צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חולה בראש

הסטיות שלי.
לפני 18 שנים. 30 בינואר 2006 בשעה 10:38

היא מעמידה אותי על השולחן. אני על ארבע. היא אומרת לי שאני שמנה. שאני פרה. היא אומרת לי להגיד את זה על עצמי. היא שואלת אם אוננתי היום ואני אומרת שלא. היא אומרת שהיא לא מאמינה לי, כי אני זונה. כי זונות תמיד משקרות. היא דוחפת אצבעות לתוכי. בודקת אותי. היא מוציאה וצועקת עלי שאני שקרנית. היא אומרת שאני מיוחמת ורטובה ואוננתי. אני אומרת שלא אוננתי. אני נשבעת. היא אומרת "החור שלך מסריח כמו ביוב". זה לא כוס. זה חור. זה ביוב מסריח. היא אומרת שאני גם פרה וגם מסריחה. היא אומרת לי להגיד את זה. צועקת עלי. אני אומרת "אני פרה מסריחה". היא אומרת לי להגיד את זה יותר חזק. אני צועקת "אני פרה מסריחה". היא צוחקת. היא מרימה את הפנים שלי עם השיער ונותנת לי סטירה חזקה. היא צועקת "פרה מסריחה ושקרנית את אוננת היום". אני נשבעת לה שלא. היא צוחקת.

היא אומרת "לא אוננת? אז רק מצצת?". היא יודעת. אני מודה שמצצתי. היא רוצה לדעת הכל. היא שואלת למי מצצתי ואיפה. אני מספרת לה. זה השכן שלי. הוא נשוי. היא רוצה לדעת איפה זה היה, באיזו תנוחה, אם הוא גמר, אם בלעתי, אם אמרתי לו תודה. אני מספרת לה הכל והיא צוחקת. היא מוסיפה בכל פעם עוד כינוי. פרה, זונה, מסריחה, מוצצת, שקרנית. יש לי הרבה כינויים. היא שואלת למה הוא לא זיין אותי. אני לא יודעת להגיד לה. היא אומרת "כי את מסריחה כמו ביוב". היא אומרת "כי את זונה מלוכלכת שמזדיינת עם כולם". היא אומרת שצריך לשטוף לי את הפה המסריח.

היא מצמידה את הכוס שלה לפה שלי. היא שוטפת את הפה שלי בשתן. היא אומרת לי לגרגר ולבלוע. לגרגר ולירוק. היא צוחקת ואומרת "הפה שלך שטוף עכשיו פרה מסריחה?". היא סותמת לי אותו עם דילדו גדול. אני לא יכולה לדבר. כשהדילדו תקוע לי בפה היא קושרת אותו עליה. היא אומרת "עכשיו תראי לי איך את מוצצת". היא מתחילה לזיין לי את הפה. אני מוצצת את הדילדו. רוק ושאריות של שתן נוזלים לי מהפה. היא אומרת "תמצצי טוב כמו שמצצת לשכן שלך". אני מוצצת עמוק. כמעט נחנקת. היא מתכופפת ודוחפת לי אצבעות. היא אומרת "זה מרטיב אותך. זה מייחם אותך". עכשיו אני פרה מיוחמת. פרה שמנה מוצצת מסריחה ומיוחמת.

הציצים שלי מתנדנדים כשאני מוצצת. היא חולבת אותם חזק. היא מזיינת את הפה שלי יותר מהר וחזק. היא אומרת "את פרה. את חור מסריח". היא מוציאה את הדילדו מהפה שלי ושואלת "מה את?". אני אומרת לה. אני פרה מסריחה. אני מוצצת. אני זונה. אני חור מסריח כמו ביוב. היא צוחקת. היא אומרת לי לנקות את הרוק שלי והשתן מהשולחן. אני מתכופפת ומלקקת. גם הציצים שלי נרטבים מזה. היא מסתכלת וצוחקת. מאוננת מולי כשאני זוחלת על השולחן ומלקקת. היא שואלת אם אני רוצה לגמור. אני אומרת שכן. היא צוחקת. היא אומרת "לא זונה מסריחה. את לא תאונני ולא תגמרי ולא תתקלחי יומיים. תלמדי מה זה להיות פרה מסריחה. ככה את רוצה להיות. ככה את אוהבת".

סקסית וכנועה באישה - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 17 שנים
סקסית וכנועה באישה - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 17 שנים
סקסית וכנועה באישה - אני נטרפת על הפנטזיות שלך.... אני מפנטזת על דברים מאוד דומים.. תמשיכי לפנטז ולשתף, את אמיצה ומיוחדת.
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י