ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Cumback

אני באה והולכת והולכת ובאה
הפעם לא באתי כדי לאפשר למישהו לקחת אותי
הפעם אני כאן בשביל לאפשר לעצמי להתבטא
אני פה כדי להישאר אבל מסיבות אחרות לגמרי
הייתי רוצה לחפור בעצמי יותר מאשר שמישהו אחר יחפור בי
אני רוצה למצוא בעצמי את התשובות לעצמי
לפני 3 חודשים. 21 בינואר 2024 בשעה 23:39

מה הוא עבורי. כמה נפח הוא תפס בחיי.

אין לו מושג כמה אני מכורה אליו, הגוף והנפש שלו זועקים לו יותר ויותר בכל יום שהוא לא נוגע בי.

אני צריכה אותו, כל הזמן. חושבת עליו ללא הפסקה, הוא בשגרה שלי, במחשבות שלי, בלב שלי ובדם שלי. מטייל לי בורידים כמו סם, הסם הכי חזק וממכר שנכנס לי לגוף.

הוא החלום שלי, השגרה שלי, הפנטזיה שלי והאהבה שלי. הוא לעולם לא יבין כמה הוא שלי כמו שלעולם לא יבין כמה אני שלו. הוא לא יודע מה עוד אקריב למענו, מה עוד אוכל לעשות עבורו… כל יום מחדש.

הוא לעולם לא ידע כמה אני זקוקה לו, כמה שאני צריכה את הידיים שלו מטיילות לי כל הגוף, כמה אני צריכה את המילים שלו מנגנות לי על הלב וכמה אהבה עוד יש לי לתת. רק לו.

הוא לעולם לא ידע כמה חשופה אני מולו, פגיעה ומאוהבת, עירומה, נטולת כל מגננה או חומה… לא נותרה שכבה אחת שתגן, הכל נמס למילותיו, למי שהוא, לאדם המיוחד הזה שהוא. הוא לא יודע כמה מיוחד הוא עבורי.

הוא לעולם לא יבין איך לקח לב מאבן והפך אותו לאנושי וחי ופועם… וחדר אליו כמו שאף אדם אחר לא חדר. לאט לאט פילס את דרכו לתוך הלב הזה, שלא רצה שאף אדם יחדור אליו לעולם, פשוט כך.. בלי טיפה של מאמץ

ניגון לתשוקתי​(שולט) - כותב לך מילים אלו כרגע... בלב מלא אהבה, בנפש מלאה ברוגע... ובאושר מוחלט. אל תפסיקי לגעת בי, גוף ונפש. אוהב אותך בייבי שלי!!!!
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י