט? (לא באמת קוראים לי נבט, אין מצב שתנחשו את שמי) ואת עונה בעצבים מדודים ״כן״, והוא עונה: ״אני כבר מגיע״ ותוך פחות משעה הוא מגיע ומציל אותך מעצמך?
לא? אז מה הטעם לחיים?

