שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני שנתיים. 23 במרץ 2022 בשעה 21:09

אני באוטו, בדרך חזרה מפגישה.  אני שולח לה הודעה שאני בסביבה. אני יודע שהיא מאוד עמוסה ובטח ייקח זמן עד שהיא תראה את ההודעה. 

להפתעתי כעבור דקה נכנסת ממנה הודעה: "אל תתרחק,  עוד רבע שעה אני מסיימת פגישה ויש לי קצת הפסקה עד הפגישה הבאה".

אני מיד מסתובב וחונה. ממתין עוד מספר דקות ועולה אליה. אני נכנס למשרד שלה. היא יושבת מאחורי שולחן העבודה שלה.  היא מביטה בי וקמה, עוברת לספה בצד החדר ומתיישבת. מסמנת לי לבוא אליה. אני ניגש אליה וכורע מולה. היא מגישה לי את ידה באצילות ואני מנשק את ידה. היא מושכת אותי אליה ואני מנשק אותה .

"אני רוצה שתענג אותי לפני הפגישה הבאה שלי".  לוקחת את ידי ומובילה אותה בין רגליה. אצבעותיי נכנסות מתחת לתחתון שלה למקדש החם שלה. מרגיש את הרטיבות מצטברת לאט לאט. היא מושכת אותי אליה ומורידה ממני את החולצה. מסמנת לי לעמוד ומושכת את מכנסי למטה עם התחתון , חושפת את הזין הנעול בכלובון ומחייכת בהנאה. אני חוזר לריצפה על ברכי מושך את תחתוניה למטה ומצמיד את פי לשפתיה התחתונות. לשוני מלטפת את הדגדגן החם שלה. ידיה מצמידות אותי אליה. פי ולשוני עומלים לענג אותה. הרטיבות שלה מתגברת . עוד כמה דקות עוברות ואני ממשיך . אני יודע שעוד מעט היא תתחיל פגישה נוספת ולא נשאר הרבה זמן. 

היא מגיעה לעונג שלה והרטיבות מתפרצת ממנה עם אנחה ארוכה . נותנת לי לשתות ממנה הכל לטעון את עצמי ממנה. שולחת את ידה וחופנת את הזין הנעול שלי. מחייכת אלי בהנאה. נשענת לאחור ומדליקה לעצמה סיגריה. 

"עשית עבודה טובה, הטענת אותי באנרגיה  בפעם הבאה תוזמן לטיפול מלא" 

אני מתכופף ומנשק את רגליה של האלילה שמולי. 

"עכשיו תתלבש, עוד מעט יש לי פגישה נוספת" 

אני לוקח את בגדי כדי להתלבש אך לפני שאני מספיק היא לוקחת ממני את התחתון שלי ומודיעה לי שזה נשאר אצלה. אני מתלבש והיא מלווה אותי אל הדלת. לפני שאני יוצא אני עוטף אותה בידי, מצמיד אותה אלי ומנשק אותה נשיקה ארוכה ולוהטת. 

יוצא החוצה ושומע את הדלת נסגרת מאחורי. עוד לפני שאני מגיע לאוטו אני רואה שנכנסת ממנה הודעה. אני מביט במסך, קורא את ההודעה ומחייך.....

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י