צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חולה בראש

הסטיות שלי.
לפני 18 שנים. 1 בפברואר 2006 בשעה 17:23

אני יושבת בפאב. כל הזמן מנסים להתחיל איתי. לידי יושבת מישהי שנראית נחמדה. מישהי רגילה, צעירה בגילי. היא מתחילה לדבר איתי על כמה זה מעצבן שהם מציקים. אני צוחקת. גם איתה מתחילים כל הזמן. היא נראית נחמדה ועדינה. אנחנו מתחילות לדבר. מדברות על החיים, על דברים רגילים. אני פתאום מרגישה שאולי יש עוד סיכוי שאני נורמלית.

היא אומרת שאולי נלך אליה במקום לסבול מהרעש ומכל אלה שמטרידים אותנו. אני מסכימה. אנחנו הולכות לאט ברחוב וזה מרגיע ונעים. יש לה קול נעים. אנחנו מגיעות אליה הביתה. בנין קצת ישן ומוזנח. מטפסות במדרגות והיא מתנצלת שהן קצת שבורות. גם הדירה שלה ישנה כזאת. יש בה ריח מוזר. אולי של טחב. ריח שמיד מהפנט אותי. אני אוהבת ריחות מוזרים. אני משתדלת לא להראות את זה.

אנחנו יושבות בחדר שלה ומדברות וצוחקות. היא שואלת אם יש לי חבר. אני אומרת שלא. כשהיא שואלת "אולי חברה?" ומחייכת, אני קצת נבוכה. היא מרגיעה אותי. אני מרגישה שאולי אפילו יהיה לי נוח לנסות איתה, בעדינות. פתאום נכנסת לחדר אמא שלה. הצעירה שהכרתי בפאב קמה ואומרת "היי אמא". גם אני קמה ואומרת שלום. האמא ניגשת אלי ומלטפת את לי את השיער. אחר כך היא צובטת לי בלחי. אחר כך היא צובטת לי בציצים. אני נרתעת אחורה. הצעירה אומרת לי "תהיי מנומסת" ודוחפת אותי חזרה קדימה. שתיהן צוחקות. האמא אומרת "איזה בשר יפה הבאת לי היום". הצעירה אומרת "מתחת לבגדים היא בטח יותר יפה". הן שוב צוחקות והאמא אומרת לי "תורידי את הבגדים, שנראה". אני מפחדת. אני רוצה ללכת. הצעירה מחזיקה אותי ופתאום הקול שלה משתנה, והוא כבר לא עדין, והיא אומרת "תעשי מה שאומרים לך, זונה". היא מתחילה למשוך לי את הבגדים בכוח. אחר כך היא מחזיקה אותי והמבוגרת מורידה לי את הבגדים. כמעט קורעת אותם. אני עירומה שם. המבוגרת צובטת את הציצים שלי וממששת אותי. אני אומרת לצעירה שתגיד לאמא שלה להפסיק. שתיהן צוחקות. הצעירה לועגת לי ואומרת "אמא...", ושתיהן צוחקות שוב. אני שואלת "היא לא אמא שלך?" ואני כבר יודעת בעצם שלא. הצעירה אומרת לי "אבל את תקראי לה אמא". הן שוב צוחקות.

המבוגרת מושכת אותי איתה. היא לוקחת אותי למרפסת. יש שם גיגית מלאה בגדים מלוכלכים. היא אומרת לי "תמייני את הכביסה". היא דוחפת אותי לרצפה. אני לא רוצה לשבת על הרצפה המלוכלכת. אני רק מתכופפת וממיינת את הבגדים. היא אומרת לי "לא ככה, מפגרת. תריחי אותם תראי אם הם מלוכלכים באמת". היא מכריחה אותי להריח את הבגדים שלה. את התחתונים שלה. יש עליהם כתמים גדולים. היא צוחקת כשאני עושה את זה. הצעירה באה ואומרת "מה שלום הסינדרלה שלנו?". שתיהן צוחקות. הצעירה מתכופפת וממששת לי את הכוס. צובטת אותו. היא אומרת למבוגרת "את יודעת מה היא סיפרה לי? שהיא אוהבת למצוץ". עכשיו היא תגלה את כל מה שסיפרתי לה. המבוגרת אומרת "מה את אומרת? את אוהבת למצוץ?". אני לא עונה. היא מרימה את הפנים שלי ונותנת לי סטירה. היא צועקת "תעני כשמדברים אליך שרמוטה". היא שואלת שוב. אני אומרת "כן". היא אומרת "כן, מה?" ואני אומרת "כן אמא". שתיהן צוחקות. הצעירה אומרת "אולי נעמיד אותה ברחוב שתעשה לנו כסף". אני מסתכלת על המבוגרת והיא אומרת לי "תמשיכי עם הבגדים לא דיברו אליך". אני ממשיכה להריח את הבגדים. הם מסריחים. הצעירה אומרת שוב "סינדרלה". המבוגרת אומרת "סינדרלה הזונה". הן צוחקות. הצעירה צובטת לי שוב את הכוס.

המבוגרת לוקחת זוג תחתונים מהערימה ודוחפת לי אותם לפנים. היא צועקת "תריחי, את אוהבת את זה!". היא משכיבה אותי על הרצפה ודוחפת לי את התחתונים לפה. אני רואה שהצעירה לבשה דילדו. היא עולה עלי ומתחילה לדפוק אותי חזק. המבוגרת מחזיקה אותי וצובטת את הפטמות שלי. מחזיקה את התחתונים בתוך הפה שלי. הצעירה יוצאת ממני. היא מתישבת לי על הפנים והמבוגרת אומרת "תלקקי, כלבה". אני מלקקת. יש לה ריח חמוץ וחריף בכוס. המבוגרת שואלת "איך הכלבה מלקקת?". הצעירה אומרת "קחי סיבוב תראי". המבוגרת מתפשטת. הצעירה קמה והמבוגרת מתישבת על הפנים שלי. הכוס שלה הרבה יותר מסריח ורטוב. היא זזה על הפנים שלי. היא דופקת את הפנים שלי מהר וחזק. שתיהן צוחקות וקוראות לי בשמות. זונה, שרמוטה, מוצצת, פרה, כלבה". המבוגרת גומרת וקמה ממני. הצעירה אומרת "תבואי מחר יהיו פה כמה שרוצים מציצה". המבוגרת אומרת "שמעת אותה זונה?". אני אומרת "כן". אני מקבלת סטירה. היא אומרת "כן, מה?" ואני אומרת "כן, אמא". שתיהן צוחקות.

הצעירה אומרת "יאללה תתלבשי ותעופי מפה, יא מסריחה". היא זורקת אלי שקית עם הבגדים שלי. אני מתחילה להתלבש. הבגדים רטובים מהשתן שלה. המבוגרת אומרת "תתלבשי כבר, כלבה". אני מתלבשת ושתיהן צוחקות. הן גוררות אותי לדלת ופותחות אותה. הצעירה אומרת "מה עם נשיקה לאמא?". אני נותנת למבוגרת נשיקה. הצעירה צוחקת, דוחפת אותי החוצה וסוגרת את הדלת.

cxswed​(שולט) - סיפור נהדר, תמשיכי ככה!
לפני 18 שנים
פלוס מינוס​(אחר) - יש לך פטיש למבוגרות
אבל את אגדה
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י