בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני שנתיים. יום שישי, 24 במאי 2024 בשעה 13:29

בעצם, אני בעד גזר מוות למחבלים.

אבל לא מבחינה פוליטית או אידיאלוגית.

ממש לא.

פשוט נראה לי שזה עולה הרבה פחות למדינה. 

וכמובן לא לשלם אף שקל למשפחות, כלל אישה שניה, שלישית וכן הלאה שנרשמות כחד הורה אבל ידוע, מי האבא ולמי כל הכסף מגיע. 

****

בעצם, אני מוכנה להסכים למאסר חיים למחבלים, אבל רק על תנאי אחד:

כל ההוצאות על המאסר של המחבלים יהיו משולמות מכיסן של המשפחות של המחבלים . וכן, ברגע שמישהו במשפחה מקבל עונש, כל התשלומים מהמדינה מבוטלים באופן אוטומאטי. 

כן, כולל אישה שניה, שלישית וכן הללאה...

 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י