סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני שנתיים. 24 במרץ 2022 בשעה 16:19

אני מביט בהודעה שנכנסת לנייד שלי: "התבטלה לי פגישה, תהיה פה בשעה שלוש לטיפול מלא" 

אני מסיים כל מיני דברים בעבודה ועולה על האוטו בדרך אליך, דואג להקדים קצת, העיקר לא לאחר לך. 

אני מגיע כעשר דקות לפני הזמן וממתין בחוץ, שולח לך הודעה שאני בחוץ ממתין. חמש דקות לפני את שולחת לי הודעה: "ליד הדלת יש שקית כחולה, תתפשט לגמרי ותכניס את הכל לשקית . לאחר שסיימת תחכה ליד הדלת על ארבע" 

אני מביט שאין אף אחד בסביבה. מביט בשעון ורואה שיש לי רק 3 דקות להיות מוכן. אני ממהר לסיים והכניס את הכל לשקית. רואה שנשארה פחות מדקה. נעמד על ארבע ומחכה, מקווה שאף אחד לא יעבור בטעות ויראה אותי ככה.

הדלת נפתחת ואני רואה את העקבים שלך על הריצפה ממש לידי, אני על ארבע, את עומדת מעלי ועדיין לא אומרת מילה, את לוקחת את השקית מהריצפה. שוב שקט מתוח, רק שאיש לא יעבור עכשיו. 

פתאום אני מרגיש שאת שמה לי קולר על הצוואר ומושכת אותי אחריך לתוך החדר. את לבושה בחולצה צמודה ומכנס עור שחור, המראה הזה מעביר ואתי על דעתי, רוצה להתנפל עלייך בנשיקות אך ממתין בצייתנות למצוותך. 

את מגישה רגל קדימה ואני מיד נושק לכף רגלך בתוך נעל העור השחורה. מיד עובר גם לרגל השניה. את מתיישבת על הספה ומושכת אותי אליך, על השולחן מונחת כוס קפה שהכנת לך מבעוד מועד. את לוקחת את הכוס בידך ומרימה את רגליך ומניחה אותן עלי, על ההדום שלך. במשך כמה דקות את שותה לך בנחת את הקפה. " היום תקבל טיפול יסודי, אתה יודע שאתה שייך לי?"

"כן גבירתי האלוהית" אני עונה.

"אני אעבור עכשיו למשהו יותר נוח" את מורידה את המכנס והחולצה, עומדת עם הגב אלי חושפת את החלק האחורי של גופך האלוהי, מורידה את החזיה. אך אני רואה רק קצת מהצד. את לובשת שמלת מיני רחבה. 

"בוא אלי, תוריד לי את התחתון ותנשק לי את הישבן". אני מתקרב מושך למטה את התחתון הדק ומצמיד את שפתי לישבנך המופלא. מנשק אותו בלהיטות, לא מפספס את נקודה, אף פיסת עור. מפסק את שני הפלחים וקובר את פני בתוכם. מתמכר אליך מרגע לרגע. נושם את הנשיות המופלאה שלך. הלחץ בתוך הכלובון שלי עולה מרגע לרגע ונראה כאילו עוד מעט אפילו כלובון המתכת לא יחזיק מעמד בלחץ.

את מתיישבת חזרה על הספה ואת מסמנת לי להמשיך, אני כבר יודע מה את רוצה ולשוני נכנסת עמוק לתוכך, מלקקת ומרטיבה אותך, שפתי מוצצות את הדגדן שלך וגורמות לרטיבות להתפוצץ בתוכך, אני ממשיך עוד ועוד, לא מפסיק עד שהרטיבות שלך מתפוצצת על פני ובפי. מלקק אותך ושותה הכל.

 

רגע את עוצרת אותי וקמה להביא משהו. את חוזרת עם סטראפאון גדול, אומרת לי לעמוד ומלבישה לי אותו מעל הדגדגן הנעול שלי. משכיבה אותי על הריצפה ומתיישבת עליו. רוכבת בהנאה על הזין הזה שמחובר אלי אבל יודעת שאני לא יכול להרגיש כלום, נשאר מגורה וצייתן אליך, מקנא בסטראפאון שזוכה להיות בתוכך. את עולה ויורדת עליו, דוהרת עליו בהנאה מגמירה את עצמך שוב ונהנית מזה שגם הוא וגם אני אף פעם לא נגמור. אחרי עוד גמירה את קמה ומתיישבת על פני ומצווה עלי ללקק הכל ממך.

 

את לוקחת רגע לנשום ואז מורידה ממני את הסטראפאון. מעמידה אותי על ארבע על הספה ונעמדת מאחורי, הפעם את לובשת את הסטראפאון עלייך, נעמדת מאחורי שולחת אצבע לתוך התחת החשוף שלי, אחריה עוד אצבע ולאט לאט מרטיבה אותי מבפנים. ואז את מחדירה אלי את הסטראפאון, החדירה הראשונה קצת כואבת ואני משמיע גניחת כאב אחת, את מתעלמת וממשיכה להחדיר אותו יותר עמוק. ברגע שרובו בפנים את מתחילה לזיין אותי מאחור, בהתחלה לאט ומגבירה את הקצב, מזיינת אותי בדוגי ומוסיפה ספנקים בתחת תוך כדי, הקצב מתגבר, הדקות עוברות ואת ממשיכה עוד ועוד,

"אמרתי לך שתקבל טיפול מלא היום?, אני מזיינת לך את הכוס האחורי שלך, אתה החור שלי"

את ממשיכה ככה עוד ועוד שמחליטה שמספיק. מורידה ממך את הסטראפאון. 

אנחנו מתיישבים על הספה יחד, את עם השמלה ואני עדיין עירום לגמרי, את מחבקת אותי, מצמידה אותי אליך ואני מנשק אותך. אנחנו נצמדים ומתנשקים מספר דקות. אני מלטף אותך ואת שיערך, את מעבירה את אצבעותיך על גבי ומרגישה את הזין שלי לחוץ בתוך הכלובון שלו. 

רגע לפני שנגמר אני מנשק אותך שוב. " תודה לך אלוהית, תודה שאת קיימת, תודה שאת כל כך מדהימה"

את משחררת אותי ונותנת לי את השקית עם הבגדים. אני מתלבש אבל לפני שיוצא שוב מצמיד אותך אלי ומנשק אותך.

אנחנו נפרדים ואני יוצא לאוטו. הודעה ממך: "מאוד נהנתי, יהיה המשך, צפה להפתעות....."


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י