אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

המושבניק

ברוכים הבאים לחיים שלי, סוף סוף יש מקום שאני יכול לשפוך בו את כל מה שאני חושב...
מצד אחד עומק (כן יש עדיין גברים שמביעים רגש...)
מצד שני...
מקווה שתהנו מהעולם שלי ושתביעו את דעתכם.
לפני שנתיים. יום ראשון, 4 בפברואר 2024 בשעה 17:44

זועק וצורח

צורח וזועק

אולי מישהו ישמע אותי

מקווה שהזעקה תגיע עד השמיים

צורח מהלב 

בוכה מהלב 

אבל בעיקר מחפש

מחפש צדק

ואני לא מוצא

צועק

שמישהו יתעורר 

שמישהו במדינה יתאפס

 

עמית

אם אצעק חזק

ויזעק חזק

את תשמעי אותי שם למעלה?

עמית את רואה?

את למעלה,

אבל כאן

אנחנו ממשיכים להילחם עלייך 

על הצדק.

אבל עמית זה קשה.

שחר אמר בעצמו

"אנשים טובים מנצחים באגדות, כאן הכסף מנצח"

אבל אני מאמין שזה לא ככה

אני מאמין שבסוף יצא צדק.

חייב להיות ככה נכון?

ביינתיים יש משפט

משפט

אבל אין צדק 

עמית אנחנו ממשיכים להלחם.

אני צועק,

נשבר,

זועק וצורח 

מצטרף למלחמה

למענך

מקווה שאם אצעק כל כך חזק מישהו יתעורר כאן למטה.

ואת תחייכי את החיוך שלך

כי את יודעת שאנחנו לא מוותרים

עלייך

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י