בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

התחלה חדשה

אחכה לך, אחכה לך בסוף הדרך,
קח את הדימעה את הכאב
לפני 16 שנים. 27 במאי 2007 בשעה 21:50

כבר יומיים אני מתחבטת עם עצמי אם לכתוב על זה או לא לכתוב על זה.
אני יודעת שאני אקבל מלא ביקורות, קיטונות של שוב את יוצאת נגד הבנות, שוב את לא מבינה כלום מהחיים שלך, אין לך רגשות (פולניה, למה כבר אפשר לצפות?). ל-N ול-ש יהיה שוב במה לאכול אותי, ובמעידה הראשונה שלי זה יוטח בפני אם זה קשור או לא קשור, אבל לא נורא שיהיה לכן בתאבון. אבל לא יכולה להמשיך וחייבת להוציא את זה החוצה בעקבות השרשור בבנים על הבנות.

דובר שם על שתי בנות, בגירות (אחרי שלושים אם הבנתי נכון), חברות טובות, אחת עם נטיה קטנה לבסד"מ והשניה עם נטיה גדולה לבדס"מ הרוצה לרצות את הדום שלה עם ניסיון של שנים ומוביל בתחומו (נשמע כמו הצעת עבודה לתפקיד שיווקי מעניין).

ביקש מהן או אפילו דרש מהן סשן משותף עם מוטיבים לסביים מובילים. כמה שהן לא דיברו בינהן הן לא ממש היו סגורות על כך שהן רוצות את זה. אחת אפילו לא רצתה יותר מהשניה, והשניה רצתה כי הוא רצה.

ואני שואלת קיבינימט עד מתי יגיעו למצבים האלו? כולם התקיפו את הדום המוביל בתחומו ובנסיונו לאן הוא נעלם? נכון, יש לו יד ורגל בעניין. אבל בנות יקירות, לאן הלך השכל שלכן לטייל? אתן רואות שאתן מדברות בינכן, ואתן לא מגיעות לשום הסכמה כל שהיא בנושא של איך ומה ובכלל למה אנחנו צריכות לעשות את הסשן הזה כשאנחנו בכלל בלי נטיה לסבית כלשהיא?

גם אני עמדתי לא פעם במצב שרציתי מישהו, אבל ידעתי שברגע שאני אעשה צעד אחד לכיוון שלו אני מפילה את עצמי. ואני אפול נפשית חזק, אז עצרתי את עצמי, ותאמינו לי לא הייתי ממש בגירה כמו הבנות בסך הכל שנתיים שלוש מעל העשרים. רק יצאתי לעולם הגדול, פעם אחת זה היה מישהו בן 35, שנורא רציתי אבל זה היה מוגזם מידי, ופחדתי לתת לעצמי להסתחרר איתו. ופעם אחרת זה היה שותף לדירה במשך שנה, שלא יכולתי לדעת שאני אהיה עוד אחת משובל הבנות שילכו ויבואו כשרק יתחשק לו.

כשהייתי לפני סשן ראשון עם מי שהיתה גבירתי, דיברנו הרבה בטלפון. לכל אחת מאיתנו היו ציפיות, באנו לסשן כשאנחנו יודעות שזה יקרה. לכל אחת מאיתנו זאת היתה הפעם הראשונה להיות עם אשה. לא ממש ידעתי מה עושים ואיך והיא הרגיעה אותי במשפט "שאשה יודעת מה טוב לאשה". אבל הגענו לסשן בידיעה ובהשלמה שזה יהיה. גם אחרי שנגמרה לה מערכת היחסים שלנו של גבירה ושפחה, נשארנו עדיין חברות. אבל כל זה היה מתוך השלמה ורצון של כל הצדדים לממש את זה ולא מתוך הכרח.

מישהו יכול להסביר לי פעם אחת ולתמיד מה הבעיה בלהגיד לא? מילה של שתי אותיות, והברה אחת. משהו שלא נמשכים אליו, לפעמים אפילו נראה ונשמע מגעיל, משהו שאולי אפילו יעשה רע על הנשמה, למה צריך להסכים ולבצע את זה? נכון שהדום מנייאק ורצה להשביע איזה פנטזיה שלו, אבל לאן התפלק לכן השכל?

הייתי כאן - את דעתי בנושאים האלה את יודעת ומכירה
לצערינו יש כאן לא מעט, איך להגדיר בעדינות
ושיאכלו רק אותך כי אני ממש לא טעימה
חלשלושות..( בבקשה לאכול רק את ורדית )
נושא "עקר"
אין עם מי לדבר
אין אף אחד בבית
לפני 16 שנים
דלפי דולפת - כן את זה הבנתי שאת לא טעימה
אין עליך בשר
אצלי יש הכל, בשר דל, בשר שמן ועוד כל מיני שאריות אחריות.

לפני 16 שנים
ג'ולי​(לא בעסק) - השכל הלך לאותו מקום שהוא הלך,
ברגע ששפחה מסכימה שהדום שלה,
ישאיל אותה לדום אחר,
כשהוא לא יכול להיות איתה ,
מסיבה כלשהי.

הלך ואיננו.
לפני 16 שנים
דלפי דולפת - זה לא היה בקטע של השאלת שפחה
זה היה בקטע שהדום רצה שתי חברות בקטע לסבי
לפני 16 שנים
Madame T​(שולטת) - לשם כך נקבעים גבולות בין דום/ית לסאב/ית. אם נשים במקרה של נשים (או גברים במקרה של גברים) הם גבול מבחינת הסאב או הסאבית יש לכבד גבול זה ולא לכפות זאת עליהם רק כדי לספק פנטזיה שלו. והן מצידן אכן צריכות לבוא ולומר לו 'לא', זה גבול עבורנו.
הבעיה היא כפי שאמרת הרצון לרצות את האדון, מידת ההשפעה שיש לו עליהן שמביא לקושי לסרב וכן הלאה, וחבל מאד שזה כך....
לפני 16 שנים
מיכל המאלפת​(שולטת) - קודם כל - מסכימה עם הכל..
בדיוק לשם כך גבולות. אני אמרתי לנשר שלי שאם יש משהו, אפילו מנטאלי שלא נראה לו או לא מתאים לו מאיזו שהיא סיבה שיבוא ויגיד.
אין לי שום הנאה מלכפות דברים ואני נהנית כשגם הצד השני נהנה.
זו הסיבה שאנחנו כאן, לא? גם נשלטים נהנים, וגם נשלטים הם בני אדם, ולדעתי הנשלטים צריכים להיות כנים עם השולטים שלהם בקשר לגבולותיהם והעדפותיהם.
חוץ מזה, "לא" היא לא מילה גסה בכלל. היא מילה שאומרת שההנאה הסתיימה ומתחיל כאן סוג של ריצוי...
בתור שולטת אני אומרת לכל הנשלטים/ות באשר הם: אם יש מקום שבו אתם צריכים להיות חזקים - זה כאן.
(בשאר המקומות תנו לי להיות החזקה)
:))
והשכל? הממ.. אין שכל - אין דאגות..
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י