לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חולה בראש

הסטיות שלי.
לפני 18 שנים. 28 בינואר 2006 בשעה 9:55

אני באה אליה הביתה. היא פותחת לי את הדלת ומחייכת. אני לא יודעת עדיין מה החיוך הזה אומר. היא מכניסה אותי וסוגרת את הדלת. בסלון יושבת גם חברה שלה. לא דיברנו על זה. היא אומרת לחברה שלה "הבאתי לנו צעצוע להערב". אני מסתכלת עליה ועל החברה שלה. היא אומרת לי "הבגדים שלך מעצבנים אותי תתפשטי". אני מתחילה להתפשט. היא עומדת ומסתכלת עלי. החברה שלה קמה. שתיהן צוחקות. אני עירומה. החברה שלה נצמדת אלי מאחור. ממששת אותי. מועכת לי את הציצים וסוחטת אותם. היא מעבירה אותי לשניה, כמעט זורקת. השניה, בעלת הבית, ממששת ומלטפת אותי בתנועות גסות. צובטת את הכוס שלי. החברה שלה מועכת ומפשקת את התחת שלי. הן מעבירות אותי מאחת לשניה כמה דקות כמו בובה. משחקות בגוף שלי.

בסוף הן מפילות אותי על הרצפה. קר לי. הן עומדות מעלי ומדברות. אני שומעת אותן צוחקות ומתייעצות מה לעשות איתי. מה לעשות בי. בעלת הבית קושרת לי על הצוואר רצועה של כלב. היא מושכת אותי ואני הולכת על ארבע אחריה. סתם הולכות בבית מחדר לחדר. החברה שלה מסתכלת וצוחקת. היא מתכופפת מול הפנים שלי ואומרת "שבי" ואני יושבת. היא אומרת "ארצה" ואני נשכבת על הרצפה. היא אומרת "שבי" ואני יושבת שוב. היא אומרת "תני יד" ואני נותנת לה את היד כמו כלבה מאולפת. היא מושכת את היד שלי ושמה אותה על הכוס שלה. אני מרגישה שהיא רטובה. אני מרגישה שהכוס שלה פתוח כזה ורחב. לא כמו שלי.

היא זורקת את היד שלי וקמה. אני מסתכלת עליה אבל מושכים אותי ברצועה. בעלת הבית לוקחת אותי לחדר שלה. על הרצפה מונחת קערה של כלב עם מים. היא אומרת לי לשתות. אני שותה עם הלשון ומרגישה את הטעם המלוח. זה לא מים. שתיהן צוחקות מעלי וצועקות עלי לשתות. הן אומרות שאם אני לא אשתה אני לא אקבל את הפרס שלי. החברה שואלת "מגיע לה פרס?" ובעלת הבית צוחקת. היא מושכת את הרצועה ושואלת אותי "מגיע לך פרס?" אני עושה כן עם הראש. שתיהן צוחקות. היא אומרת לי "הפרס שלך בסלון על הרצפה לכי תביאי אותו כלבה". אני מרגישה כלבה. אני הולכת לסלון על ארבע והן צוחקות מאחורי. הרצועה נגררת על הרצפה. בסלון מונח דילדו ענק עם רצועות. אני לוקחת אותו בפה, וזה קשה כי הוא גדול, והולכת חזרה אליהן. בעלת הבית מושכת אותי ומשכיבה אותי על המיטה, על הגב. היא שמה את הדילדו על הבטן שלי והחברה שלה יורקת עליו. היא אומרת לי למרוח את זה עליו. אני מורחת. בעלת הבית מחזיקה אותי ברצועה ובשיער. החברה שלה לובשת על עצמה את הדילדו. הוא ענק. הוא מפחיד. היא מחייכת ומפשקת לי את הרגליים. אני לא יודעת אם אני אוכל להכניס אותו. בעלת הבית מחזיקה אותי חזק והחברה שלה דוחפת את הדילדו. זה כואב אבל היא אומרת "תראי כמה זה קל. הכלבה שלנו מיוחמת". שתיהן צוחקות. אחת מחזיקה אותי חזק והשניה מזיינת אותי חזק. בעלת הבית צובטת לי את הפיטמות. מושכת חזק למעלה ועוזבת. הציצי שלי נופל כמו גוש שומן. היא צוחקת. היא ממשיכה לעשות את זה והחברה שלה ממשיכה לזיין אותי חזק. היא צועקת עלי לפתוח רגליים. "תפתחי זונה את יודעת איך פותחים רגליים לא?". שתיהן צוחקות. בעלת הבית אומרת "היא פותחת רגליים לכולם זאת". בעלת הבית מתישבת על הפנים שלי. מורחת אותי ברטיבות שלה. החברה שלה מפסיקה רגע לזיין אותי. אני שומעת שהן מתנשקות מעלי. ואז בעלת הבית צועקת עלי "תלקקי כלבה. איזו מין כלבה את שלא יודעת ללקק?". אני מלקקת לה והחברה שלה מזיינת אותי. אני כמעט נחנקת. משתעלת. שתיהן צוחקות. בעלת הבית אומרת לי ללקק יותר חזק. היא גומרת וקמה. מנשקת את החברה שלה והולכת.

החברה שלה מוציאה ממני את הדילדו וזורקת אותו על המיטה. היא מתישבת על הפנים שלי ואומרת לי ללקק גם אותה. הפנים שלי רטובים לגמרי כבר. אני מלקקת מהר את שני החורים שלה. יש לה ריח חזק. היא גומרת. היא מושכת אותי ברצועה ואני הולכת אחריה לאמבטיה. בעלת הבית מחכה שם. היא אומרת "עכשיו צריך לשטוף אותה". שתיהן צוחקות. שתיהן עומדות מעלי ומשתינות. ממלאות את כל הגוף שלי. הן מתנשקות שוב. "תתלבשי ועופי מפה" בעלת הבית אומרת. אני מתלבשת לאט. "אל תורידי את הרצועה כלבה" היא אומרת. "זאת המתנה שלך" החברה שלה אומרת. שתיהן צוחקות. אני לבושה והרצועה תלויה על הצוואר שלי. הבגדים נדבקים לי לגוף מהשתן. בעלת הבית פותחת את הדלת ואומרת "לכי כלבה, את מסריחה לי את הבית". היא דוחפת אותי החוצה וסוגרת אחרי את הדלת.

open-mind - פשוט מגרה....
תמשיכי לשגע אותנו :)
לפני 18 שנים
shahar134 - זה באמת מסריח
לפני 18 שנים
זאלופון​(שולט) - חזק.
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י