ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חולה בראש

הסטיות שלי.
לפני 18 שנים. 7 בפברואר 2006 בשעה 12:36

אני יושבת בפאב, על הבר. די חשוך ומוסיקה אלקטרונית מרעידה לי את הגוף. היא ניגשת אלי ומדברת קרוב. היא שמנה, שיער קצוץ, עגיל בגבה. אני מריחה את האלכוהול מהפה שלה. היא נוגעת לי בשיער ומלטפת בלי לשאול. היא מחייכת והשפתיים שלה נוצצות. הקול שלי קצת רועד. מהצד השני יושבת עוד מישהי. אני מסתכלת עליה רגע. אולי היא תציל אותי. היא בוחנת אותי בעיניים חרמניות. היא מסתכלת על הציצים שלי. הראשונה ממשיכה ללטף לי את השיער. היא אומרת לי דברים כאילו מחמיאים. בעצם הם לא. היא אומרת "את שווה. את בטח יודעת לעשות טוב". היא אומרת "חגגו עליך הרבה גברים". אני מרגישה יד על הירך שלי. אני מסתכלת. זאת לא היא. זאת השניה נוגעת שם. אני מסתכלת עליה והיא מחייכת ומתקרבת. הראשונה מושכת לי בשיער, שאני אסתכל עליה. היא מתקרבת עם הפה. היא מלקקת את השפתיים שלי. אני מריחה את האלכוהול ממנה. היד של השניה כבר מתחת לחצאית. עוטפת לי את הכוס. אני לא יכולה להסתכל. הראשונה מחזיקה אותי בשיער. היא אומרת "בואי". אני הולכת אחריה לשירותים. מרגישה איך כולם מסתכלים בי. כאילו היא הציידת שצדה אותי ועושה סיבוב שכולם יראו.

אנחנו נכנסות לשירותים. היא כבר לא מחייכת. היא משחקת בכל הגוף שלי. הידיים שלה גדולות וחזקות. היא מועכת לי את הציצים. את הפנים. את הכוס. היא מושיבה אותי על האסלה. היא מורידה את המכנסיים שלה ואת התחתונים. היא שמה רגל אחת על האסלה מאחורי ומצמידה את הכוס שלה לפנים שלי. היא אומרת "תמצצי עכשיו, זונה". אני מוצצת ומלקקת. הכוס שלה גדול. שעיר. הריח חזק. היא אומרת "אל תתביישי. כולם כבר ראו שאת שרמוטה". היא אומרת "כדאי לך למצוץ טוב שאני אהיה מרוצה". אני מלקקת הכי טוב שאני יכולה. היא מזיזה את הכוס שלה על הפה שלי. היא מחזיקה את הראש שלי מאחור ומזיינת את הפנים שלי. מורחת אותי. אני כמעט נחנקת. היא צוקחת כשאני משתעלת. היא מצמידה אותי חזק לכוס שלה וגומרת.

היא מתלבשת ואומרת "מה אומרים?". אני אומרת חלש "תודה". היא מתכופפת אלי ומסתכלת אל העיניים שלי בצורה מפחידה. היא אומרת "לא שמעתי". אני אומרת יותר חזק "תודה". היא תופסת את הפנים שלי עם היד ומועכת. אני עוד יכולה להריח את הכוס שלה על הפנים שלי. היא אומרת "זונה טובה". היא לוקחת את התיק שלי ומוציאה את הארנק. אני לא יכולה לזוז. היא אומרת "להגיד תודה זה לא מספיק. את צריכה לשלם". היא מוציאה מהארנק שטר של 100 ולוקחת.

היא יוצאת ואני קמה ומנסה לסדר את עצמי. אני לא מספיקה לצאת והשניה שישבה לידי על הבר נכנסת. היא מושיבה אותי חזרה על האסלה. היא ממששת את כל הגוף שלי וצוחקת. היא אומרת "אני מבינה שאת הזונה החדשה פה". אני לא יכולה לענות. היא מרימה אותי ומצמידה אותי לקיר. היא מלקקת את הפה שלי ואז היא יורקת עליו וצועקת "יא מסריחה" היא מורידה את הראש שלי ואני מריחה את הזיעה בבית השחי שלה. היד השניה שלה מזיזה את התחתונים שלי. האצבעות שלה חודרות אלי. היא מזיינת אותי חזק. היא נוהמת. אני מרגישה כאילו אני תלויה על האצבעות שלה באוויר. הראש שלי לא יכול לזוז. היא מחזיקה אותו חזק. היא נצמדת עם כל הגוף שלה ומועכת אותי לקיר. האצבעות שלה נלחצות גם על הכוס שלה. היא מזיינת אותי חזק עם האגן והאצבעות. היא נוהמת וגומרת. היא עוזבת אותי ואני נופלת לרצפה. היא שמה את האצבעות שלה מולי ואומרת "תנקי את הטינופת שלך". אני מוצצת ומלקקת את האצבעות השמנות שלה. היא דוחפת אותי על הרצפה. היא לוקחת את הארנק שלי, וגם היא מוציאה משם שטר של 100. היא מתכופפת וצובטת לי בציצים. היא שואלת "מה אומרים?". אני אומרת "תודה". היא זורקת את הארנק עלי, אומרת "שרמוטה", ויוצאת.

בעיניים כלות - חזק ומחרמן.
פנטזיה המונית של נשלטות.
אונסססססססססס
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י