לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חולה בראש

הסטיות שלי.
לפני 18 שנים. 4 בפברואר 2006 בשעה 14:48

היא חוזרת מהריצה שלה בערב. היא מזיעה. אני מחכה לה בפינה שלי. היא ניגשת אלי ואומרת "כלבה שלי חיכית לי?" ואני אומרת "כן". היא צועקת "הכלבה יודעת לדבר? הכלבה חושבת שהיא חכמה?". אני שותקת. היא אומרת "תדברי כמו שכלבה מדברת". אני נובחת כמו כלבה. היא צוחקת. היא אומרת "התאפקת או שעשית פיפי בבית?" אני יכולה רק לנבוח. היא קושרת על הצוואר שלי את הרצועה ולוקחת אותי לארגז שלי עם העיתונים. אני יושבת שם. היא אומרת "נו תעשי. התאפקת כל היום, עכשיו תעשי". אני מנסה אבל זה לא יוצא לי. היא נותנת לי סטירה על התחת ואומרת "נו כלבה שמנה את מעכבת אותי". אני מתאמצת. היא מושכת לי ברצועה וצוחקת.

אני משתינה. היא מושכת לי ברצועה כדי שאני אסיים מהר. היא נותנת לי עוד סטירה על התחת ושואלת אם סיימתי או שיש לי עוד משהו לעשות. אני יוצאת מהארגז. היא מסתכלת על הארגז ואומרת לי "מסריחה". היא מושכת אותי ברצועה. אני הולכת אחריה. היא משחררת לי את הרצועה וזורקת את הצעצוע שלי לסלון. אני הולכת על ארבע ומביאה אותו אליה. הוא בצורה של זין. היא יודעת שאני אוהבת אותו. הוא כבר מסריח מכל הפעמים שהיא הכניסה לי אותו. היא זורקת אותו שוב. אני שוב הולכת ומביאה אותו. היא מחזיקה אותו גבוה ואני קופצת ומנסה לתפוס אותו. היא מזיזה אותו בדיוק כשאני מגיעה. הציצים שלי קופצים והיא צוחקת. היא עושה את זה עוד כמה פעמים.

היא אומרת "בואי כלבה תראי איך נשים אמיתיות משתינות". היא הולכת לשירותים. היא מתפשטת ויושבת על האסלה. הגוף שלה מריח מזיעה, כמו הבגדים שלה. אני יושבת לידה. היא ממשיכה לשחק איתי עם הצעצוע שלי. היא מיישרת את הרגל ואומרת לי לאונן. אני רוכבת על הרגל שלה. היא צוחקת. אחרי רגע היא דוחפת אותי ומושכת את הרגל שלה בחזרה. היא אומרת לי לנגב אותה. אני לוקחת נייר טואלט. היא לוקחת אותו מהיד שלי ודוחפת אותו לפה שלי. היא אומרת "עם הפה כלבה". היא מרימה את הרגליים ונשענת אחורה. אני מלקקת אותה ומנגבת אותה עם הנייר שבפה שלי. מנקה אותה. ריחות וטעמים של זיעה, שתן, וכוס מתערבבים לי באף ובפה. היא קמה. אני זורקת את הנייר לאסלה והיא מורידה את המים. היא מושכת אותי אחריה בשיער. היא נשכבת על המיטה ומושכת אותי אליה. היא מרימה את היד ואני מלקקת את הזיעה שלה. מלקקת את בית השחי ואת כל הגוף. היא מורידה אותי בין הרגליים שלה. אני מלקקת את הכוס שלה. היא מצמידה אותי חזק וזזה עם האגן על הפנים שלי. מורחת את הכל עלי. זה רטוב ומריח חזק. היא אומרת "תלקקי כלבה". היא אומרת "תלקקי חזק, תמצצי". הקול שלה נהיה חזק. היא צועקת את זה עלי. אני מלקקת. היא צועקת "כלבה מסריחה". היא רועדת וגומרת.

הפנים שלי מלאים בנוזלים ובזיעה שלה. היא קמה ושואלת "מה אומרים?". אני אומרת "תודה". היא מושכת לי בשיער ונותנת לי סטירה. אסור לי לדבר. אני נובחת. היא אומרת לי ללכת לפינה שלי. היא הולכת להתקלח. לה מותר. היא אישה אמיתית.

שאקטי - מצויין! חיפשתי כזה כבר המון זמן!
אני מאמצת אותך!
לפני 18 שנים
בעיניים כלות - ואוווו !!!
אני מנויה.
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י